Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Задни спирачки на Типо на половина на предните???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Задни спирачки на Типо на половина на предните???

    В събота бях на преглед и се оказа, че ако на предните спирачки спирачното усилие е да речем грубо 2000N, то на задните е едва на половина Човека, който правеше измерванията каза, че не е нормално това нещо, но пък ръчната ми държи добре. От тук следва, че накладките ми не са изтрити. Може да се породи съмнение за "кантарчето" но това няма как да го установя. Въпроса ми е колко е нормалното усилие на задните колелета? Става въпрос за колата от подписа. По принцип знам, че задните държат по-слабо, но това на половина .... Предполагам, че е писано в книгата колко трябва да е, но мен ме интересува какво се получава на практика!!! И ако това е проблем какво може да се направи. Държа да кажа, че съм чел темата за "кантарчето" и не ми допада идеята с елеминирането му ако там е проблема.
    FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
    ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

    #2
    Познай какво ще каже всеки майстор като отидеш при него.Ако не ти харесва елиминацията, вземи си ново.
    Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
    Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

    Коментар


      #3
      geshabeli написа:
      Познай какво ще каже всеки майстор като отидеш при него.Ако не ти харесва елиминацията, вземи си ново.
      Ти май беше махнал твоето ако не се лъжа? Как е сега?
      FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
      ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

      Коментар


        #4
        Преди спираше бавно, по-дълъг спирачен път. Предните спирачки загряваха и тасовете ми бяха черни отвътре. Сега спирачката кове на място като я пипнеш както трябва. Пробвах на полигон. Засилвам до около 60-80 и рязка спирачка. Добре че бях с колан. Не се носи нито наляво, нито надясно. Сега като сложих и нови гуми отпред, спира и на мокро супер. Не е нестабилна, даже по-рано беше доста по-зле. Абе доволен съм.
        Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
        Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

        Коментар


          #5
          не забравяйте, че отношението на спирачното усилие преден/заден мост е ~ 70/30, ако не и повече, така че не е толкова фатално ако отношението ти е 2/1 както са ти казали, дори напротив - предните би трябвало да държат още повече...
          "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
          (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

          Коментар


            #6
            Моите въобще не спираха, тоест около 300НМ на гума. Това не е 2/1, натоварването е само на предните. При колегата е по-добре.
            Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
            Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

            Коментар


              #7
              според мен спирачките са идеални нали все пак това е ролята на кантарчето когато е празна колата да хващат по малко когато се натовари да хващат повече сложи 50-60 кг в багажника и виж дали има промяна ако хващат по добре мисля че нямаш проблем, но не казвай на майстора че е натоваренаПС това че ръчната ти държи не значи че задните накладки са наред и аз така си мислех докато не реших да видя как е феродото и беше останало 1 мм а ръчната перфектна така че провери го за твое успокоение
              TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
              UNO 1.0 FIRE

              Коментар


                #8
                Наред са си спирачките
                Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

                Коментар


                  #9
                  И според мен са ОК, но за да си сигурен просто иди и на друго място, където имат стенд.
                  Frontera Sport, X20SE март 1998

                  Коментар


                    #10
                    Vladim написа:
                    И според мен са ОК, но за да си сигурен просто иди и на друго място, където имат стенд.
                    Там където ходих на преглед (Мотоексперт - представителят на Фулда) имаха добър стенд. Най-напред колата стъпва с двете гуми на кантар, теглят я и след това стъпва на валяците. Самата процедура на мерене не е както обикновено - "ай ся настъпи здраво" ами най-напред има загряване на спирачките и след това настъпване. Процедурата се води от компютър и в колата влиза човека, който прави прегледа, а аз гледах от страни. По същият начин се прави прегледа на задните колела и ръчната. Тъй като това е вече трети преглед, който минавам с Типото, горе-долу знам как се държи, но преглеждащия каза, че и други Фиати (включително и Типо) минават, но резултатите са по-различни.Та затова ми беше и питането - някой знае ли колко трябва да бъде, "по книга" както се казва, спирачното усилие на задните колелета? Има ли някъде посочено и какво трябва да бъде съотношението на спирачното усилие между предни и задни колела?
                    FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                    ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                    Коментар

                    Working...
                    X