Здравейте, майстори! Етого и мoят проблем: Колата е Merengo 1.9 - задното й ляво колело блокира, заради накладките. И не мога да извадя барабана. Да ви питам, какъв е пинизът за "освобождаване" на механизма за регулиране на ръчната спирачка?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Блокирал заден ляв спирачен апарат на Стило
Collapse
X
-
Благодарение на вашата съфорумна помощ и моята оригиналност, реших проблема. Как ли? С ъглошлайфа и барабана на парчета: преки жертви - накладките, косвени - на спирачният цилиндър му изтекоха водите и роди, а уж не съм го докосвал. Мамка й барака, два дена не мога да я разглобя! Само главоболия! Но се отървах! Утре, ще заръчам частите от Еврото и се отървам! Благодаря ви още веднъж!
Коментар
-
Сега виждам темата. Но по принцип, когато свалиш джантата, започваш да въртиш барабана бавно и гледаш през някоя от дупките за болтовете на джантата, да видиш болт, който се развива с шестограм/торкс (поне при мен е такъв болта). С този болт се свиват или разтварят челюстите и би трябвало да помогне, ако опират в ръба на барабана. И на мен ми предстои подобна интервенция.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
Гледат и винаги са ми казвали, ако има проблем :/За колегата с ъглошлайфа...1-2 щанги (ключ, отвертка, каквото се сетиш), подпъхваш ги, напъваш и с третата ръка (или помощ от приятел) чукаш по барабана с чук."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Хората от Фиат са предвидили начин за вадене, но не видях никой да го покаже, то се прави с 2 болта Ф10 които се завиват на мястото на водачите за джантата, или така наречените шишове, тяхната резба е Ф8 и се завива в/у фланеца, а с Ф10 се завиват в/у барабана и при затягане опират във фланеца и барабана се издърпва, може леко и да се посъветва със съветника, така наречения чук. Колкото до щангата аз лично го избягвам за да не кривя вътрешния тас. Другото което може да помогне, зависи от конструкцията на саморегулиращия механизъм. Моите се освобождават с отверка като бръкна в дупката за болта на джантата някъде около 2 часа е положението за дясна и 10 ч. за лява, и завъртя тогава зъбите ми исвобождават регулатора. Снимах и спирачките, оградил съм зъбчатката която регулира и освобождава ръчната. Натиска се оня кривондел на зъбчатката отдолу.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар