Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Блокирал заден ляв спирачен апарат на Стило

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Здравейте, майстори! Етого и мoят проблем: Колата е Merengo 1.9 - задното й ляво колело блокира, заради накладките. И не мога да извадя барабана. Да ви питам, какъв е пинизът за "освобождаване" на механизма за регулиране на ръчната спирачка?

    Коментар


      #17
      кола

      От вън има дупка и от там може да си помогнеш да прибереш накладките от отворите за болтовете на джантата и отзад има тупка и от там също може да си помогнеш може да отвиеш малко пробката за спирачна течност да не товари
      Прикачени файлове
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #18
        През голямата, нищо не може да се направи. А от малката не мога да достигна до пластината. През предната - не мога да завъртя барабана.

        Коментар


          #19
          kaloyan_xp написа:
          През голямата, нищо не може да се направи. А от малката не мога да достигна до пластината. През предната - не мога да завъртя барабана.
          С големия чук :D
          Brava 1.6 EL 16V 103 hps '96 ГИ Фобос

          Коментар


            #20
            През която и дупка да бъркам, все тая. Докато мехънизмът не се освободи, не става - ако ги прибирам от долната част, нали фактически ги разтварям от горната?

            Коментар


              #21
              Благодарение на вашата съфорумна помощ и моята оригиналност, реших проблема. Как ли? С ъглошлайфа и барабана на парчета: преки жертви - накладките, косвени - на спирачният цилиндър му изтекоха водите и роди, а уж не съм го докосвал. Мамка й барака, два дена не мога да я разглобя! Само главоболия! Но се отървах! Утре, ще заръчам частите от Еврото и се отървам! Благодаря ви още веднъж!

              Коментар


                #22
                кола

                Много си бърз колега поне сега ще знаеш че е ново. Само да сложиш ръчната правилно
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #23
                  Сега виждам темата. Но по принцип, когато свалиш джантата, започваш да въртиш барабана бавно и гледаш през някоя от дупките за болтовете на джантата, да видиш болт, който се развива с шестограм/торкс (поне при мен е такъв болта). С този болт се свиват или разтварят челюстите и би трябвало да помогне, ако опират в ръба на барабана. И на мен ми предстои подобна интервенция.
                  Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                  Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                  ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                  Коментар


                    #24
                    Колеги,чета за проблемите ви с блокирали и неработещи от дълго време спирачки и се чудя как на редовните годишни прегледи не се установи,че някое от колелата задържа или не спира ефективно.
                    Стило 1.9 JTD 115 к.с.5 вр.2001 г.

                    Коментар


                      #25
                      кола

                      Ама те спирачките и ръчната гледат ли ги дали работят :D Май повечето пинават метър.
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #26
                        Гледат и винаги са ми казвали, ако има проблем :/За колегата с ъглошлайфа...1-2 щанги (ключ, отвертка, каквото се сетиш), подпъхваш ги, напъваш и с третата ръка (или помощ от приятел) чукаш по барабана с чук.
                        "Без сърца, сме просто машини"
                        Toyota Prius 1.5 Hybrid
                        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                        Коментар


                          #27
                          Хората от Фиат са предвидили начин за вадене, но не видях никой да го покаже, то се прави с 2 болта Ф10 които се завиват на мястото на водачите за джантата, или така наречените шишове, тяхната резба е Ф8 и се завива в/у фланеца, а с Ф10 се завиват в/у барабана и при затягане опират във фланеца и барабана се издърпва, може леко и да се посъветва със съветника, така наречения чук. Колкото до щангата аз лично го избягвам за да не кривя вътрешния тас. Другото което може да помогне, зависи от конструкцията на саморегулиращия механизъм. Моите се освобождават с отверка като бръкна в дупката за болта на джантата някъде около 2 часа е положението за дясна и 10 ч. за лява, и завъртя тогава зъбите ми исвобождават регулатора. Снимах и спирачките, оградил съм зъбчатката която регулира и освобождава ръчната. Натиска се оня кривондел на зъбчатката отдолу.
                          Прикачени файлове
                          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                          Коментар


                            #28
                            И това не винаги помага
                            "Без сърца, сме просто машини"
                            Toyota Prius 1.5 Hybrid
                            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                            Коментар


                              #29
                              Аз съм пробвл с боловетеи не стана комшията го свали бързо без да напъва барбна
                              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                              Коментар

                              Working...
                              X