Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Неоткриваемо тропане в предницата!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Ето тук съм показал къде слагам шайба. На болта на биалетата, и след това го нанизвам в отвора на щангата. Или режа малко от болта, като първо завивам гайката, за да може после тя да оправи началото на резбата след рязането. Щангата не се е местила повече, дори опитах да я върна и успях, но след ~50 km пак се намести където и харесва, и повече не мърда от там.
    Прикачени файлове
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #32
      Аз нещо не разбирам. Скъсяването на дължината на ябълковидният болт на биалетата, какво променя? Шайбата е ясно.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #33
        Danchojn написа:
        Аз нещо не разбирам. Скъсяването на дължината на ябълковидният болт на биалетата, какво променя? Шайбата е ясно.
        Това, което и шайбата - разстоянието от края на щангата до върха на болта.

        Коментар


          #34
          Отдалечаваа края на шарнира на биалетата от болта на магарето. По този начин двата болта спират да се удрят. Щангата не се мести повече от мястото което си е намерила. И аз съм отворен за идеи, защо се измества щангата.
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #35
            Е не мога да си го представя. Как така режеш, а пък отдалечаваш. На показаната картинка, като подложиш шайба е напълно ясно, че ще отдалечиш ябълковидният болт на биалетата от щангата. Но да срежеш примерно 5мм от резбата на ябълковидният болт на биалетата и да я стегнеш, за мен нищо не променя. Това не е ли стандартна, класическа биалета? Стаб. щанга има само отвор, нали?Самият ябълковиден болт, има една равна площ, след резбата, с диаметър по-голям от този на резбата. Дали ще скъсиш резбата, като стегнеш пак ще опре в тази площ, която и е необходима за да работи правилно.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #36
              Danchojn написа:
              Е не мога да си го представя. Как така режеш, а пък отдалечаваш. На показаната картинка, като подложиш шайба е напълно ясно, че ще отдалечиш ябълковидният болт на биалетата от щангата. Но да срежеш примерно 5мм от резбата на ябълковидният болт на биалетата и да я стегнеш, за мен нищо не променя. Това не е ли стандартна, класическа биалета? Стаб. щанга има само отвор, нали?Самият ябълковиден болт, има една равна площ, след резбата, с диаметър по-голям от този на резбата. Дали ще скъсиш резбата, като стегнеш пак ще опре в тази площ, която и е необходима за да работи правилно.
              Не се изразих правилно може би. Вижте тази тема : http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...816&highlight= там съм описал кое къде удря. Резбата на шарнира на биалетата стърчи навътре, и като се измести щангата наляво, десния болт се приближава до болта на магарето и удря в него. Като скъсиш резбата на шарнира, той стърчи по-малко навътре и по този начин не стига до болта на магарето.
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #37
                Сега вече е ясно.
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #38
                  Здарвейте отново ...сега да започна с това, че проблема си стой ...когато разглобихме реактивната щанга се усъмнихме в тампоните и купих нови, но се оказа, че нестават ...оригиналните съгласно всички каталози отдолу имат нещо като правоъгалник, който е по- твърд и са 19 мм, а реактивната ми щанга е 18 мм и тампоните не пасват отдолната страна т.е. немогат да легнат точно и не може да се притегнат ......освен това се наложи да ги режем защото това разминаване от 1 мм ( м/у щангата и отвора на тампона) не е нормално, но според мен. Вече си мисля , че това не е оригиналната ми реактивна щанга на МАРЕА , а на някой друг модел, но как са припаснали дупките за държачите ... Още нещо преди това казах, че колата при това изместване се "накланя" т.е. е по- ниска с около 1 см от страната на изместването ( при мен то е от дясно) и това за шайбата ми се вижда постижимо, но дали по - този начин ще се промени това накланяне ( според мен не ) защото когато върна щангата колата се "изправя" та мисълта ми е ...това дава ли отражение на движението и да " яденето на гуми....и е ли е разрешен проблема с тази гайка ...а невярвам да е конструктивна греша....как мислите?П.С Момчетата от Ямбол...ако можете да оправите проблема...веднага паля и идвам че съм и още една седмица в отпуска и за сега имам време..а за пари...то се знае..немам .....но ще трябва да намеря , че не се издържа с това транакне несмея да вдигна повече от 60 - 70 км а като видя неравност по пътя направи ми се свива сърцето и се притеснявам да не влезее ( от това чукане) нещо в купето
                  "НИКОГА НЕ ОТРИЧАЙ ЛЕГЕНДИТЕ , КОЙТО СЕ НОСЯТ ЗА ТЕБ"
                  ПАОЛО КУЕЛЬО

                  Коментар


                    #39
                    p_dzatara написа:
                    Здарвейте отново ...сега да започна с това, че проблема си стой ...когато разглобихме реактивната щанга се усъмнихме в тампоните и купих нови, но се оказа, че нестават ...оригиналните съгласно всички каталози отдолу имат нещо като правоъгалник, който е по- твърд и са 19 мм, а реактивната ми щанга е 18 мм и тампоните не пасват отдолната страна т.е. немогат да легнат точно и не може да се притегнат ......освен това се наложи да ги режем защото това разминаване от 1 мм ( м/у щангата и отвора на тампона) не е нормално, но според мен. Вече си мисля , че това не е оригиналната ми реактивна щанга на МАРЕА , а на някой друг модел, но как са припаснали дупките за държачите ... Още нещо преди това казах, че колата при това изместване се "накланя" т.е. е по- ниска с около 1 см от страната на изместването ( при мен то е от дясно) и това за шайбата ми се вижда постижимо, но дали по - този начин ще се промени това накланяне ( според мен не ) защото когато върна щангата колата се "изправя" та мисълта ми е ...това дава ли отражение на движението и да " яденето на гуми....и е ли е разрешен проблема с тази гайка ...а невярвам да е конструктивна греша....как мислите?П.С Момчетата от Ямбол...ако можете да оправите проблема...веднага паля и идвам че съм и още една седмица в отпуска и за сега имам време..а за пари...то се знае..немам .....но ще трябва да намеря , че не се издържа с това транакне несмея да вдигна повече от 60 - 70 км а като видя неравност по пътя направи ми се свива сърцето и се притеснявам да не влезее ( от това чукане) нещо в купето
                    Колега, сменил си централните тампони. Сложи от вътрешната страна да тампоните по една допълнителна скоба, през гума(например от стара вътрешна) и ще спре изместването и проблемите ти. А ще ти е и най-евтино.
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #40
                      Привет Danchojn...братле първо да започна с това ,че съм си адси босичък и не много умен та имаш ли въчможност да покажеш нагледно със снимка как и къде точно да сложа тези ограничители..и как да ги задържа там..със заварка ли или самата гума ще ги държи....
                      "НИКОГА НЕ ОТРИЧАЙ ЛЕГЕНДИТЕ , КОЙТО СЕ НОСЯТ ЗА ТЕБ"
                      ПАОЛО КУЕЛЬО

                      Коментар


                        #41
                        На по-горе показаната картинка, тампоните са отбелязани с 2. Между тях щангата има една извивка. Говорим за тази част от щангата, нея наричам вътрешна. Мериш колко е обиколката на щангата и изрязваш две гумени ленти, широки да кажем по 15мм и дълги колкото си измерил. Купуваш си две скоби, също с подходящ диаметър - от тези дето са за стягане на маркучи. Те се разглобяват, така ще можеш да ги монтираш около щангата. Непосредствено до самите тампони, от вътрешната страна, навиваш изрязаните ленти гума и ги стягаш със скобите, максимално близо до тампона.Пример.------------------()!!-------/----------------!!()-----------------Скобите са тампоните. Удивителните са допълнителните гумени ленти стегнати със скоби. Тиретата са самата шанга.
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          #42
                          Danchojn благодаря ти ...разбрах кака да го направя...искам д апопитам нещо друго ....оказа се че моята реак.щанга е 18 мм на всички Мареи ли са толков, че разбрах , че моята е накакава междинка и тампоните не с енамират въобще, а тези всестранно разпространениет са 19 мм и държачите им са малко по- различни с оглед на тампоните разбира се ( моите отдолу са овални) а всестранно развитите имат отдолу нещо като правоъгалник ....и в магазина на фиат на Мари луиза в Бургас ми казаха да търся на автоморгите само да сменя държачите и проблма се решавал , но уви в цял Бургас автоморгите нят от тези държачи а само от моите .......та мисълта ми е на вашите мареи колко е реакт. щанга 18 или 19 мм ? д ане би пък да има някакво разминаване ....
                          "НИКОГА НЕ ОТРИЧАЙ ЛЕГЕНДИТЕ , КОЙТО СЕ НОСЯТ ЗА ТЕБ"
                          ПАОЛО КУЕЛЬО

                          Коментар


                            #43
                            Щангата на Мареа може да е с три-четири различни размера, зависи от серията. Мисля че най-тънката е 18 мм а най- дебелата - 21 мм. Затова първо се проверява със шублер, после се отива на магазина. Ако продавача е печен или си държи на реномето, ще те предупреди за тези варианти. П.П. : Освен в диаметъра на тампоните за стаб. щанга, има и други детайли които са различни за привидно един и същи модел на Мареа
                            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                            Коментар


                              #44
                              Danchojn браточка ако си тук дай телефон , че голям проблем се получи...немога да махна стабилизиращата щанга за да сложа скобите а така както е немога да ги сложа т.е. немога да бръкна ..трябва да разкачам цялото магаре ли ...ако някой е на линия и има идея МОЛЯ нека помогне...че съм на канала и колата е разкачена ...телефона ми е 0888******СПЕШНО Е МОМЧЕТА !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                              "НИКОГА НЕ ОТРИЧАЙ ЛЕГЕНДИТЕ , КОЙТО СЕ НОСЯТ ЗА ТЕБ"
                              ПАОЛО КУЕЛЬО

                              Коментар


                                #45
                                p_dzatara написа:
                                Danchojn браточка ако си тук дай телефон , че голям проблем се получи...немога да махна стабилизиращата щанга за да сложа скобите а така както е немога да ги сложа т.е. немога да бръкна ..трябва да разкачам цялото магаре ли ...ако някой е на линия и има идея МОЛЯ нека помогне...че съм на канала и колата е разкачена ...телефона ми е 0888422186 СПЕШНО Е МОМЧЕТА !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                                Пуснах на лични
                                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                                Коментар

                                Working...
                                X