Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Неоткриваемо тропане в предницата!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колеги аз все още не мога да намеря решението! Потропването е предимно когато колата е по инерция и минавам през неравности тогава се усеща най-силно. Колата в движение ли е значително заглъхва тропането! Давайте идеи!!!

    Коментар


      #17
      На една мареа едно такова тропане ме уби, няма намиране, накрая се оказа от уж здравия амортисиор.
      Fiat Punto MK2 Broom Yellow 200++

      Коментар


        #18
        NOVA написа:
        Колеги аз все още не мога да намеря решението! Потропването е предимно когато колата е по инерция и минавам през неравности тогава се усеща най-силно. Колата в движение ли е значително заглъхва тропането! Давайте идеи!!!
        Може да хлопат спирачните апарати. Свали гумата и хвани с ръка супорта и го разклати. Ако има луфт, ясна е работата. Щума от апаратите при по-голям луфт си е значителен. В сервизите ги пренебрегват и не ги проверяват.
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #19
          riot написа:
          На една мареа едно такова тропане ме уби, няма намиране, накрая се оказа от уж здравия амортисиор.
          Това също е добра идея. Лошото обаче, е че доста често хлопат и амортисьори, които се вършат работата.
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            #20
            И при мен е като при колегата NOVA -шах с пешката :D колата си тропа и това е.То като чета мненията, тропането може да е от всичко.......макар и да е сравнително здраво......Видях че предния ми аморт. е леко деформиран въшно.......дали може да е причина за неговото тропане.......Нямам думи много ме дразни факта че може всичко да ти е ок. и пак колата да си потропва......за което трябва да сме сърдечно благодарни на;търговците на авточасти; родните ни майстори и автосервизи ; изключително старателното и качествено ежегодно разкопаване на едни и същи места от родните пътища; и не на последно място на неблагоразумието ни да не си купим джипове последни модели, специално проектирани за българските пътища от НАСА, по възложение на БГ ПРАВИТЕЛСТВОТО с 99,99 % ПРИСВОЕНИ ПАРИ от ефрофондове за насърчаване на развитието на селските райони .......Извинявам се за отклоненията ама това си е ......
            Fiat Punto 1,7 td
            Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG

            Коментар


              #21
              jeniro написа:
              И при мен е като при колегата NOVA -шах с пешката :D колата си тропа и това е.То като чета мненията, тропането може да е от всичко.......макар и да е сравнително здраво......Видях че предния ми аморт. е леко деформиран въшно.......дали може да е причина за неговото тропане.......Нямам думи много ме дразни факта че може всичко да ти е ок. и пак колата да си потропва......за което трябва да сме сърдечно благодарни на;търговците на авточасти; родните ни майстори и автосервизи ; изключително старателното и качествено ежегодно разкопаване на едни и същи места от родните пътища; и не на последно място на неблагоразумието ни да не си купим джипове последни модели, специално проектирани за българските пътища от НАСА, по възложение на БГ ПРАВИТЕЛСТВОТО с 99,99 % пари от ефрофондове за насърчаване на развитието на селските райони .......Извинявам се за отклоненията ама това си е ......
              Е това се вика изречение
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #22
                :D
                Fiat Punto 1,7 td
                Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG

                Коментар


                  #23
                  колега да ти кажа когато си купих мойта кола(нов внос)имах същият проблем!! ходих по сервизи и всичко е ОК!!!Обаче колата пак потропваше и един приятел я закара в сервиза си и буквално беше свалил цялата предница каза чее е сменил някакви болтове на които им забравих името и като се качих нямаше и помен от тропането!! Успех дано да съм помогнал!

                  Коментар


                    #24
                    колега при мен се оказа луфт в стержана на новите амортисьори билщаин

                    Коментар


                      #25
                      Зравей колега.Имах същия проблем и все още го имам.Преди 2 години се захванах да го реше,пръснах сумати пари-смяна на биалети,амортисори,карета,кормилни накрайници,тампони на носачите и пак нищо.Свалих тампона на скоростната кутия беше видимо здрав и пак го сложих.Съмнявам си в горния тампон на двг. само него не съм го проверил.Един колега ми каза ,че точно тези тампони може да са проблемни и не може да се разбере дали са здрави защото омеквали.Отказах се .Само единия трампон струва 40лв.Карам си така колата и гледам да не и обръщам внимание.
                      фиат брава 1.9тд 75к 1997г октомври

                      Коментар


                        #26
                        Привет и от мен ..при мен е апсолютно същия проблем както при Dido_Lyubenov след смяна на съединител стабилизиращата щанга се измества и започва едно адски кофти чукане когато минеш през неравности, а и колата "висва" на тази страна с око 1 см. ... за съжаление не съм намерил "лек " още за този проблем вече една седмица...когато започне да трака слизам долу и измествам щангата ..АКО НЯКОЙ ИМА ИДЕЙ ОТ КАКВО МОЖЕ ДА Е и как да се оправи ..ЧЕРПЯ С ШИШЕ РАКИЯ ..БЕЗ МАЙТАП защото вече се видях в чудо ..ходих по сервизи и дадох вече около 30 лв. за проверка и все едно и също ми казват нямашпроблем и я клатят , като чужда жена почва на мен да ми се завива свят :D ...само на едно място ми казаха че ми се измества,но нямат никаква идея защо и от какво ..... HELPP а и днес отивам на почивка...е за малко но имам 100 км. път...нензам вече , малко се отчаях от цените на авточастите на фиатите...
                        "НИКОГА НЕ ОТРИЧАЙ ЛЕГЕНДИТЕ , КОЙТО СЕ НОСЯТ ЗА ТЕБ"
                        ПАОЛО КУЕЛЬО

                        Коментар


                          #27
                          Колеги, изместването на стабилизиращата щанга се дължи на самата нея. Тя работи на усукване през целият си живот. В даден момент метала се "уморява". Появяват се разлики и нищо не може да се направи. Просто става различна като свойства в единият и другият край и започва изместването. Говоря от опит. Ако всичко друго е наистина наред, проблема си е в нея. То дори и друго да има разбито, при изправна щанга, пак няма да се измества. На няколко автомобила сме решили този проблем, като сме поставили ограничителни скоби отстрани на централните тампони. Там където щангата се държи към купето. Разбира се през гума, за да не се късат тампоните. На единият автомобил, вече 6 години може би така.
                          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                          Коментар


                            #28
                            И все пак много колеги имат подобен проблем с потропването и няма решение... Според вас едно потропване в предна дясна страна да речем може ли да бъде предпоставка за разбиване в следствие на рейката... или е невъзможно... и това е доста оспорван момент при майсторите!

                            Коментар


                              #29
                              p_dzatara написа:
                              Привет и от мен ..при мен е апсолютно същия проблем както при Dido_Lyubenov след смяна на съединител стабилизиращата щанга се измества и започва едно адски кофти чукане когато минеш през неравности, а и колата "висва" на тази страна с око 1 см. ... за съжаление не съм намерил "лек " още за този проблем вече една седмица...когато започне да трака слизам долу и измествам щангата ..АКО НЯКОЙ ИМА ИДЕЙ ОТ КАКВО МОЖЕ ДА Е и как да се оправи ..ЧЕРПЯ С ШИШЕ РАКИЯ ..БЕЗ МАЙТАП защото вече се видях в чудо ..ходих по сервизи и дадох вече около 30 лв. за проверка и все едно и също ми казват нямашпроблем и я клатят , като чужда жена почва на мен да ми се завива свят :D ...само на едно място ми казаха че ми се измества,но нямат никаква идея защо и от какво ..... HELPP а и днес отивам на почивка...е за малко но имам 100 км. път...нензам вече , малко се отчаях от цените на авточастите на фиатите...
                              Не за ракията :D , но има един два варианта за избягване на проблема. Първия път като смених биалети след поява на този проблем, отрязах няколко сантиметра от болта на биалетата. Проблема изчезна и щангата не се е местила повече отколкото си беше изместена. На следващата смяна нямах ъглошлайф под ръка, и подложих между биалетата и щангата една по-дебела шайба, и сега все още нямам проблеми. Дано моят опит ти е от полза ! Успех !
                              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                              Коментар


                                #30
                                хайде разяснете малко по - подробно...къде да слагам тези шайби или да дам едни луди пари за нова реактивна щанга ...не ми се ще да режа биелетката ....че в понеделник съм при майстора и е същия който сменя съединителя и всичко ще е за негова сметка, че преди това тоя проблем го нямаше ...А за изместването ..незнам дали няма да се измести пак ако одрежа при положение, че аз я местя с една щанга а тампоните на реактивната са здрави , както и самата щанга м/у впрочем та затова си мисля, че проблема тук е нещо не доизкосурено при демонтажа и монтажа и при смяната на съединителя, защото са я демонтирвали ......П.С Ааа за ракията ...нема проблем :D
                                "НИКОГА НЕ ОТРИЧАЙ ЛЕГЕНДИТЕ , КОЙТО СЕ НОСЯТ ЗА ТЕБ"
                                ПАОЛО КУЕЛЬО

                                Коментар

                                Working...
                                X