Здравейте колеги!Въпросната кола е пунто 1,7 тд.Преди 2 дни ей така както си карам във Варна, при превключване на скоростите изведнъж ми потъна съединителя и спря да отделя.При натискане взе да свири нещо-най-вероятно акс. лагер.Бях сменял съединител преди около 25 хил.км като сложих АР-компл.за 350 лв, но това е друга тема.Отидох на сервиз БУЛАУТО срещу метро във Варна-диагностицираха я умно разглобиха я и казаха че е за смяна целия компл и ми поискаха 411 лв за Валео.Казах им мн здраве че ще им платя само за труда, като частите ще си ги докарам аз.Отидох купих акс.лагер Валео -44 лв. Притискателен диск за 85лв на някаква италианска фирма и им казах да сложат стария феродов защото беше като нов.Пичовете забелязаха че и двата тампона на двигателя са за смяна с изключение на масления-погледнах ги да така беше и им казах ОК.За труд не ми взеха като за тампоните ми казаха около 100лв-казах действайте.Държа да кажа че вече там не се помещава фирма Булауто, а някаква друга (оставало само да сменят надписа на сградата :D ).Монтираха всичко платих им и тръгнах да я пробвам.Съединителя беше станал учудващо мн добър направо перфектен.......АМА Тогава възникнаха следните проблеми:1.Климатика не се включваше;2.При подаване на газ със скорост около 100 км се чуваше как предницата убира хлабина (придърпва колата) и тогава почва да набира;3.При каране на втора направо от време на време се чува глухо тропане бутолене откъм предно дясно колело;Горепосочените проблеми абсолютно не съществуваха преди влизането в бокса.Върнах се в сервиза вдигнаха я повозих един егент преди това и ми заявиха:1.Имало скъсано кабелче за вкл на климатика;2.Това обиране (придърпване) при подаване на газ било норамално за тази кола(тампоните и другите неща по предницата били здрави -естествено че нали ги смених (без аморт)преди 500км в същия сервиз и майстори ама бяха под шапката на булауто :D )3.Това глухо тропане от време на време при бавно каране било от КАРЕТО !!!Въпросите са ми следните;1.Климатика не можаха да го оправят ама това е друга тема ще търся майстор на автокл във Варна(някой ако знае читав да подсказва).2.Какви биха били другите причини според Вас за горните два проблема, различни от тяхната теза.Според мен няма как каре изведнъж да се разхлопа по този начин. да се чува по този начин при каране направо.С новите тампони на двигателя действително колата тръгва добре без да вибрира, но може ли те да са причината.Държа да отбележа че горепосочените майстори и разбирачи съм ги отсвирил тотално и ако успея да докажа че ме ментят ще пиша официална рекламация където трябва.Сърдечно благодаря предварително за Вашите коментари и мнения!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Глухо тропане предно дясно колело на ПУНТО 1,7тд
Collapse
X
-
Re: Глухо тропане предно дясно колело на ПУНТО 1,7тд
jeniro написа:Здравейте колеги!Въпросната кола е пунто 1,7 тд.Преди 2 дни ей така както си карам във Варна, при превключване на скоростите изведнъж ми потъна съединителя и спря да отделя.При натискане взе да свири нещо-най-вероятно акс. лагер.Бях сменял съединител преди около 25 хил.км като сложих АР-компл.за 350 лв, но това е друга тема.Отидох на сервиз БУЛАУТО срещу метро във Варна-диагностицираха я умно разглобиха я и казаха че е за смяна целия компл и ми поискаха 411 лв за Валео.Казах им мн здраве че ще им платя само за труда, като частите ще си ги докарам аз.Отидох купих акс.лагер Валео -44 лв. Притискателен диск за 85лв на някаква италианска фирма и им казах да сложат стария феродов защото беше като нов.Пичовете забелязаха че и двата тампона на двигателя са за смяна с изключение на масления-погледнах ги да така беше и им казах ОК.За труд не ми взеха като за тампоните ми казаха около 100лв-казах действайте.Държа да кажа че вече там не се помещава фирма Булауто, а някаква друга (оставало само да сменят надписа на сградата :D ).Монтираха всичко платих им и тръгнах да я пробвам.Съединителя беше станал учудващо мн добър направо перфектен.......АМА Тогава възникнаха следните проблеми:1.Климатика не се включваше;2.При подаване на газ със скорост около 100 км се чуваше как предницата убира хлабина (придърпва колата) и тогава почва да набира;3.При каране на втора направо от време на време се чува глухо тропане бутолене откъм предно дясно колело;Горепосочените проблеми абсолютно не съществуваха преди влизането в бокса.Върнах се в сервиза вдигнаха я повозих един егент преди това и ми заявиха:1.Имало скъсано кабелче за вкл на климатика;2.Това обиране (придърпване) при подаване на газ било норамално за тази кола(тампоните на предницата били здрави -естествено че нали ги смених преди 500км в същия сервиз и майстори ама бяха под шапката на булауто :D )3.Това глухо тропане от време на време при бавно каране било от КАРЕТО!!!Въпросите са ми следните;1.Климатика не можаха да го оправят ама това е друга тема ще търся майстор на автокл във Варна(някой ако знае читав да подсказва).2.Какви биха били другите причини според Вас за горните два проблема, различни от тяхната теза.Според мен няма как каре изведнъж да се разхлопа по този начин. да се чува по този начин при каране направо.С новите тампони на двигателя действително колата тръгва добре без да вибрира, но може ли те да са причината.Държа да отбележа че горепосочените майстори и разбирачи съм ги отсвирил тотално и ако успея да докажа че ме ментят ще пиша официална рекламация където трябва.Сърдечно благодаря предварително за Вашите коментари и мнения!Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110кс 2002г.
-
При мен само тресесеше леко при тръгване ако съм подал по-малко газ-лоста на скоростите най -учевидно се тресеше.Иначе ако подам малко повече газ от нормалното при тръгване не се усещаше нищо.Двигателя си работеше нормално.Само не разбрах при теб кога и как точно се издава този неприятен звук от мотора.Ако много се тресе двигателя при тръгване може да е от меката връзка на колекторите за изп.газове ако се е разхерметизирал.....обесни малко повече.Fiat Punto 1,7 td
Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG
Коментар
-
jeniro написа:При мен само тресесеше леко при тръгване ако съм подал по-малко газ-лоста на скоростите най -учевидно се тресеше.Иначе ако подам малко повече газ от нормалното при тръгване не се усещаше нищо.Двигателя си работеше нормално.Само не разбрах при теб кога и как точно се издава този неприятен звук от мотора.Ако много се тресе двигателя при тръгване може да е от меката връзка на колекторите за изп.газове ако се е разхерметизирал.....обесни малко повече.Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110кс 2002г.
Коментар
-
Това тръгване без газ ми е познато-жена ми го практикува най-редовно.При теб факта че двата симптома се появяват и изчезват заедно(поне така разбирам) говори че най-вероятно те са свързани.Не е нормално да тресе така двигателя.Все си мисля че при тресене на двигателя гъвкавиата тръба за изгорелите газове или свързаните с нея елементи изпускат малко изг газове и се променя звука от ДВГ, може и от резонанса да е........ ама съм сигурен че трябва при първа възможност да си смениш тампоните на двг струват около 130-140 лв -за труд около70-80лв предполагам.......Кажи ти сега за това глухо тропане от пред от кога го имаш и колко караш така, че ме е страх да карам пунтака така?!Fiat Punto 1,7 td
Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG
Коментар
-
jeniro написа:Това тръгване без газ ми е познато-жена ми го практикува най-редовно.При теб факта че двата симптома се появяват и изчезват заедно(поне така разбирам) говори че най-вероятно те са свързани.Не е нормално да тресе така двигателя.Все си мисля че при тресене на двигателя гъвкавиата тръба за изгорелите газове или свързаните с нея елементи изпускат малко изг газове и се променя звука от ДВГ, може и от резонанса да е........ ама съм сигурен че трябва при първа възможност да си смениш тампоните на двг струват около 130-140 лв -за труд около70-80лв предполагам.......Кажи ти сега за това глухо тропане от пред от кога го имаш и колко караш така, че ме е страх да карам пунтака така?!Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110кс 2002г.
Коментар
-
Гъвкавата връзка за изг.газове е гъвкава защото е тръба направена от стоманена плътна оплетка-изглежда като плътна мрежова тръба, и сигурно е под двигателя ти.Може да е защитена и с алуминиева тенекия.Това което си видял да не е нагнетателния или смукателния тръбопровод на турбото, ако са гумени сигурно са те, незнам как е при мареата, ама те нещата принципно са еднакви.Може и от това да е според мен пак ти казвам в следствие на вибрациите нещо се разхерметизира за момента.Пали ли бързо дане би да засмуква въздух при вибриране.Що се отнася за моя проблем, аз днес явзех от сервиз, където според мен нещо не я събраха както трябва ще видя кво ще правя, ама с колата ходя на работа и незнам кога.........Иначе мн съм доволен от пунтака прави дребни магарии ама е на 12 г вече....и съм минал с нея към 80 хил..иси я пазя ,ама май трябва да я пазя от пишман майстори :DFiat Punto 1,7 td
Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG
Коментар
-
jeniro написа:Гъвкавата връзка за изг.газове е гъвкава защото е тръба направена от стоманена плътна оплетка-изглежда като плътна мрежова тръба, и сигурно е под двигателя ти.Може да е защитена и с алуминиева тенекия.Това което си видял да не е нагнетателния или смукателния тръбопровод на турбото, ако са гумени сигурно са те, незнам как е при мареата, ама те нещата принципно са еднакви.Може и от това да е според мен пак ти казвам в следствие на вибрациите нещо се разхерметизира за момента.Пали ли бързо дане би да засмуква въздух при вибриране.Що се отнася за моя проблем, аз днес явзех от сервиз, където според мен нещо не я събраха както трябва ще видя кво ще правя, ама с колата ходя на работа и незнам кога.........Иначе мн съм доволен от пунтака прави дребни магарии ама е на 12 г вече....и съм минал с нея към 80 хил..иси я пазя ,ама май трябва да я пазя от пишман майстори :DFiat Marea Weekend 1.9 JTD 110кс 2002г.
Коментар
-
Мисля че при теб са 3броя на двигателя-два отдолу единия от които би трябвало да е маслен, и един от горе.Долните са по трудни сякаш за подмяна особено масления.Развиват се старите, подпира се дВГ ама докато се стигне до тампоните със сигурност ще се наложи допълнително демонтиране на това онова.За горния не знам на колко шибано място е при теб......Ама не е кой знае каква философия за майсторите.Примерно при подмяна на съединителя единия долен и горен се демонтират задължително.А самите тампони не са мн скъпиFiat Punto 1,7 td
Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG
Коментар
-
Днес свалих двете предни колела на пунтото и огледах обстойно.В каретата няма осезаем луфт или тракане.Единия тампон на стаб.щанга където се свързва с носача ми се стори хлабав.Смених го.Бронята я позакрепих по-добре, че ми се струваше че може и тя да издава този звук като глухо тропане.Наврях се под двигателя със щанга, гледах пробвах за хлабини навсякъде ,не отрих нищо.Монтирах предните колела.Ефект нямаше.Сега ми направи впечетление, че това глухо тропане се появява от време на време, почти само когато карам на втора по неравен или грапаво-разбит път.Май може и да е каре от към дясно,Някой знае ли как точно се диагностицират карета. Примерно може ли при движение на право да издава звук някое каре.А АКО завия на ляво и чувам звук от ляво това сигурно е ляво каре..как се диагностицира някой ако подскаже ще съм мн благодарен.Благодаря му предварителноFiat Punto 1,7 td
Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG
Коментар
-
колега толе,тампоните на мариика се сменят много лесно та макар и да не си пипал инструмент.вдигаш на крик от към ремъците и ще видиш отдолу тампона които се държи на 3 болта 13мм + един болт на лапата на мотора.първо отвиѝ този на лапата но с леко подчукване по самия болт защото може да е клеясал.махнеш ли го отвиѝ другите 3 болта и тампона е долу.преди това подпри мотора с друг крик за да не падне.не е никак трудно а и не се иска кои знае колко разбиране.спестяваш си ходене по разбирачи и пари също.а и трябва да се изцапаш малко но това е бял кахър.тампона от към скоростите се сменя почти идентично като другия.ако имаш ядове ми пиши,аз сменям такива гадориѝ почти всеки ден.радвам се когато помагам на колеги от форума.успех198mjet Bravo
Коментар
-
Преди малко ревизирах спирачния апарат на предно дясно колело.Имаше някакаъв луфт във втулките ама...както и да е навих тефлонова лента за всеки случай.Не стана нищо няма ефект......мааму стара.не е от спирачния апарат, Одисеята продължава........Fiat Punto 1,7 td
Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG
Коментар
-
Сега като идвах на работа забелязох следното.Влязох в завой на трета (нормално там карам на втора) без газ.При лекия завой на дясно се чу плътно трррррррррр, но не като каре чат-чат. Незнам кво да правя вече.А и неволята далече.......Ще съм много благодарен на някакви коментари и предположения от Ваша странаFiat Punto 1,7 td
Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар