Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Punto mk2 JTD - въпрос за тампон на двигателя

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Punto mk2 JTD - въпрос за тампон на двигателя

    Здравейте От скоро имам Punto mk2 ’99 1.9JTD 80hp. Естествено както повечето коли купувани втора ръка от автокъща, така и моята си има проблеми за дооправяне. Проблема за който искам да се допитам до вас е "потракване". Чува се предимно по неравности, на ниска предавка и понякога се случва да влизат трудно първа и задна скорост. Не успявам да определя от къде точно се чува. Имам съмнения, че е тампон на двигателя от към скоростната кутия.Възможно ли е да е от него според вас? Как да проверя състоянието му? Трудно ли се сменя? Възможна ли е смяна в домашни условия и трябват ли някакви специфични инструменти?Благодаря на всички отзовали се

    #2
    Колега, аз видях как моя майстор хвана двигателя с ръце и го заклати напред назад здраво. Ако поддава хубаво, значи тампонът си е отишъл. Според мен на канал смяната е напълно възможна. На моето пунто този тампон се беше разпаднал и след замяната му с нов, двигателчето съвсем се успокои и скоростите влизат по-приятно.

    Коментар


      #3
      болтът който е хоризонтално е лесен освен ако някой не го е обърнал и тогава ще трябваа да свалиш и малка цаст о гърнето ( от турбото до катализатора) перпендикулярният болт обаче е по-гаден защото е завит в предният мост. При мен поне беше доста гадно и скъсах болта ( за протокола ) ще напиша че и с него и без ниго скоростите си влизат перфектно
      Punto 1.9JTD
      AR 75 2.0 TS

      Коментар


        #4
        колега и аз скоро се изправих пред този проблем...симптомите са на лице... това ти е проблема ...за всеки случах провери и другите два тампона от към ангренажа и под акумулатора иначе е на три болта и е лесен за смяна, но ти трябва канал!.. и там ще видиш дали и колко е скъсан тампона! Успех
        Fiat Punto1.1, 55hp
        Fiat Punto HGT 1.8, 130hp
        Fiat Punto JTD 1.9, прогресия

        Коментар


          #5
          А новият, ако решиш да го сменяш, гледай да е по-истински, за да няма после тема за вибрации. Ментетата се отличават по това че са адски твърди. Като напънеш с по-голяма отверка на пример, още докато ти е в ръцете, трябва да може да го деформираш(усукваш). В противен случай, няма да гаси вибрациите, за които е предназначен.
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            #6
            Airfan написа:
            ........................беше разпаднал и след замяната му с нов, двигателчето съвсем се успокои и скоростите влизат по-приятно.
            Ако автомобила е с жила, не би трябвало да се отразява на превключването, ама знае ли човек. Ако пък много се подмята мотора......
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #7
              Благодаря за съветите! Ще отида да го видя на канал и ще преценя дали ще се справя сам или да търся сервиз.А каква марка бихте ми препоръчали?п.с.Открих схемата му. Качвам я тук защото може да е полезна на някой за напред.

              Коментар


                #8
                Може да потърсиш здрав оригинален, втора ръка.
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар

                Working...
                X