Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Прецаках ли се зверски?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Прецаках ли се зверски?

    Наложи се да сменям предни амортесьори на Fiat Punto 95-та и понеже не разполагах с голяма сума пари, помолих да ми препоръчат в един магазин нещо средно м/у цена и качество маслени.Предложха ми Optimal (ако не бркам заглавието) по 65лв броя. Отидох да ги сменям в един сервиз в Дружба и след като ми казаха да си оставя колата и да дойда след 2 часа, се поразходих и се върнах. Сервизния ми се смее и ми казва, че съм се минал първо с марката амортесьори и втори, че след 2 месеца пак ще ги сменям. Оказа се, че в магазина не са ме предупредили, че се слагат и "прашници" а тия пичове в сервиза, вместо да ми звъннат и да кажат да отида да си купя, те ги монтирали така.Според тях, с тези амортесьори без прашници, ще искарам около 2 месеца и пак ще съм за смяна! Исках да купя прашници и да ги сложат, но се оказа, че пак ще ми вземат 50лв за монтаж, а прашниците били към 30лв. Чудя се какво да правя, монтираха ми ги преди 2 дни.Според вас да слагам ли прашници, или да ги чакам да изтекът и да ги сменя с по-читави амортесьори?

    #2
    За маншоните ли говориш? Те старите може да са ти били здрави, погледни ги. Тампоните обаче сигурно са скъсани
    Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
    Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
    Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

    Коментар


      #3
      Оптимал е кофти марка наистина.Внася я Евро 07,а както всички знаят дори и децата всички от тази фирма е шитня и боза.Но въпреки всичко може и да си попаднал на бройка.Според мен карай засега така и като изтърват нови.Аз примерно имах 2005г една стара Тойота Карина със 4 изтървали амортисьора,но оригинални японски .Търсих тука в Бургас,но магазините за японски коли са рядкост и в малкото от тях искат цена за част приблизително половината на колата.На една екскурзия до Истанбул обиколих целия квартал ТопкапЪ за да търся магазин за японски коли,но и там са доста кът за разлика от другите марки.Купих най-накрая 4 броя пак на някаква висока цена стъпиха,въпреки упорития пазарлък с Турчина и благодарение на това,че аз карах автобуса ги скрих доста добре,защото на митницата в Малко Търново искат мито да се плаща и идва в такъв случай,че е по-изгодно се вземат от тука.Как да е монтирах си ги сам минах около най-много 100-200км да са били и 4 амортисьора бяха уляти в масло и дефакто изтървали,а марката уж неква японска .
      EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

      Коментар


        #4
        Тия в тоя сервиз са ебати мошенниците. Писанло ми е от такива лай....и, които гледат само как да те минат. Нищо не ги бъркаше да ти звъннат и да ти кажат. Ама сега видиш ли пак трябва да плащаш за демонтаж и монтаж, пък даже и сервизния ти се смее. Ужас. Аз така колко си напатих от пишман майстори. След всеки ремонт все по-зле става.Иначе карай си така. Те и без това повече от 20-тина хил. километра едва ли ще изкарат, дори и с прахови тампони.
        Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

        Коментар


          #5
          То въпроса е дали ще изкарат поне сезона... много тъпо инъче да се набълбукам пак за нови! И мен това ме доядя, да ми се бяха обадили преди да ги сложат, да намеря някъде магазин за авточасти и да купя.. те направо ги монтирали и ме подиграват! Несъм ли знаел.. еми не, аз съм музикант, неразбирам от тия неща!Нито в магазина са ми казали, че трябва, нито в сервиза... Аз по скоро искам да питам колегите, дали има някакъв шанс, дори и без прашници, да изкарат поне 3-4 месеца, да мине лятото, или няма шанс!! Сервизните казаха, че прахта и пясъка ще ги прецакат много бързо. А един познат с едно рено каза, че кара вече 7 години с някакви амортесьори без такива предпазители и едва миналата седмица са заминали!

          Коментар


            #6
            Ако беше писал във форума за съвет преди да започнеш с подмяната щеше да ти стане ясно всичко.Сега освен да си лепнеш на задното стъкло един сткер с текст "НЕ ПОСЕЩАВАЙТЕ ЕДИ КОЙ СИ СЕРВИЗ МОШЕННИЦИ СА"
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              ще изкарат сезона.аз съм с такова боклуци оптимал.а да не говоря че съм работил в euro 07 и пак се пре...х.и двата ми маншона са се свлекли и разпокъсали но още не са изпуснали.карай смело.а ако не си доволен отиди до практикер.мисля че там имаше скоби за пружините.20 кинта някаде.демонтажа е елементарен.успех
              fiat bravo 1.6 16v gt
              fiat marea 1.9 8v jtd
              fiat punto 1.7 td
              fiat marea 1.6 16v

              Коментар


                #8
                на темпрата отзаде са от същия боклук , отзад стана супер "лека" и се клади нагоре надоло адски много(със старите си беше къде по-добре).като си сложа пръста на ръката на бронята отзаде и клатя цялата задница на колата.супер смотани са тия амортесьори.ама баща ми ходил при познат майстор и ала бала ...... оня сложил такива.... карай така пък като се отелят - смени с нещо по-добро качество а отпред са някви ITN , някой чувал ли ги е тия пък какви са , хаха
                Citroen Xsara 1.9 TD 90 hp

                ex - Fiat Tempra 1.6 i.e. 75 hp

                Коментар

                Working...
                X