Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как да си рециклираме носача сами?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Добре ясно на истина не ми се е налагало да отварям шарнир ,извинявам се ако съм обидил колегата .А сега по темата няма ли да е по ефикасно да се направи с зрава пласмаса и да се сложи гресьорка и трака ако винаги има грес вътре износването ще е минимално.
    FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

    Коментар


      #17
      На времето на руските коли шарнирете се ремонитара, тези пластмасови втулки се продаваха като резервна част, някъде в мазата ми може да е останала някя от тях, така че всичко е възможно, стига де се намери начина, но няма начин да няма начин, те не са расли по клоните, човек ги е правил.
      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

      Коментар


        #18
        Ами и ако сега се продават още като резержна час нищо чудно размера да пасне и на нашите шарнири .
        FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

        Коментар


          #19
          Аз съм сменял на Москвича тези пластмасови черупки на щарнирите и за съвсем кратко време пак се скапваха. Моето предложение е ако е възможно на нашите носачи да се разглоби шарнира, да се поставят такива черупки от тефлон. Той е изключително издържлив и на пипане е като мазен, тоест триенето на какъвто и да е метал с него ще е много малко. Ето един пример за приложението на тефлон: представете си пещ с формата и големината на цистерна, вътре иззидана с огнеупорни тухли и в тази пещ гори природен газ. Това всъщност е горивна камера на парен котел с високо налягане. Тази горивна камера е поставена върху метални крака (достатъчно широки) които имат пети от дебела стоманена плоскост. Цялата тази конструкция е поставена върху тефлонови плочи разположени под стоманените пети и под тефлоновите плочи има стоманени подложки застопорени в земята. Идеята е че когато камерата работи температурното разширение на металния корпус трябва да се компенсира чрез приплъзването на тези метални пети по тефлоновите подложки. Ако тефлон поставен в шарнира не издържи дълго време, е нямам по-добра идея. Не отхвърлям и гресирането, ако успеем да вкараме тефлон в шарнира.Всъщност тази идея ми се появи тези дни, като се чудех как да си рециклирам биалетите, че много бързо се рзтропват. Последно си купих биалети MEYLE-HD, да видим колко време ще изкарат.
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #20
            Тефлонът с това е известен - ако не бъркам - е най-хлъзгавият полимер. По Дискавърито даваха наскоро предаване и колко много приложения има тефлонът. А Тефлон + грес - може би чудесна комбинация. И гресьорка...

            Коментар


              #21
              ogi28b написа:
              Тефлонът с това е известен - ако не бъркам - е най-хлъзгавият полимер. По Дискавърито даваха наскоро предаване и колко много приложения има тефлонът. А Тефлон + грес - може би чудесна комбинация. И гресьорка...
              Само дайте идея как да го натикам в шарнира. :D
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #22
                Dido_Lyubenov написа:
                ogi28b написа:
                Тефлонът с това е известен - ако не бъркам - е най-хлъзгавият полимер. По Дискавърито даваха наскоро предаване и колко много приложения има тефлонът. А Тефлон + грес - може би чудесна комбинация. И гресьорка...
                Само дайте идея как да го натикам в шарнира. :D
                идея има но мисля че тефлона е мек материал и не е подходящ за целта според мен ,понеже ще се износва бързо

                Коментар


                  #23
                  lubomm написа:
                  Dido_Lyubenov написа:
                  ogi28b написа:
                  Тефлонът с това е известен - ако не бъркам - е най-хлъзгавият полимер. По Дискавърито даваха наскоро предаване и колко много приложения има тефлонът. А Тефлон + грес - може би чудесна комбинация. И гресьорка...
                  Само дайте идея как да го натикам в шарнира. :D
                  идея има но мисля че тефлона е мек материал и не е подходящ за целта според мен ,понеже ще се износва бързо
                  Мисля че грешиш относно твърдоста. 50~60 тонни съоръжения се поставят върну тефлонови подложки и не ги сплескват. За износването не съм сигурен, но при положение че е най-хлъзгавия полимер, както каза ogi28b, едва ли ще се износва бързо. Дори си мисля че това е най-подходящият материал за целта.
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    #24
                    За тези, които знаят английски - опитайте да напишете в "teflon most slippery" или "тефлон най-хлъзгав". Има интересни четива.

                    Коментар


                      #25
                      аз лично несъм рециклирал, но при нас има един стругар ги отваря на типото и им нарязва резби и стават с гаика отдоло,подлага им ако не се лъжа текстолит и ми изкарват повече от чисто новите :D

                      Коментар


                        #26
                        не съм фен на рециклираните неща, а това с гайката не мога да си го представя ако ти се занимава за рециклиранев Стара Загора знам, че ги пълнят с полиуретан, и правят тампони от полиуретан (нещо като тампоните на powerflex )бих се доверил на полоуретана ако ще рециклирам, инча докато си купуваш носачи ITN Birt Flenor или от александър ауто такива без щампа - няма начин да изкараш повече от 10 хиляди. Виж ако ти се откъснат повече пари за фелфи и за муг... едва ли ще останеш недоволен
                        мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                        Коментар


                          #27
                          AthlonXP написа:
                          не съм фен на рециклираните неща, а това с гайката не мога да си го представя ако ти се занимава за рециклиранев Стара Загора знам, че ги пълнят с полиуретан, и правят тампони от полиуретан (нещо като тампоните на powerflex )бих се доверил на полоуретана ако ще рециклирам, инча докато си купуваш носачи ITN Birt Flenor или от александър ауто такива без щампа - няма начин да изкараш повече от 10 хиляди. Виж ако ти се откъснат повече пари за фелфи и за муг... едва ли ще останеш недоволен
                          МУГ - 12 000км и замина шарнира
                          Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                          Коментар


                            #28
                            добре аз за гаиката ще ти го покажа щом не вярваш

                            Коментар


                              #29
                              chatarman написа:
                              добре аз за гаиката ще ти го покажа щом не вярваш
                              не казвам, че не е възможно но не, си го представям какво точно се прави!
                              мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                              Коментар


                                #30
                                обяснявам.и ще дам и снимка,нали носача е капсулован ,маха дъното и там нарязва резба и се завива болт ли е гаика ли е незнам и саответно се подлага там нещо ако не греша текстолит.и с притягането се обира луфта .и следващия път ако е за ремонт и болта ако е здрав съответно не е за ремонт ти струва 2 или 3 лева колкото за подложките.

                                Коментар

                                Working...
                                X