Ето тук съм показал къде слагам шайба. На болта на биалетата, и след това го нанизвам в отвора на щангата. Или режа малко от болта, като първо завивам гайката, за да може после тя да оправи началото на резбата след рязането. Щангата не се е местила повече, дори опитах да я върна и успях, но след ~50 km пак се намести където и харесва, и повече не мърда от там.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Неоткриваемо тропане в предницата!!!
Collapse
X
-
Отдалечаваа края на шарнира на биалетата от болта на магарето. По този начин двата болта спират да се удрят. Щангата не се мести повече от мястото което си е намерила. И аз съм отворен за идеи, защо се измества щангата.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Е не мога да си го представя. Как така режеш, а пък отдалечаваш. На показаната картинка, като подложиш шайба е напълно ясно, че ще отдалечиш ябълковидният болт на биалетата от щангата. Но да срежеш примерно 5мм от резбата на ябълковидният болт на биалетата и да я стегнеш, за мен нищо не променя. Това не е ли стандартна, класическа биалета? Стаб. щанга има само отвор, нали?Самият ябълковиден болт, има една равна площ, след резбата, с диаметър по-голям от този на резбата. Дали ще скъсиш резбата, като стегнеш пак ще опре в тази площ, която и е необходима за да работи правилно.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Е не мога да си го представя. Как така режеш, а пък отдалечаваш. На показаната картинка, като подложиш шайба е напълно ясно, че ще отдалечиш ябълковидният болт на биалетата от щангата. Но да срежеш примерно 5мм от резбата на ябълковидният болт на биалетата и да я стегнеш, за мен нищо не променя. Това не е ли стандартна, класическа биалета? Стаб. щанга има само отвор, нали?Самият ябълковиден болт, има една равна площ, след резбата, с диаметър по-голям от този на резбата. Дали ще скъсиш резбата, като стегнеш пак ще опре в тази площ, която и е необходима за да работи правилно.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Здарвейте отново ...сега да започна с това, че проблема си стой ...когато разглобихме реактивната щанга се усъмнихме в тампоните и купих нови, но се оказа, че нестават ...оригиналните съгласно всички каталози отдолу имат нещо като правоъгалник, който е по- твърд и са 19 мм, а реактивната ми щанга е 18 мм и тампоните не пасват отдолната страна т.е. немогат да легнат точно и не може да се притегнат ......освен това се наложи да ги режем защото това разминаване от 1 мм ( м/у щангата и отвора на тампона) не е нормално, но според мен. Вече си мисля , че това не е оригиналната ми реактивна щанга на МАРЕА , а на някой друг модел, но как са припаснали дупките за държачите ... Още нещо преди това казах, че колата при това изместване се "накланя" т.е. е по- ниска с около 1 см от страната на изместването ( при мен то е от дясно) и това за шайбата ми се вижда постижимо, но дали по - този начин ще се промени това накланяне ( според мен не ) защото когато върна щангата колата се "изправя" та мисълта ми е ...това дава ли отражение на движението и да " яденето на гуми....и е ли е разрешен проблема с тази гайка ...а невярвам да е конструктивна греша....как мислите?П.С Момчетата от Ямбол...ако можете да оправите проблема...веднага паля и идвам че съм и още една седмица в отпуска и за сега имам време..а за пари...то се знае..немам .....но ще трябва да намеря , че не се издържа с това транакне несмея да вдигна повече от 60 - 70 км а като видя неравност по пътя направи ми се свива сърцето и се притеснявам да не влезее ( от това чукане) нещо в купето"НИКОГА НЕ ОТРИЧАЙ ЛЕГЕНДИТЕ , КОЙТО СЕ НОСЯТ ЗА ТЕБ"
ПАОЛО КУЕЛЬО
Коментар
-
p_dzatara написа:Здарвейте отново ...сега да започна с това, че проблема си стой ...когато разглобихме реактивната щанга се усъмнихме в тампоните и купих нови, но се оказа, че нестават ...оригиналните съгласно всички каталози отдолу имат нещо като правоъгалник, който е по- твърд и са 19 мм, а реактивната ми щанга е 18 мм и тампоните не пасват отдолната страна т.е. немогат да легнат точно и не може да се притегнат ......освен това се наложи да ги режем защото това разминаване от 1 мм ( м/у щангата и отвора на тампона) не е нормално, но според мен. Вече си мисля , че това не е оригиналната ми реактивна щанга на МАРЕА , а на някой друг модел, но как са припаснали дупките за държачите ... Още нещо преди това казах, че колата при това изместване се "накланя" т.е. е по- ниска с около 1 см от страната на изместването ( при мен то е от дясно) и това за шайбата ми се вижда постижимо, но дали по - този начин ще се промени това накланяне ( според мен не ) защото когато върна щангата колата се "изправя" та мисълта ми е ...това дава ли отражение на движението и да " яденето на гуми....и е ли е разрешен проблема с тази гайка ...а невярвам да е конструктивна греша....как мислите?П.С Момчетата от Ямбол...ако можете да оправите проблема...веднага паля и идвам че съм и още една седмица в отпуска и за сега имам време..а за пари...то се знае..немам .....но ще трябва да намеря , че не се издържа с това транакне несмея да вдигна повече от 60 - 70 км а като видя неравност по пътя направи ми се свива сърцето и се притеснявам да не влезее ( от това чукане) нещо в купетоPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Привет Danchojn...братле първо да започна с това ,че съм си адси босичък и не много умен та имаш ли въчможност да покажеш нагледно със снимка как и къде точно да сложа тези ограничители..и как да ги задържа там..със заварка ли или самата гума ще ги държи...."НИКОГА НЕ ОТРИЧАЙ ЛЕГЕНДИТЕ , КОЙТО СЕ НОСЯТ ЗА ТЕБ"
ПАОЛО КУЕЛЬО
Коментар
-
На по-горе показаната картинка, тампоните са отбелязани с 2. Между тях щангата има една извивка. Говорим за тази част от щангата, нея наричам вътрешна. Мериш колко е обиколката на щангата и изрязваш две гумени ленти, широки да кажем по 15мм и дълги колкото си измерил. Купуваш си две скоби, също с подходящ диаметър - от тези дето са за стягане на маркучи. Те се разглобяват, така ще можеш да ги монтираш около щангата. Непосредствено до самите тампони, от вътрешната страна, навиваш изрязаните ленти гума и ги стягаш със скобите, максимално близо до тампона.Пример.------------------()!!-------/----------------!!()-----------------Скобите са тампоните. Удивителните са допълнителните гумени ленти стегнати със скоби. Тиретата са самата шанга.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn благодаря ти ...разбрах кака да го направя...искам д апопитам нещо друго ....оказа се че моята реак.щанга е 18 мм на всички Мареи ли са толков, че разбрах , че моята е накакава междинка и тампоните не с енамират въобще, а тези всестранно разпространениет са 19 мм и държачите им са малко по- различни с оглед на тампоните разбира се ( моите отдолу са овални) а всестранно развитите имат отдолу нещо като правоъгалник ....и в магазина на фиат на Мари луиза в Бургас ми казаха да търся на автоморгите само да сменя държачите и проблма се решавал , но уви в цял Бургас автоморгите нят от тези държачи а само от моите .......та мисълта ми е на вашите мареи колко е реакт. щанга 18 или 19 мм ? д ане би пък да има някакво разминаване ...."НИКОГА НЕ ОТРИЧАЙ ЛЕГЕНДИТЕ , КОЙТО СЕ НОСЯТ ЗА ТЕБ"
ПАОЛО КУЕЛЬО
Коментар
-
Щангата на Мареа може да е с три-четири различни размера, зависи от серията. Мисля че най-тънката е 18 мм а най- дебелата - 21 мм. Затова първо се проверява със шублер, после се отива на магазина. Ако продавача е печен или си държи на реномето, ще те предупреди за тези варианти. П.П. : Освен в диаметъра на тампоните за стаб. щанга, има и други детайли които са различни за привидно един и същи модел на МареаОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Danchojn браточка ако си тук дай телефон , че голям проблем се получи...немога да махна стабилизиращата щанга за да сложа скобите а така както е немога да ги сложа т.е. немога да бръкна ..трябва да разкачам цялото магаре ли ...ако някой е на линия и има идея МОЛЯ нека помогне...че съм на канала и колата е разкачена ...телефона ми е 0888******СПЕШНО Е МОМЧЕТА !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"НИКОГА НЕ ОТРИЧАЙ ЛЕГЕНДИТЕ , КОЙТО СЕ НОСЯТ ЗА ТЕБ"
ПАОЛО КУЕЛЬО
Коментар
-
p_dzatara написа:Danchojn браточка ако си тук дай телефон , че голям проблем се получи...немога да махна стабилизиращата щанга за да сложа скобите а така както е немога да ги сложа т.е. немога да бръкна ..трябва да разкачам цялото магаре ли ...ако някой е на линия и има идея МОЛЯ нека помогне...че съм на канала и колата е разкачена ...телефона ми е 0888422186 СПЕШНО Е МОМЧЕТА !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар