За момент си помислих, че съм във форум на ферари .Не, сериозно колега, остави ги тези скорости. Аз само и единствено един път вдигнах 195 по километраж, и някаде на около 170, при върната газ леко натиснах спирачките, все едно, почти нищо не съм натиснал. Освен това са и стари коли.130-140 е твоята скорост.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
След 170 тресе
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Riki888 написа:Колега къде ги вдигаш тия 170. Не че ми пука много, само да не е срещу мен в насрещното....
Коментар
-
pecata написа:Synthy написа:anton4490 написа:Вчера я гледах и забелязах че единият амортисиьор мазен.Изглежда е отьрвал.Сигурно е от него.Ще трябва да прежаля около 200лв.
Коментар
-
itan75 написа:Dido_Lyubenov написа:Не трябва да тресе! Мареата със 180 на разбитата магистрала Русе - Варна залепва за пътя и дори не се усещат неравностите. Провери амортисьорите и стабилизиращата щанга. Има малка вероятност да е недобре балансирана гума, но тя ще се усети по-осезаемо при движение със скорост около 90 км/ч. Тогава влиза в резонанс.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:itan75 написа:Dido_Lyubenov написа:Не трябва да тресе! Мареата със 180 на разбитата магистрала Русе - Варна залепва за пътя и дори не се усещат неравностите. Провери амортисьорите и стабилизиращата щанга. Има малка вероятност да е недобре балансирана гума, но тя ще се усети по-осезаемо при движение със скорост около 90 км/ч. Тогава влиза в резонанс.EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Колега, стига се излага. Стабилизиращата щанга не е тъпо джилязу. Това е "пружинна" стомана, която понася торсионни натоварвания - тоест усукване. Зависимост от модела, тя може да свързва двата носача или двата амортисьора. При ФИАТ се използват и двата варианта според модела и натоварването на предницата. На Мареа торсинната щанга е между двата амортисьора отпред а задната е между двата носача, докато при Брава е между носачите. Не ти го пожелавам, но ако ти изхвърчи някоя балансираща тежес от предна гума докато се движиш 80-90 км/ч , ще разбереш колко е важно да имаш стабилизираща щанга. А не дай боже да спукаш предна гума. Айде успех !Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Колега, стига се излага. Стабилизиращата щанга не е тъпо джилязу. Това е "пружинна" стомана, която понася торсионни натоварвания - тоест усукване. Зависимост от модела, тя може да свързва двата носача или двата амортисьора. При ФИАТ се използват и двата варианта според модела и натоварването на предницата. На Мареа торсинната щанга е между двата амортисьора отпред а задната е между двата носача, докато при Брава е между носачите. Не ти го пожелавам, но ако ти изхвърчи някоя балансираща тежес от предна гума докато се движиш 80-90 км/ч , ще разбереш колко е важно да имаш стабилизираща щанга. А не дай боже да спукаш предна гума. Айде успех !EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Темата не е за стабилизиращата щанга ,но да дам мнение по въпроса. Преди 2-3 седмици откачих едната биалета на Мареата,че беше разбита и 2 дни брат ми я кара така без да знае за това. След първото каране ми каза,че колата се клатела и накланяла насам-натам да видиме какво и е. Така,че ако ти си внушаваш ,че като не ти друса вози много стабилно не подтиквай хората да си махат разни възли от колата, ако не се лъжа ти и кантара за спирачките беше махнал щото бил излишен...Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
pi4_s_bravo написа:Темата не е за стабилизиращата щанга ,но да дам мнение по въпроса. Преди 2-3 седмици откачих едната биалета на Мареата,че беше разбита и 2 дни брат ми я кара така без да знае за това. След първото каране ми каза,че колата се клатела и накланяла насам-натам да видиме какво и е. Така,че ако ти си внушаваш ,че като не ти друса вози много стабилно не подтиквай хората да си махат разни възли от колата, ако не се лъжа ти и кантара за спирачките беше махнал щото бил излишен...Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Вижте сега, колкото и да опявате за скороста, човека като го влече пак ще си кара бързо. По-добре дайте съвет как да отстрани проблрма за да не се омята следващия път като ги вдигне тия километри. Другото е гимнастика на пръстите.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Аз имах Браво със същия двигател. А тресенето е феномен описан отдавна, още при първите опити за преминаване на звуковата бариера. Тресе точно при граничната скорост, но преминеш ли скоростта на звука няма проблем, тресенето спира.А сега сериозно, давам съвет как да ги спре - следващия път като иска да кара със 170, нека да развие "само" 169 за да не тресе и да поддържа скоростта докато срещне бяла Астра с едни такива сини светлинки. Те ще се погрижат да не му тресе колата известно време.like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Абе Вие май му завиждате на човека че му върви колата Я си представете да карате със 150 и да ви изпревари черен ГОУФ с пернишка регистрация Е няма ли да подкарате Фичо и да му скъсате шушоните на ГОУФ-о аОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар