Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как да си рециклираме носача сами?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    itan75 написа:
    В Казанлък при Минчо е 15лв рециклирането и било качествено доколкото чувам от колеги тука във форума.А тук в Бургас в ТПК Металик един Живко рециклирал и ми дадоха телефона му,но като се обадих да го питам за цената и като ми обади за Марейски носач между 45 и 48лв без маншона затворих телефона,като преди това само му споменах,че нов идва със тампоните на цена около 50лв и то без отстъпка :D
    Реално ако рециклираш носача ,а не само шарнира нормално е цената да е към 45 лв.Преден и заден тампон около 25 лв. +15 лв. за шарнира и то какво остана нищо за труд.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #47
      Tornado написа:
      itan75 написа:
      В Казанлък при Минчо е 15лв рециклирането и било качествено доколкото чувам от колеги тука във форума.А тук в Бургас в ТПК Металик един Живко рециклирал и ми дадоха телефона му,но като се обадих да го питам за цената и като ми обади за Марейски носач между 45 и 48лв без маншона затворих телефона,като преди това само му споменах,че нов идва със тампоните на цена около 50лв и то без отстъпка :D
      Реално ако рециклираш носача ,а не само шарнира нормално е цената да е към 45 лв.Преден и заден тампон около 25 лв. +15 лв. за шарнира и то какво остана нищо за труд.
      Да ама Не.Оня иска само за болта да рециклира между 45-48лв.Тампоните вика са консуматив сменяш си ги сам или аз ако ти ги сменям отново цакаш,но аз не го дочаках да се изкаже колко иска отгоре.
      EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

      Коментар


        #48
        itan75 написа:
        В Казанлък при Минчо е 15лв рециклирането и било качествено доколкото чувам от колеги тука във форума.А тук в Бургас в ТПК Металик един Живко рециклирал и ми дадоха телефона му,но като се обадих да го питам за цената и като ми обади за Марейски носач между 45 и 48лв без маншона затворих телефона,като преди това само му споменах,че нов идва със тампоните на цена около 50лв и то без отстъпка :D
        15лв може да струва да ти пробият една дупка и да ти навият един болт, колкото да не ти тропа за момента(това съм го виждал)Или пък може, Минчо да е готин пич и да работи за тоя, дето клати гората ....Колкото до Живко - човекът си цени труда, явно. Ако прави нещата както трябва да бъдат направени, цената му е реална, особено ако покрай него, няма други предлагащи услугата. Тия братлета в Пловдив, според мен са постигнали тая цена, понеже често правят фиатски шарнири и са си приготвили капачки и всичко останало. Те карат типоци всъшност.Не разбрах без кой маншон е 45-48. Ако става дума за маншончето на шарнира, то е левче, а това, че си му обяснил, кое, колко струва, най-много да го е разсмяло. Аз споделих при мен, кое, колко изкарва... ако не го приемаш е друг въпрос...Пробвай само да свалиш един от тампоните. След опитите ще си готов да му дадеш по 10 кинта за труд на парче Трудоемко е.Е, той ще ги опатка за 6 минути, двата ама....Ако имаш къде да работиш, като мен, след втория тампон ще си маСтор, но ако нямаш, ще трябва да кихнеш на Жиката (не го познавам)

        Коментар


          #49
          lithrone написа:
          itan75 написа:
          В Казанлък при Минчо е 15лв рециклирането и било качествено доколкото чувам от колеги тука във форума.А тук в Бургас в ТПК Металик един Живко рециклирал и ми дадоха телефона му,но като се обадих да го питам за цената и като ми обади за Марейски носач между 45 и 48лв без маншона затворих телефона,като преди това само му споменах,че нов идва със тампоните на цена около 50лв и то без отстъпка :D
          15лв може да струва да ти пробият една дупка и да ти навият един болт, колкото да не ти тропа за момента(това съм го виждал)Или пък може, Минчо да е готин пич и да работи за тоя, дето клати гората ....Колкото до Живко - човекът си цени труда, явно. Ако прави нещата както трябва да бъдат направени, цената му е реална, особено ако покрай него, няма други предлагащи услугата. Тия братлета в Пловдив, според мен са постигнали тая цена, понеже често правят фиатски шарнири и са си приготвили капачки и всичко останало. Те карат типоци всъшност.Не разбрах без кой маншон е 45-48. Ако става дума за маншончето на шарнира, то е левче, а това, че си му обяснил, кое, колко струва, най-много да го е разсмяло. Аз споделих при мен, кое, колко изкарва... ако не го приемаш е друг въпрос...Пробвай само да свалиш един от тампоните. След опитите ще си готов да му дадеш по 10 кинта за труд на парче Трудоемко е.Е, той ще ги опатка за 6 минути, двата ама....Ако имаш къде да работиш, като мен, след втория тампон ще си маСтор, но ако нямаш, ще трябва да кихнеш на Жиката (не го познавам)
          Стига бре не ме познаваш-тампоните си ги сменям за около 15 мин с набиването на новите,само че първия път като ги сменях пичката от магазина ми даде тампони на 20мм,а шийките на носача ми бяха на 21мм и докато се усетя наистина беше зор :D .С малкия флекс и с много тънка шайба за метал режа и долната капачка и си сменям сам камъните като идеално си шлайфам шарнирния болт със ситна шкурка.Като шарнира ми е отворен винаги разпробивам тялото и слагам гресьорки.Проблем ми остава само затварянето на шарнира и неговото завалцоване за което си трябва струг,а аз не разполагам.Затова за да избегна горните процедури освен разпробиването и слагането на гресьорка,ще използувам услугите на Минчо от Казанлък.И от днешния сайт дето ми пратиха се уверих,че наистина е майстор не скъпчия като този Живко и твоите познати,които по цена се намират точно в златната среда .Незнаех до днес преди клиповете и снимките,че прави и на всички други коли шарнирите,накрайниците и прочие и то,че не сваля 100 кожи от гърба като другите прави ли ги по-малко майстор? Всичко което сменя той го сменят и другите,то пък щото много има нещо в един шарнирен болт :D .Но ето сайта му погледни внимателно и се убеди сам,а и за мен също е много важно и показателно мнението на много съфорумци рециклирали при него.Цена до 15лв за все пак стар носач се понася-оттам нагоре според мен не си заслужава и е по-добре да се купи нов носач.В тази връзка го казах.Пък дали Минчо е готин незнам като му гледам големите лупи от клипа едва ли ще кандидатства за мистър България,но това слабо ме брига :D стига след неговата интервенция да не се чува тропане и хлопане.А пак казвам имам вече доста уверения от съфорумци,че носачите правени от него били по-добре от нови.Ето виж неговия сайт и се увери и сравни с твойте хора,ако си присъствал на това как го правят,но технологията е същата няма как да е друга,само дето винаги се намират търгаши за един и същи труд да искат повече от други http://boltmin.blogspot.com/
          EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

          Коментар


            #50
            .

            Пичова,а дали някой не знае дали в София има някой с акала си майстор,който рециклира носачи за Фиат.Вече за 5-ти пат ги сленям и все ми казват,че тези който сам взел са най-добрите и са оригинални,а немогат и 15000 км да изкарат.Малко след като сменя маслото и знам,че ще почнат да тропат тия шарнири.Омразна ми само да давам пари по смотаните Софииски дупки и трамвайни релси.Много ще сам благодарен ако някой ми помогне.

            Коментар


              #51
              Re: .

              nass написа:
              Пичова,а дали някой не знае дали в София има някой с акала си майстор,който рециклира носачи за Фиат.Вече за 5-ти пат ги сленям и все ми казват,че тези който сам взел са най-добрите и са оригинални,а немогат и 15000 км да изкарат.Малко след като сменя маслото и знам,че ще почнат да тропат тия шарнири.Омразна ми само да давам пари по смотаните Софииски дупки и трамвайни релси.Много ще сам благодарен ако някой ми помогне.
              Да не му правя реклама,на тоз Минчо,но и да има в София надали ще взема на цената на Минчо най-много да е някой "дето си цени труда" и ще те събори така,че твоето решение мисля като в помощ го казвам де да не си помислиш,че си налагам мнение е както аз ще правя сега.Та отидох до една морга да търся носачи втора ръка-оня ми извади едни ръждиви маааааа явно от Австрийски Фиат и като обади и цена 35лв на носач,аз просто се изсмях и си тръгнах.На другата морга обаче бинго-два носача от Алфа 146 2.0ТД лъскави със абсолютно здрави преден и заден тампон за 5лв бройката :D ,но естествено със хлопащи болтове.Днес ми остана време само да махна скъсаните им маншони,да ги избърша до блясък със парцал с коресилин и няколко промивки на самия болт с кореселин.Естествено излезе огромна мръсотия и болта още повече олаби .Обаче утре си ги разпробивам с бургийка 5 или 5.5мм и със рязан метчик 6мм правя резба за гресьорката.Тъпча с такаламита и болта се стяга много лееекинко. После с чука по старата капачка и болта вече е стегнат като на нов носач.Купих си и две маншончета от Лада Самара за по левче,но ще ми пратят още два силиконови вече за Фиатов носач.Така вече оборотните носачи са готови колкото да изкарат около седмица преди да пратя моите оригинални с куриер на Минчо.Мисля няма кво да се чудиш,а и ти трябва да направиш като мен :D
              EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

              Коментар


                #52
                Re: .

                Няма в какво да се уверявам, колега. Аз съм от Пловдив и тия братлета си ми вършат чудесна работа(не са мой хора, просто съм им клиент). Цената и качеството на изпълнение ме устройват. Дано ти рециклират шарнирите добре и да нямаш ядове!Относно тампоните - не съм искал да те подценявам. Исках да кажа, че ако не си свалял/качвал тампони ще ти се види тежичко, както на мен, първия път, а ако не си се занимавал с такива неша, директно си се отказал! Включих се в темата за да обясня, че да се занимаваш сам с рециклиране на шарнир вкъщи е безумие, както е безумие да купуваш нови носачи. Сега, дали при Минчо или при Ганчо... където е по-добра цената. Ако си сигурен, че ще станат, възможно най-добре, естествено, че ще дадеш 15 лв., а не 30-45-48.Не ми се вярваше за 15 лв. да свърши това, което получавам аз за 30, но зане ли се... може пък да е заринат от работа и да прави по 9879 носача на ден, а горницата да го устройва напълно.Оправи си носачите, покарай и сподели, какво е положението след 30-40К км. (дано да е след повече)

                Коментар


                  #53
                  Re: .

                  lithrone написа:
                  )
                  Да мазето съм си го направил малка работилница,в която имам всичко освен струг,фреза и други стругарски професионални инструменти.Пак ще ти повторя,ако не си разбрал,а и за колегите,които искат поне малко да им спре чукането от носачите.Оня ден както казах отидох до една морга и исках два носача.Въпреки,че познавам моргаджията(Росен) и навремето съм му карал части с камион от района на Пасау,но и той е от тези дето много си "ценят труда" и продава почти всички части на магазински цени иначе като го попиташ вика цитирам..."А мойта всичката стока е от немецко демек всичко е оригиналдЪ".Като не те устройва иди в магазина си купи китайско .Обаче в другата морга без да познавам момчето ми даде носач за 5лв оригинален ляв със здрави тампони,но със скъсан маншон и разбит болт.Взех един носач,защото сега съм в отпуск и исках да експериментирам върху него да видя какво може да се получи за да стегна болта ей така с подръчни средства.Извадих днес стария скъсан маншон и със коресилин почистих отлично калта около стеблото на болта и в горната зона на носача.След близо три часови процедури и около 200-300гр коресилин болта и носача светнаха с целия си блясък като болта така се разхлаби,че щеше да изпадне.След това с бургия 5мм пробих централно капачката за да мога после със метчик 6мм да си нарежа резба за гресьорката.Първа грешка и то съществена е това че като пробих централно капачката,а тя е има няма 1.5-2мм бургията опря в болта.С метчика се опитах да нарежа резба,ама нъцки-разстоянието между болта и капачката е толкова малко,че метчик който се продава в железарски магазин е много дълъг.С малкия флекс и с най-тънката шайба за метал,която има на пазара отрязох повече от половината метчик,като после свалих тази шайба от флекса и сложих шайба със шкурка за да го загладя и да го направя малко под конус.И в този къс вариант метчика не пожела да нареже резба в тънката капачка.Направих втора дупка в капачката този път не централно,а в самия край.Отново купен метчик идва дълъг,но този път мааалко уж се наряза някаква резба в тънката и леко ръждясала капачка.Това естествено не ме задоволи и продължих да експериментирам като този път вече си направих център от един стар клапан на шмиргела и ударих вече център в самото чугунено тяло на носача отстрани и малко отдолу.Пробих отново с бургийката 5мм и резулата ме задоволи напълно,защото бургийката влезе на около според мен на 9-10мм като през дупчицата вече странично се видя болта.Така и така бях се захванал с дрелката,а и нали носача от 5лв е за експерименти пробих още една дупка за гресьорка този път малко по-горе и на около 90 градуса спрямо предната.Това го направих с цел,ако е останало стара грес която не е излязла с кореселина да не запуши случайно пътя на новата грес.После с дългия метчик вече много лесно нарязох резба в чугуненото тяло и навих три гресьорки :D Две в тялото на носача и две в капачката,като едната в капачка,която беше централно веднага си падна,щото така или иначе там резба не стана.Другата едва-едва се задържа.Напълних си такалемита с грес и още на третия път в което наистина не очаквах греста си изби от страната на маншона обаче много мръсна С около още двайсетина хода на текалемита взе вече да излиза свежата и чиста грес с която го бях заредил не само от страната на маншона,а и от пробитата капачка :D .Дотук вече всичко ок малко се стегна болта от самата грес,но пак си е хлабав.Взех едно трупче и като обърнах носача обратно с малко по голям чук и с една тръба горе-долу по диаметъра на капачката ударих яко последната няколко пъти.Капачката почти се сви навътре,но болта така се стегна,че нов носач от магазина няма толкова стегнат болт-едва с клещи до движех само,защото на ръка и то с ръкавици беше невъзможно.Викай айде още няколко пъти с такаламита да видя сега след този стегнат болт дали пак ще избие грес или ще запече-еми избива си от страната на маншона доволно.Втората дупка я бях разпробил и в случай,ако не се стегне хубаво шарнирния болт от ударите с чука по капачката да навия едно 6мм по дълго болтче за да обере евентуално то тракащия болт,но той се стегна много.Видимо задоволен от резултата запалих Ферарито и веднага до моргата да си купя и десния носач за още 5лв :D ,като моргаджията вече ме базика да не съм почнал да рециклирам и аз носачи.С тоя носач абсолютно същите процедури,обаче без този път да дупча капачката.Купих попътьом едни маншончета от Лада Самара,две за два лева,без да ги меря,но понеже болта на Алфовите носачи е 17мм,а самия жлеб където ляга маншончето е 38мм дойдоха много малки и не станаха.Сега трябва да тръгна из магазините да си намеря от каква кола,ще станат машнончета,защото рециклираните ми носачи чакат утре да ги сложа на Ферарито :D .А със свалените оригинални задължително същите процедури като още повече ще се задълбоча с самото чистене на болта и изкарването на абсолютно всичката мръсна грес,която е станала на кал отвътре.Така,че сега на практика по-един или друг начин с малко труд,който много оцених си имам 4 ОРИГИНАЛНИ НЕТРОПАщИ НОСАчИ
                  EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                  Коментар


                    #54
                    Супер е станало. И аз преди рециклиране така ще правя.
                    Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                    Коментар


                      #55
                      Re: .

                      itan75 написа:
                      А със свалените оригинални задължително същите процедури като още повече ще се задълбоча с самото чистене на болта и изкарването на абсолютно всичката мръсна грес,която е станала на кал отвътре.Така,че сега на практика по-един или друг начин с малко труд,който много оцених си имам 4 ОРИГИНАЛНИ НЕТРОПАщИ НОСАчИ
                      Да ама не, това е временна работа з/о на практика се износват палстмасовите подложки за които коментирахме по-горе, ти само компенсираш износването им с това чукане. Спомням си че някъде бях чел, че на времето когато е нямало тези пластмаси, тези подложки са се изработвали от гьон.
                      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                      Коментар


                        #56
                        Re: .

                        NikMar написа:
                        itan75 написа:
                        А със свалените оригинални задължително същите процедури като още повече ще се задълбоча с самото чистене на болта и изкарването на абсолютно всичката мръсна грес,която е станала на кал отвътре.Така,че сега на практика по-един или друг начин с малко труд,който много оцених си имам 4 ОРИГИНАЛНИ НЕТРОПАщИ НОСАчИ
                        Да ама не, това е временна работа з/о на практика се износват палстмасовите подложки за които коментирахме по-горе, ти само компенсираш износването им с това чукане. Спомням си че някъде бях чел, че на времето когато е нямало тези пластмаси, тези подложки са се изработвали от гьон.
                        Естествено,че е така,но аз тези носачи съм си ги купил с единствената цел да дупча на всевъзможни места по тях и да видя все пак къде е най-удачното място за гресьорката.Нито ще търся пробег от тях нито нищо,просто временно да стоят на колата,защото не искам докато моите ги дам за рециклаж при Минчо да стои на трупчета и да не мога да я карам.Относно тези "пластмаски"както ги наричаш правилно се наричат камъни.Едно време на Москвича такива бяха ябълковидните болтове само,че отдолу не е капсулован както е тук,а а е със зегер,който стискаш с обикновенни клещи и като падне шайбата изпада и една пружинка,която компенсира износването доколото може де.Тези камъни тогава навремето ги сменях за норматив,защото въпреки подобренията се разтропваха за около 6 месеца.Проблема тук на нашите носачи е че даже сам да го отворя като отрежа с тънката шайба капачката и да си сменя камъните,после така или иначе ми трябва стругар за изработването на нова капачка и нейното завалцоване там,което на практика обезмисля всичко,защото така или иначе стругаря си го отваря и сменя всичко,като доколкото може да се вярва в сайта на Минчо пише,че даже и заглажда и полира самия болт,докато други съм чувал,че даже го слагат с ръждата после
                        EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                        Коментар


                          #57
                          Ремонтира шарнирни болтове и щангиРемонтира шарнирни и кормилни болтове и щанги на леки и товарни автомобили както и алуминиеви носачи за Audi А4,А6,А8,VW Pasat,Skoda,Opel,BMW и др.ПО ОРИГИНАЛНА ТЕХНОЛОГИЯ отварят се болтовете шлайфат се сферите и се слагат ремонтен размер чашки (фтулки) и се затварят (капсуловат) с оригинална машина! Цени от 6лв.10лв.15лв.на BMW 3 серия 98г.с алуминиеви носачи 2 болта на носач 1бр.носач 40лв.сменя се корпуса на предния болт за това цената е по скъпа!на BMW 3 серия след 90г.и BMW Z1-91година. и BMW Z3 1995г. със стоманени носачи с 2 болта на носач 26лв.1бр.носач .на BMW 5,6,7серия с носачи по един болт на тях 15лв.за брой! Накрайник външен 6 лв.накрайник вътрешен към рейката 10 лв.прависе нов корпус.За повече информация на GSM:0887995462 от гр.КАЗАНЛЪК СЪМ !Работя и по куриер ! Мисля ,че това е статия на майстора от Казанлък.
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар


                            #58
                            Re: .

                            itan75 написа:
                            ...Сега трябва да тръгна из магазините да си намеря от каква кола,ще станат машнончета..:
                            има силиконови маншончета - продават ги по размер. измери си двата размера и дълбочинта и си готов.

                            Коментар


                              #59
                              Денс търсих чрез гугъл дори и на англииски език как става това рециклиране ,но уви нищо.
                              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                              Коментар


                                #60
                                Tornado написа:
                                Денс търсих чрез гугъл дори и на англииски език как става това рециклиране ,но уви нищо.
                                Какво искаш да кажеш с това мнение не можах да те разбера .Рециклирането става като се отвори капачката,сменят се камъните и евентуално болта,ако е много износен,но това в 99,8%от случаите не се прави,защото никъде не се продават само такива болтове по размер,маншончето,тампони и после се затваря.Това е принципа на рециклирането на кола,автобус,детайл и всичко останало.Специално в носача се рециклират износваемите части,а самото "джелезо" не подлежи на износване и може да е вечно.Закарарвал съм примерно автобус в Инстанбул да го рециклират дрелките,като под рециклаж се разбира сменят му предна/задна маска с по-нов модел от същия автобус,тапицерия на седлаките евентуално ако желаеш основен ремонт на мотора и т.н.После му се пише по-нова година в талона .С колата е същото,ако я оставиш тази година примерно в зависимост от промените,които са направили,може да ти я пишат по талон 2011г .Едно време в Омуртаг също рециклираха автобуси основно чАвдар,но също съм карал до там автобус ДАФ за смяна на страничните ламарини,закърване на гредички около багажниците и въздушните възглавници,смяна на салон и т.н.
                                EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                                Коментар

                                Working...
                                X