Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Задържат спирачките отзад.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Задържат спирачките отзад.

    Ситуацията е следната - днес си изкарах акъла докато разбера какво пуши отзад след 25 килиметра извънградско. Оказа се че отзад задържат и двата барабана. Интересното е че са и двата. Успях някак си да отпусна Автоматичните регулатори през дупката на болта и да се прибера, но пак бяха бая загрели без почти да ги ползвам. Та въпроса ми е възможно ли е да е от разпределителя на спирачното усилие (кантара) или да търся и друго?
    https://www.cialispascherfr24.com/

    #2
    Може и от кантара но и спирачната помпа не изключвай от уравнението. Пробваи да обезвъздушиш системата и виж как се държи системата по време на обезвъздушаването.
    ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
    ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

    Коментар


      #3
      Ако е от помпата няма ли да задържат и предните?
      https://www.cialispascherfr24.com/

      Коментар


        #4
        Да не ти е заяло жилото на ръчната?
        Fiat Brava 1.2,16в

        Коментар


          #5
          E, Това беше първото, което ми мина през акъла и което проверих . Някой има ли схематичен чертеж (разрез) на тоя "кантар" да го видя как действа и дали е възможно да е от него. До сега по колата единственно такова чудо не съм разглобявал. Пък и за 20 год. шофьорлък, сефте имам проблем със спирачки.... По принцип избягвам да ги ползвам
          https://www.cialispascherfr24.com/

          Коментар


            #6
            Joro написа:
            Ако е от помпата няма ли да задържат и предните?
            Не е задължително помпата е на два кръга!
            ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
            ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

            Коментар


              #7
              eh4ev07 написа:
              Joro написа:
              Ако е от помпата няма ли да задържат и предните?
              Не е задължително помпата е на два кръга!
              Ще я погледна и нея... Макар, че като я знам как е направена не мога да си обясня как би станало само на единия кръг...
              https://www.cialispascherfr24.com/

              Коментар


                #8
                Някои боклук застава на отвора или заради започване на разлагане гумичката си повишава размера и пречи на маслото да се върне в казанчето!
                ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                Коментар


                  #9
                  кола

                  От програма EPER онлаин има всичко за ФИАТ Каква е точно колата че има рачлични http://eper.fiatforum.com/eper/navi?...D=1&GUI_LANG=3
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    В епера го няма това което ми трябва...
                    https://www.cialispascherfr24.com/

                    Коментар


                      #11
                      Joro написа:
                      В епера го няма това което ми трябва...
                      И едва ли го има в програма защото никои не е мислил че ще се ремонтира.... ама българската деиствителност е друга! И да може да заседне ама като се замисля едва ли и двата кръга(за двете задни колела) на веднъж. Пак си мисля за жила ръчна или АБС (ако има) и помпа.П.П. задните цилиндърчета как са?
                      ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                      ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                      Коментар


                        #12
                        Значи като я взех мареята миналото лято беше много зле - почти без феродо и буталцата пораждясали и леко спекани (не беше карана около година) смених челюстите и ги раздвижих и изчистих буталцата. Утре и тях ще гледам. Много ме съмнява мъркучетата, ама и двете едновременно... пък ако излезе нещо да е от тях - ебааси съвпадението ...П.П. Десния грее малко по малко от другия, който почти си е променил цвета на ръждата.
                        https://www.cialispascherfr24.com/

                        Коментар


                          #13
                          В крайна сметка се оказаха спирачните цилиндърчета (пак бяха клеясали доста) и механизмите за саморегулиране. Понеже барабаните имаха бая ръб и праха който се отделя при работата се оказва като в корито - няма от къде да излезе се беше наслоил в/у накладките и допълнително създаваше триене. Иначе проходимоста на тръбите и мъркучетата беше добре.
                          https://www.cialispascherfr24.com/

                          Коментар

                          Working...
                          X