Накладки! С най-умрелите накладки и най-хубавия диск, пак няма да спира.
Защото това което коментира колегата reter съм го изпитал на собствен гръб. Две години карах с идиотските "тръстинг" и дискове брембо. Е колата спираше, но за 20000км накладките имаха много малко износване за сметка на диска, а от есента на 2010-а съм с ФДБ на феродо и колата спира по коренно различен начин...разбира се в пъти по-добре.
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?! http://www.keepfighting.ms
Накладки! С най-умрелите накладки и най-хубавия диск, пак няма да спира.
Защото това което коментира колегата reter съм го изпитал на собствен гръб. Две години карах с идиотските "тръстинг" и дискове брембо. Е колата спираше, но за 20000км накладките имаха много малко износване за сметка на диска, а от есента на 2010-а съм с ФДБ на феродо и колата спира по коренно различен начин...разбира се в пъти по-добре.
Интересно. Карал съм с Trusting и бях адски доволен, а са на адски ниска цена. В момента се наших с ФСЛ на Феродо и са ужас.
Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.
Накладки! С най-умрелите накладки и най-хубавия диск, пак няма да спира.
Хубаво,съгласен съм.А какво става,ако диска се пръсне,а ако е толкова калпав,че започне повърхностно да се разтапя(това съм го виждал на ауди а4 с току що сменени дискове).В общи линии е трудно да се каже,все едно да питаш за яйцето и кокошката-кое е по-важно а?
Накладки! С най-умрелите накладки и най-хубавия диск, пак няма да спира.
Хубаво,съгласен съм.А какво става,ако диска се пръсне,а ако е толкова калпав,че започне повърхностно да се разтапя(това съм го виждал на ауди а4 с току що сменени дискове).В общи линии е трудно да се каже,все едно да питаш за яйцето и кокошката-кое е по-важно а?
Въпроса кое е по-важно, е малко недовършен. По важно за спирането или за сигорността?
Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.
Коментар