iakvvu написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стило без стабилизираща щанга
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Нека да седнат двама човека, един на предната седалка и един зад него и виж колата ти как стои, като потъващ кораб, наклонена. Вероятно и връзките на носача ще са подложени на по-голям тормоз(една шарнирна дръгите две не знам как се наричат) Но това са само моите предположения Тук един инженер от технически, който знае кое за какво служи не само как се сменя или побългарява, ще даде компетентно менение по въпросаFIAT tempra 1.6
Коментар
-
siluro написа:Между другото предимството на стабилизиращата щанга ще го усетите много добре като засилите колата по завои около 80км/ч примерно...AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
[quote="siluro"]Моето Ферари е Марея нашия :D .От близо 4-5 месеца карам без щанга-РОДИХ се честно.Ферарито няма нищо общо със тракащото все отнякъде окачване.Разликата за мен лично е ОчЕВАДНА в мекотата на возията-вози като ЕС-Класа на Мерцедес :D .През този период съм го тествал докрай по магистралата,а мойта е мапната.Не откривам никаква разлика в стабилността както на остри завои,планинско каране(Ришки проход) така и на път с резки движения на волана наляво-надясно със скорост около 130км/ч.Страничния вятър? Скоро май имаше по-буйни ветрове-еми колата е като залепена за пътя.Амортисьорите ми са тези с които Ферарито си дойде от Модена :D т.е здрави са.Ако некой ден изпуснат по-време на път и от силния крен излетя в космоса тогава ще му мисля.Туй пък никога не съм го възприемал да имаш такива черни мисли как някой без щанга ще налети на теб и ще избие семейството ти.Карам линейка към МБАЛ Бургас при всичките ПТП на които съм бил,а и колегите съм подучил от любопитство да гледат дали блъснатите коли са имали стабилизиращи щанги.Еми всички до една досега са имали,като говоря за катастрофи по-тежки от обичайните с един издраскан калник и счупен фар.Даже смея да твърдя,както и колегата Хаджов беше описал в една тема,че стабилността в завой даже се подобрява,заради наистина вече независимото предно окачване.В случая предно дясно колело при остър десен завой стъпва с по-голяма площ от протектора си върху настилката тъй като щангата не се стреми да го издърпа нагоре.В една Германия,Австрия,Италия и т.н където пътищата са гладки като стъкло е рай да се кара със щанга.Но при нас нещата стоят другояче.Тея дни понеже бях я откачил само от биелетките,като тях хвърлих на боклука,а самата щанга бях вързал с миши опашки за да не се мандахерца като изпразнен..смятам с една ножовка да я отжрежа за да мога да я изхвърля изобщо от колата си за да не я виждам повече като свалям гумите за профилактика,тъй като неистово ме дразни.Който иска в неговата кола да слага и две щанги-виждал съм и такива,че и една горе на макферсоните да не ти се скинва купето от ръждата да не вземе да поддаде :D .EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
[quote="itan75"]siluro написа:Моето Ферари е Марея нашия :D .От близо 4-5 месеца карам без щанга-РОДИХ се честно.Ферарито няма нищо общо със тракащото все отнякъде окачване.Разликата за мен лично е ОчЕВАДНА в мекотата на возията-вози като ЕС-Класа на Мерцедес :D .През този период съм го тествал докрай по магистралата,а мойта е мапната.Не откривам никаква разлика в стабилността както на остри завои,планинско каране(Ришки проход) така и на път с резки движения на волана наляво-надясно със скорост около 130км/ч.Страничния вятър? Скоро май имаше по-буйни ветрове-еми колата е като залепена за пътя.Амортисьорите ми са тези с които Ферарито си дойде от Модена :D т.е здрави са.Ако некой ден изпуснат по-време на път и от силния крен излетя в космоса тогава ще му мисля.Туй пък никога не съм го възприемал да имаш такива черни мисли как някой без щанга ще налети на теб и ще избие семейството ти.Карам линейка към МБАЛ Бургас при всичките ПТП на които съм бил,а и колегите съм подучил от любопитство да гледат дали блъснатите коли са имали стабилизиращи щанги.Еми всички до една досега са имали,като говоря за катастрофи по-тежки от обичайните с един издраскан калник и счупен фар.Даже смея да твърдя,както и колегата Хаджов беше описал в една тема,че стабилността в завой даже се подобрява,заради наистина вече независимото предно окачване.В случая предно дясно колело при остър десен завой стъпва с по-голяма площ от протектора си върху настилката тъй като щангата не се стреми да го издърпа нагоре.В една Германия,Австрия,Италия и т.н където пътищата са гладки като стъкло е рай да се кара със щанга.Но при нас нещата стоят другояче.Тея дни понеже бях я откачил само от биелетките,като тях хвърлих на боклука,а самата щанга бях вързал с миши опашки за да не се мандахерца като изпразнен..смятам с една ножовка да я отжрежа за да мога да я изхвърля изобщо от колата си за да не я виждам повече като свалям гумите за профилактика,тъй като неистово ме дразни.Който иска в неговата кола да слага и две щанги-виждал съм и такива,че и една горе на макферсоните да не ти се скинва купето от ръждата да не вземе да поддаде :D .Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
-
iakvvu написа:Колеги,мисля че е излишно да коментираме това което съм направил по колата си,защото всеки има право сам да избира как да модифицира возилото си.Има теми в които е дискотирано "за" или "против" щангата,така че моля ако някой има негативно отношение към свършеното от мен да го споделя там.По един или друг начин всеки открива косури по калата си (до колкото може разбира се да ги види)а това че не всеки смее да пипне по окачването нещо не означава,че то не е недомислица.Щом за 70 000 км не са мръднали биалетките на щангата,при положение че карам в един град който прилича на Бейрут след бомбардировка можете сами да си направите извод колко и с каква ефективност работи стабилизиращата щанга в тази кола.Аз вече описах че без щангата открих само позитиви в поведението на автомобила,а смея да твърдя че обръщам достатъчно внимание на фактите и особенностите по колите си и исках да ги споделя с колеги решили да експериментират.Всеки сам избира.В тази кола има толкова много инженерни пропуски(да не ги нарека недомислици),че едва ли е нужно да ги споменаваме италианските инженери.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
siluro написа:ogi28b написа:tipo33 написа:Моето мнение е че щом производителя го е сложил определено има защо.Що иначе ще се набутват да слагат изгъзици.siluro написа:Аз направо не знам защо не си сглобяваме фиат-ите сами ами си ги купуваме цели, като инженерите на FIAT са такива "тъпаци" и монтират какви ли не безполезни части. То и задните спирачки спират по-малко от предните и направо си мисля да взема да ги демонтирам и да запуша маркучите с по един дюбел та да си олекотя колата малко от малко.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
infineon написа:siluro написа:ogi28b написа:tipo33 написа:Моето мнение е че щом производителя го е сложил определено има защо.Що иначе ще се набутват да слагат изгъзици.siluro написа:Аз направо не знам защо не си сглобяваме фиат-ите сами ами си ги купуваме цели, като инженерите на FIAT са такива "тъпаци" и монтират какви ли не безполезни части. То и задните спирачки спират по-малко от предните и направо си мисля да взема да ги демонтирам и да запуша маркучите с по един дюбел та да си олекотя колата малко от малко.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
За агресивно каране хората слагат подсилени или двойни стабилизиращи щанги а Вие ги махате, чудна идея RC модела ми няма стабилизиращи щанги и при висока скорост в завой му е случва да прави земя/таванни упражнения... Идеята на щангата е да не позволява центъра на тежестта да се премества достатъчно високо за каране на 2 и 0ла колела Иначе успех с модифицирането'93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
'97 Coupe 16VT 262WHP+
Коментар
-
S.W.A.T. написа:За агресивно каране хората слагат подсилени или двойни стабилизиращи щанги а Вие ги махате, чудна идея RC модела ми няма стабилизиращи щанги и при висока скорост в завой му е случва да прави земя/таванни упражнения... Идеята на щангата е да не позволява центъра на тежестта да се премества достатъчно високо за каране на 2 и 0ла колела Иначе успех с модифициранетоОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:S.W.A.T. написа:За агресивно каране хората слагат подсилени или двойни стабилизиращи щанги а Вие ги махате, чудна идея RC модела ми няма стабилизиращи щанги и при висока скорост в завой му е случва да прави земя/таванни упражнения... Идеята на щангата е да не позволява центъра на тежестта да се премества достатъчно високо за каране на 2 и 0ла колела Иначе успех с модифициранетоMAREA WEEKEND 1.8 16V`98
ex:R19 CHAMADE 1.7`92г.
Коментар
-
plamenHART написа:Dido_Lyubenov написа:S.W.A.T. написа:За агресивно каране хората слагат подсилени или двойни стабилизиращи щанги а Вие ги махате, чудна идея RC модела ми няма стабилизиращи щанги и при висока скорост в завой му е случва да прави земя/таванни упражнения... Идеята на щангата е да не позволява центъра на тежестта да се премества достатъчно високо за каране на 2 и 0ла колела Иначе успех с модифициранетоОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
За пореден път се убеждавам че е излишно да се пускат теми свързани с експерименти и резултатите свързани с тях.Има прекалено много философи,които като цяло без да имат необходимата практическа обосновка си позволяват да правят едни изводи както и да отправят едни думи,които са просто прекалено не на място.Единственото което им остава на тези хора включили се в темата е да се молят да не ме срещат на пътя,защото съм потенциална заплаха за тях.Успех колеги!Моля модераторите да заключат темата,защото започва да се превръща в поредната дискосионна площадка "за" и "против" щангата.Има достатъчно такива,а ми прави впечетление че и те са заключени.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Вече и аз съм без биалетки!Токущо пробвах колата и мога да споделя,че возията е почти като на френски автомобил-по-мека!При преминаване през "легнал полицай" с едната гума колата почти не се накланя,неравностите на пътя се "поемат" по-меко/Сливен е разкопан град и има много такива улици/.Разлика в завой не усетих/уточнявам ,че скоростта ми ненадхвърли 60км/ч/Не убеждавам никого да демонтира биалетки/ст.щанга,споделям впечатления!P.S.Шофирал съм и други автомобили без ст.щанга-фабрично/Р 19 със и без/Весели празници!MAREA WEEKEND 1.8 16V`98
ex:R19 CHAMADE 1.7`92г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар