Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как да си рециклираме носача сами?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    С дали са толкова здрави механично, и устойчиви на удари както тези без болтове? Аз лично съм скептично настроен към това решение. Ако резбата не издържи при някой як удар... не ми се мисли какво ще се случи с автомобила и тези покрай него.
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    Коментар


      #77
      тя тази резба не държи нищо, там усилие ву резбата няма никакво, в обратната посока е усилието. Както невендъж съм казвал, проблема с натягането е, че ти стягаш и то спира да хлопа, обаче износването отгоре си продължава и в един момент ще падне, а ти няма да си го чул, защото като се разхлопа и го стягаш. п.с. с единия окап направих вече 70 000, а другия е на 60 000, сменял съм няколко пъти маншончетата на шарнира + греста вътре, 1 път тампон, заради прецакана резба на гайката. Наскоро ми се разхлопа предницата, но при беглия преглед не установих луфт в шарнира, по-скоро тампоните са издали багажа. Ако всички носачи ме карат толкова, няма да слагам рециклаж никога. Все пак си имам едни резервни рециклирани
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #78
        pakumba написа:
        тя тази резба не държи нищо, там усилие ву резбата няма никакво, в обратната посока е усилието. Както невендъж съм казвал, проблема с натягането е, че ти стягаш и то спира да хлопа, обаче износването отгоре си продължава и в един момент ще падне, а ти няма да си го чул, защото като се разхлопа и го стягаш. п.с. с единия окап направих вече 70 000, а другия е на 60 000, сменял съм няколко пъти маншончетата на шарнира + греста вътре, 1 път тампон, заради прецакана резба на гайката. Наскоро ми се разхлопа предницата, но при беглия преглед не установих луфт в шарнира, по-скоро тампоните са издали багажа. Ако всички носачи ме карат толкова, няма да слагам рециклаж никога. Все пак си имам едни резервни рециклирани
        Зависи с кой тип биалети и стабилизираща щанга е окачването !!! На Мареата ми е с дългите биалети с два шарнира, като тези биалети пехвърлят натоварването директно към амортисьорите и пружините. Носача само държи долната част на оста на шенкела и има само хоризонтално натоварване върху шарнира на носача. При торсионите на Браво и Брава това натоварване минава през носачите и шарнирите, като по този начин шарнира се товари във всички посоки включително и нагоре - тоест указва натоварване върху тапата която се поставя допълнитлно отдолу под шарнира. Описал съм го в поне две теми - едната за изместване на торсионната щанга, и другата е за замяна на торсионната щанга на Мареа с такава от Брава. Потърсете ги, ако Ви итресува.
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #79
          MEMO написа:
          Ако и капачката е на резба направо казвай къде е тоз майстор. Едно време преди 15 години имах една джета с изцяло правена предница в ЖАНИН-Варна, всички шарнири и накрайници бяха рециклирани като всички капачки бяха на резба и в средата имаха място за яка пружина Вътрешните кормилни бяха разпробити и се стягаха като се затяга накрайника към рейката..Карах я 9 години като през 2-3 от годините нямаше изобщо маншони на шарнирите , когато реших да я продавам развих капачките гресирах , стегнах и я продадох с "вечните болтове". Та мисълта ми е че с резба шарнирите стават вечни. Имам един крив кормилен накрайник от тая кола, пазя си го за мостра Ако някой намери майстор дето да се хване да изкопира работата ще го снимам.
          този маистор е в нови пазар гледам ти си от варна и ако имаш път насам.гаиката е на резба доколкото знам и ако е за ремонт следващия пит му го нося пак на него, също прави и накраиничи и щанги, на един приятел му прави кормилната щанга на мерцедес 814 камион и няма грижи.

          Коментар


            #80
            според мен проблема на шарнирите идва от две неща.първо -слаби маншони,ако не ги видиш навреме се пълнят с кал и до там.второто -фабрично имат много малко грес.ето как аз си разреших проблема.купих си носачи мук,разпробих отдолу чашката с 4,8мм свредло,след това с комбиниран метчик 6мм навих резба.след това навих гресорка и напълних с такаламит грес.още е рано да се каже,но за 20 000км не са мръднали и се движат мазно.същото нещо предполагам ще удължи живота и на най-евтиния носач,но не си купих,тъй като при тях не издържат и тампоните.и нали се сещате кел файда от здрав шарнир като имаш разбити тампони.само за статистиката да спомена понеже спорих с някой от форума за текнорот-с такива носачи на 22000км бяха разбити,а преди това някакви измислени(незнам дали не бяха бърт)около15 000.така че най доброто е по-скъпия носач плюс яко и редовно(2 пъти в годината)гресиране

            Коментар


              #81
              Може ли да задам един принципен въпрос (малко офтопик) ? И да не може - ще го задам Какво правите с тези носачи, та не ви издържат и 20 000км? По разбити павета ли карате нон-стоп?! При мен, на всичките ми итал. кошници слагам само най-евтините носачи - по 50-60лв. бройката. Разбит шарнир досега не съм имал, сменявал съм носач единствено заради отлепени тампони, след 50 000км., или грубо на всеки 2 години, а понякога и повече (до тук в живота си съм сменил 3 пъти носачи, първоначално като купя колата). Колите ми са долу в подписа, които съм имал и имам. Не вярвам да съм чак такъв късметлия, че да попадам на мега супер-дупер здрави менте носачи, нали?
              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

              Коментар


                #82
                ами толкова и си карал.какво повече да ти кажа.всичко е факти.

                Коментар


                  #83
                  ivel написа:
                  ами толкова и си карал.какво повече да ти кажа.всичко е факти.
                  За него по-скоро важи поговорката - Роди ме мамо с късмет, па хвърли на смет ! Ако ги навърта по автомагистралите, може и да изкарват по толкова километри. Моите носачи са си тези с които купих колата, за 45 000 км в моите ръце, още не са започнали да тропат. А може и оригиналните да са Само биалети съм сменял по окачването.
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    #84
                    да ама са си оригиналните.разликата е от земята до небето.като ги смениш един ден ще те питам колко издържат новите.те такива втора ръка оригинални съм слагал и в момента са на около 40 000км.колата е на мой приятел и казва че носачите му били ок.но това за оригиналните,а всички други не могат да издържат толкова

                    Коментар


                      #85
                      тогава малко по малко еврейщина и в ауто италия
                      мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                      Коментар


                        #86
                        AthlonXP написа:
                        тогава малко по малко еврейщина и в ауто италия
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #87
                          за еврйщината колегата е напълно прав.знам си го от опит

                          Коментар


                            #88
                            да, купуваш си същите боклуци за по 150 кинта единия. Имаше някой наскоро похвалил се точно по тази оригиналната схема. Но ivel е много прав, читави маншони /аз съм сполиуретанови/ и понеже не ми се занимава с гресьорки, пълня ги с масло отгоре като сменям маншона, с някакво тъничко масълце и така...
                            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                            Fiat Bravo'97 1,6 16v
                            Fiat Tempra'91 1,6 mono

                            Коментар


                              #89
                              да точно така от маншоните страдат -влизат боколуци и така.върви им обяснявай че издържат по 20 000км.той ресурса може да е по-голям,а макато е скъсан маншона-кел файда

                              Коментар


                                #90
                                ivel написа:
                                да точно така от маншоните страдат -влизат боколуци и така.върви им обяснявай че издържат по 20 000км.той ресурса може да е по-голям,а макато е скъсан маншона-кел файда
                                Алфата ми е на 125000 по километраж и маншоните на носачите са ми скъсани (а са оригиналните) и още не потропват или каквото и да било бравото ми изкара до 190 000 по километраж (90 000 са мой) с оригиналните носачи а заради скъсан тампон ги смених с някакви без щампи на производител или каквото и да било които изкараха 4к км което ще рече, че съм ги карал до 185 хиляди качеството на тефлона в шарнира си има значение
                                мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                                Коментар

                                Working...
                                X