Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на биелетки на Брава 1,2.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на биелетки на Брава 1,2.

    Здравейте,Искам да попитам дали мога да си сменя биелетките на колата сам или ще ми трябва сервиз.Благодаря предварително.Грешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org
    Fiat 1,2 16V 83 к.с. HSX gas

    #2
    За можене, зависи колко си сръчен. Иначе не е трудно.п.п. Погледни тази тема, 10-ти пост.
    00' Bravo 105 JTD

    Коментар


      #3
      Аз наскоро сменях тампони на биелетките и не разкачах нищо друго освен самите биелетки
      FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
      Единствено в България "селянин" е обидна дума.

      Коментар


        #4
        може, ама ще ти тряба още един човек да напъне биалетката да влезе в носача, а другия да навие 2-3 резби с гайката отдолу

        Коментар


          #5
          после няма нужда от много стягане, но е важно да е еднакво стегнато от двете страни за да не е под напрежение щангата, аз за опора при напъването на биалетката използвах полуоската

          Коментар


            #6
            И аз си купих такива тампони, ма още не съм ги слагал. По принцип не се ли натяга до край. Няма ли ограничител някакъв
            Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
            Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

            Коментар


              #7
              Аз ги натягах толкова колкото бяха натегнати преди,а за ограничител не знам
              FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
              Единствено в България "селянин" е обидна дума.

              Коментар


                #8
                Натяга се до край, докато стисне яко тампоните. С глух ключ стягах докато мога.
                Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                Коментар


                  #9
                  не се прави така, стяга се докато може на ръка с ключа ама не чак зверски и после се връща четвърт оборот, и да не е докрай стегнато не е проблем, важното е да е еднакво стегнато от двете страни, а гайките там са самозаконтрящи се и опасност от развиване няма

                  Коментар


                    #10
                    Аз за смяната ползвах само крик и канал.на кала свалям гайката,надигам от едната страна и буквално биалетката сама си излиза от носача.Това при моя дизел,но невярвам тука да е по-различно.
                    Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                    Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                    ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                    Коментар


                      #11
                      Благодаря ви много за отговорите.Тези дни ще пробвам сам и се надявам да стане.
                      Fiat 1,2 16V 83 к.с. HSX gas

                      Коментар

                      Working...
                      X