Ситуацията е следната - днес си изкарах акъла докато разбера какво пуши отзад след 25 килиметра извънградско. Оказа се че отзад задържат и двата барабана. Интересното е че са и двата. Успях някак си да отпусна Автоматичните регулатори през дупката на болта и да се прибера, но пак бяха бая загрели без почти да ги ползвам. Та въпроса ми е възможно ли е да е от разпределителя на спирачното усилие (кантара) или да търся и друго?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Задържат спирачките отзад.
Collapse
X
-
E, Това беше първото, което ми мина през акъла и което проверих . Някой има ли схематичен чертеж (разрез) на тоя "кантар" да го видя как действа и дали е възможно да е от него. До сега по колата единственно такова чудо не съм разглобявал. Пък и за 20 год. шофьорлък, сефте имам проблем със спирачки.... По принцип избягвам да ги ползвам
Коментар
-
кола
От програма EPER онлаин има всичко за ФИАТ Каква е точно колата че има рачлични http://eper.fiatforum.com/eper/navi?...D=1&GUI_LANG=3
Коментар
-
Joro написа:В епера го няма това което ми трябва...
Коментар
-
Значи като я взех мареята миналото лято беше много зле - почти без феродо и буталцата пораждясали и леко спекани (не беше карана около година) смених челюстите и ги раздвижих и изчистих буталцата. Утре и тях ще гледам. Много ме съмнява мъркучетата, ама и двете едновременно... пък ако излезе нещо да е от тях - ебааси съвпадението ...П.П. Десния грее малко по малко от другия, който почти си е променил цвета на ръждата.
Коментар
-
В крайна сметка се оказаха спирачните цилиндърчета (пак бяха клеясали доста) и механизмите за саморегулиране. Понеже барабаните имаха бая ръб и праха който се отделя при работата се оказва като в корито - няма от къде да излезе се беше наслоил в/у накладките и допълнително създаваше триене. Иначе проходимоста на тръбите и мъркучетата беше добре.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар