Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как се проверява за разбит лагер на предна и задна главина ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как се проверява за разбит лагер на предна и задна главина ?

    какви са симптомите

    #2
    Виене и луфт,но главно по виенето се разбира.
    FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

    Коментар


      #3
      Особено ако е преден виенето е страшно
      НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

      Коментар


        #4
        По скоро ръмжи в движение. Но понякока е и от гумите. Най-лесно ще го разбереш като вдигнеш една по една гумите на крикчето. Хващаш носача с ръка и завъраш гумата силно. Ако усетиш вибрация - със сигурнст е лагера.

        Коментар


          #5
          Ако виенето идва от преден лагер когато завиваш с повисока скорост да речем кам 70 -80 виенето изчезва когато изправиш пак волана започва да вие . Това най лесно се разбира когато караш извън градско и се заслушаш във завоите дали изчезва това виене . ако се загубва обърни внимание при кой завой се губи виенето, ако се губи при ляв завой значи десния ти лагер е за смяна , а ако се губи при десен завой е левия . дано си ме разбрал че малко кофти го обясних май
          темпра 1,9тд

          Коментар


            #6
            Искрен написа:
            Ако виенето идва от преден лагер когато завиваш с повисока скорост да речем кам 70 -80 виенето изчезва когато изправиш пак волана започва да вие . Това най лесно се разбира когато караш извън градско и се заслушаш във завоите дали изчезва това виене . ако се загубва обърни внимание при кой завой се губи виенето, ако се губи при ляв завой значи десния ти лагер е за смяна , а ако се губи при десен завой е левия . дано си ме разбрал че малко кофти го обясних май
            Не е баш така тва със определението на кои завои кои лагер вие лагерите на главини са от два реда съчми и много зависи кои е сдал багажа, ако е вътрешния ред ще вие при едното условие, ако е външния ще вие при другото така че наи сигурно колата на крик завърташ гумата тои се чува много ясно кои е сдал багажа. Да не забравяме и варианта за гума. Аз лично до сега не съм чул някои да смени лагер главина на Фиат.
            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

            Коментар


              #7
              Незнам за теб колега но до сега на всичките ми коли кадето съм карал все по този начин съм си проверявал лагерите и несъм бъркал. А по принцип заминават по бързо предните лагери отколкото задните .
              темпра 1,9тд

              Коментар


                #8
                Slavi_Lancia написа:
                Искрен написа:
                Ако виенето идва от преден лагер когато завиваш с повисока скорост да речем кам 70 -80 виенето изчезва когато изправиш пак волана започва да вие . Това най лесно се разбира когато караш извън градско и се заслушаш във завоите дали изчезва това виене . ако се загубва обърни внимание при кой завой се губи виенето, ако се губи при ляв завой значи десния ти лагер е за смяна , а ако се губи при десен завой е левия . дано си ме разбрал че малко кофти го обясних май
                Не е баш така тва със определението на кои завои кои лагер вие лагерите на главини са от два реда съчми и много зависи кои е сдал багажа, ако е вътрешния ред ще вие при едното условие, ако е външния ще вие при другото така че наи сигурно колата на крик завърташ гумата тои се чува много ясно кои е сдал багажа. Да не забравяме и варианта за гума. Аз лично до сега не съм чул някои да смени лагер главина на Фиат.
                Със сигурност не е баш така. При мен левия лагер виеше само в десен завой и само от скорост 40 нагоре. Десният пък виеше като карам направо, и по-малко като завивам наляво, но никога не изчезваше виенето. Чува се много ясно и отчетливо като вдигнеш колата от двете страни, засилваш я да покаже на километраж 150-160, и гасиш мотора веднага. Който е пред колата, чува много добре от коя страна вие, като стерео е. Slavi_Lancia - аз смених и двата предни лагера - единият на 173 000, другия на 179 000. Левия се разби още преди 165 000, но го карах така около 9 месеца без да се влошат симптомите . Десният се разби много точно за две седмици.

                Коментар


                  #9
                  А може ли де се кара с виещ лагер известни километри или не се препоръчва,и какво може да стане,ако се кара така?Също така да питам при Мареа 1.8 97 година отпред лагера отделно ли се сменя или е лагер главина в едно?Ако не е добре да се кара така ще помоля някой колега от Варна да ми препоръча сервиз където ще ми оправят проблема,може и телефон на сервиза на лично,че да не правим реклама.
                  Fiat Marea 1.8 16v HLX
                  Hyundai Terracan 2.9 CRDI

                  Коментар


                    #10
                    Отпред е лагер и главина, разглобяема част е (с преса например става чудесно). Никак не е добре да се кара така, защото ако блокира.. у лево/десо. Отивай да го смениш, не е скъп (30/40лв. за марков лагер). Труда също не би трябвало да е повече от 30лв. Има да се свали един шенкел и да се смени лагера. За 1 час работа е (в сервиз), не повече.
                    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                    Коментар


                      #11
                      campain написа:
                      А може ли де се кара с виещ лагер известни километри или не се препоръчва,и какво може да стане,ако се кара така?Също така да питам при Мареа 1.8 97 година отпред лагера отделно ли се сменя или е лагер главина в едно?Ако не е добре да се кара така ще помоля някой колега от Варна да ми препоръча сервиз където ще ми оправят проблема,може и телефон на сервиза на лично,че да не правим реклама.
                      Карах така около триста км в София докато се надигна да го сменя, в града по се ядва да караш заради по късите разстояния и възможността лагера дасе охлажда но на дълго ще загрее и ще блокира а това е доста неприятно.Аз ги смятам така нещата 50лв. за хубав лагер и 40лв. за труд или шенкел втора употреба и пред блока, наблюденията ми са че шенкел вторя епотреба с ревизиран лагер ще изкара повече от пренабит нов лагер, отделно че ако си карал много лагера ще излезе с бая зор, моя го извадихме на 40 тонна преса. Внимавй при набиване шлиците на лагера се замазват и после каре ама не. Мога да се обзаложа че ще си един датчик на АБС назад след смяната
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #12
                        Защо да съм назад с датчика,казваш,че ще се прецака и ще трябва да сменям и него ли?
                        Fiat Marea 1.8 16v HLX
                        Hyundai Terracan 2.9 CRDI

                        Коментар


                          #13
                          Казва, че най-вероятно ще го счупят при подмяната. Банков, шлиците са на главината, не на лагера (доколкото си спомням).
                          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                          Коментар


                            #14
                            ЩЕ ги изамажат мога да се обзаложа, и после ще играя пилата.
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #15
                              Смяната мина благополучно,всичко,работи,датчика за абс оцеля.Всичко 97 левчета,лагер комплект 77 и работа 20,сменени в един сервиз в Обзор,останах доволен от обслужването.
                              Fiat Marea 1.8 16v HLX
                              Hyundai Terracan 2.9 CRDI

                              Коментар

                              Working...
                              X