Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Рециклиране на шарнири и смяна на тампони на носач в Пловдив

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Рециклиране на шарнири и смяна на тампони на носач в Пловдив

    Здравеите,колеги,Единият ми носач пак роди - заминал му е шарнирът.Понеже и двата носача са сменяни и са купувани от дистрибутора на АС МЕТАЛ в Пловдив и единия вече кара 3 години,а този не изкара и 1,5 ,даже 10000км не можа да мине,та сега съм решил да не си купувам нови носачи,а да си рециклирам шарнира на стария оригинален носач и да му сменя единият тампон,че е заминал(върти се свободно).Та въпросът ми е има ликолега от Пловдив които знае къде рециклират шарнири и да ми услужи с телефон,адрес и т.н.Знам,че има такива места,защото са ми казвали хора,че са си рециклирали техните,но в момента няма кого да попитам,та се надявам да се появи някои минал по този път.Предварително благодаря.П.П.Нови носачи не искам да купувам,защото 90% от предлаганото на пазара са боклуци,а единственото по-евтино,което мога да купя е Birth,която марка няма какво да я коментираме дори.АС МЕТАЛ беше единствената марка,за която съм слушал само хвалби и от коядо до момента съм доволен,но ето че два уж еднакви носача са налице и единият изкарва толкова много време,а другият замина.Важно пояснение е,че макар да са монтирани по различно време двата са купени едновременно и единият си стоеше и чакаше,та би трябвало да са и еднаква партида,ама...(Наскоро разбрах и че реално тези носачи не са АС МЕТАЛ,ами наи-вероятно ТЕХНОРОТ,понеже такива предлагали в дистрибутора на АС МЕТАЛ уж,но няма как да проверя(надписи няма).Та идеята е да не ми предлагате марки нови носачи,защото ТRW за над 150лв.,за които няма никаква гаранция,че са оригинални нямам възможност да си купя само за експеримента,нито ми се купуват MOOG,отново с неясен произход и цена около 90-100 лева.Надявам се да изкарам повече с рециклирано шарнири и нови маншончета за тях.
    Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

    #2
    Купи си оригинални носачи ТРВ - втора употреба, има достатъчно автоморги. Като ги купиш - гресиране на шарнира, евентуално поставяне на гресьорки, и си в играта.

    Коментар


      #3
      ogi28b написа:
      Купи си оригинални носачи ТРВ - втора употреба, има достатъчно автоморги. Като ги купиш - гресиране на шарнира, евентуално поставяне на гресьорки, и си в играта.
      То това е идея,но шарнирите на моите оригинални носачи заминаха доста бързо,въпреки читавите маншони(макар и без гресиране),това при положение,че колата беше на малко над 150000 км,а е и от последните излизали Типота - произведена към края на 94та с първа регистрация средата на 95та,т.е. по моргите едва ли ще се намерят оригинални носачи с по-малък пробег.На този етап оставам на рециклиране и търся къде да стане,пък ще имам предвид и тази идея.
      Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

      Коментар


        #4
        Ето, прочети тази тема, все пак, а решението си остава твое. Поставяне на гресьорка на шарнир

        Коментар


          #5
          Благодаря,ще я прочета
          Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

          Коментар


            #6
            re

            Рециклиране на шарнири - на оборище до Джамбо 25лв на бройка.Тампони - зад училището Елин Пелин в смирненски цената там зависи от тампона и от материала, но няма да е много.Ще останеш доволен, досега на всичките си коли сам ги правил там тампоните и шарнирите.
            Fiat Punto MK2 Broom Yellow 200++

            Коментар


              #7
              носачи

              Мисля че става безмислено рециклирането ако се сменят и табпони Аз единте ги рециклирах смених и тампони и сега пак трябва да се свалят е сигурно минах 30000 км . Цената не е много по ниска от нови .
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                До сега не съм чул за сполучливо рециклиране на шарнир на Фиат. Или карат по малко след това или пък затягат така, че не могат да си изпълняват функциите. И пред мен стои въпроса със смяна на носач и мисля да пробвам с Фрап, но преди това ще махна маншона да донатъпча грес! Един познат е дилър на Форм парт - Турция. Последно ми обяви 39 лева за носач, ама как човек да си вземе носач на такава цена? :D
                Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

                Коментар


                  #9
                  Forsaken написа:
                  До сега не съм чул за сполучливо рециклиране на шарнир на Фиат. Или карат по малко след това или пък затягат така, че не могат да си изпълняват функциите. И пред мен стои въпроса със смяна на носач и мисля да пробвам с Фрап, но преди това ще махна маншона да донатъпча грес! Един познат е дилър на Форм парт - Турция. Последно ми обяви 39 лева за носач, ама как човек да си вземе носач на такава цена? :D
                  Е пък ако можеш да ми я уредиш тая цена и една година да изкара пак бива П.П.Ама като му тегля чертата,колко труд ми е да си го сменя)щото ги сменям сам),маи по-добре да си ги рециклирам,както съм наумил.
                  Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

                  Коментар


                    #10
                    Forsaken написа:
                    До сега не съм чул за сполучливо рециклиране на шарнир на Фиат. Или карат по малко след това или пък затягат така, че не могат да си изпълняват функциите. И пред мен стои въпроса със смяна на носач и мисля да пробвам с Фрап, но преди това ще махна маншона да донатъпча грес! Един познат е дилър на Форм парт - Турция. Последно ми обяви 39 лева за носач, ама как човек да си вземе носач на такава цена? :D
                    Значи не си слушал достатъчно, колега.Рециклират ги и то така, че стават по-здрави от тези по магазините.Имам едно Браво и една Мареа. Купих втора Мареа преди 2 седмици.Колите ми са с рециклирани шарнири и ги карам, меко казано, като джипове(особено Мареата)... който ме познава-знае.Тампони сменям често заради качеството на продуктите в БГ и най-вече заради начина на експлоатация.Съветвам ВСИЧКИ колеги: НЕ СИ КУПУВАЙТЕ НОВИ НОСАЧИ НИКОГА !Мареата която купих наскоро беше с помляна ходова част.Рециклирането на двата шарнира ми струва 50 лв. (всяко следващо рециклиране струва наполовина понеже шарнира вече е разглобяем).Смяната на тампоните ми струва 12 лв за 4-те тампона, а самите тампони са както следва; преден-14 лв, заден-18 лв (SIDEM)Дръпнете чертата, разделете на две и вижте какво се получава.Имайте в предвид, че така направени, шарнирите ще изкарат поне два пъти повече от асметалските(тествано), а тампоните на предна дясна поне ТРИ пъти повече км.(тествано)! Нека се знае че рядко има коли с толкова помляни носачи.Вашите да имат един отлепен тампон и шарнир за правене, което означава още по-ниски разходи.Пиша този пост за да съм полезен на някой, а не с цел да се заяждам.Имам известен опит, но не желая да влизам в спорове с когото и да било!В крайна сметка, всеки си има глава на раменете - да прави каквото прецени за добре.

                    Коментар


                      #11
                      Re: re

                      riot написа:
                      Рециклиране на шарнири - на оборище до Джамбо 25лв на бройка.Тампони - зад училището Елин Пелин в смирненски цената там зависи от тампона и от материала, но няма да е много.Ще останеш доволен, досега на всичките си коли сам ги правил там тампоните и шарнирите.
                      Колега,за мястото срещу Елин Пелин ми обади един колега от БМВ форума,но доколкото разбирам и от него и от теб,там не пълнят шарнири.Може ли да ми обясниш по-подробно къде точно се намира това на Оборище - за улицата става дума,нали?Не зная кое,какво е Джамбо,помислих да не е онзи детския хипермаркет,до Метро 2 първо ахахахахМного добри отзиви има за рециклирани шарнири някъде в Пловдив,от уста на уста,та ако това е мястото по-добре да ми ги напълнят,вместо пак да купя някои боклук за стабилна сума пари.Колкото до тампоните - ще питам за цена и ако не ме устроива ще си взема от магазина,то по-важно е колко искат за избиване/набиване,ако цената им е пакетна и не е много висока ще се спазарим с хората,то е ясно.
                      Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

                      Коментар


                        #12
                        Re: re

                        Na4ko_0 написа:
                        riot написа:
                        Рециклиране на шарнири - на оборище до Джамбо 25лв на бройка.Тампони - зад училището Елин Пелин в смирненски цената там зависи от тампона и от материала, но няма да е много.Ще останеш доволен, досега на всичките си коли сам ги правил там тампоните и шарнирите.
                        Колега,за мястото срещу Елин Пелин ми обади един колега от БМВ форума,но доколкото разбирам и от него и от теб,там не пълнят шарнири.Може ли да ми обясниш по-подробно къде точно се намира това на Оборище - за улицата става дума,нали?Не зная кое,какво е Джамбо,помислих да не е онзи детския хипермаркет,до Метро 2 първо ахахахахМного добри отзиви има за рециклирани шарнири някъде в Пловдив,от уста на уста,та ако това е мястото по-добре да ми ги напълнят,вместо пак да купя някои боклук за стабилна сума пари.Колкото до тампоните - ще питам за цена и ако не ме устроива ще си взема от магазина,то по-важно е колко искат за избиване/набиване,ако цената им е пакетна и не е много висока ще се спазарим с хората,то е ясно.
                        Колега,lithrone,Аз също само добри работи съм слушал и затова разпитвам толкова.Ти къде си ги правил твоите,това място на Оборище или?Ако може малко да ми поясниш,защото съм на зор да го свърша това до края на седмицата или началото на другата,че после имам много други задачи и учене и....т.н.,а колата много хлопа и ме е сртах като я карам,пък друга нямам подръка в момента.
                        Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

                        Коментар


                          #13
                          Re: re

                          Na4ko_0 написа:
                          Колега,lithrone,Аз също само добри работи съм слушал и затова разпитвам толкова.Ти къде си ги правил твоите,това място на Оборище или?Ако може малко да ми поясниш,защото съм на зор да го свърша това до края на седмицата или началото на другата,че после имам много други задачи и учене и....т.н.,а колата много хлопа и ме е сртах като я карам,пък друга нямам подръка в момента.
                          Аз ги правя на друго място понеже знам, че ги правят най-добре. Ще ти пратя координати на ЛС за да не правим реклама.Ако ги занесеш днес, мисля, че ще си ги вземеш утре преди 16.00.

                          Коментар


                            #14
                            lithrone написа:
                            Дръпнете чертата, разделете на две и вижте какво се получава.Имайте в предвид, че така направени, шарнирите ще изкарат поне два пъти повече от асметалските(тествано),
                            АС Метал никога не са произвеждали носачи за Браво и подобните му. Информация от вносителя на марката. Ако даден носач е бил продаден под марката АС Метал - най-вероятно става дума за измама.

                            Коментар


                              #15
                              ogi28b написа:
                              lithrone написа:
                              Дръпнете чертата, разделете на две и вижте какво се получава.Имайте в предвид, че така направени, шарнирите ще изкарат поне два пъти повече от асметалските(тествано),
                              АС Метал никога не са произвеждали носачи за Браво и подобните му. Информация от вносителя на марката. Ако даден носач е бил продаден под марката АС Метал - най-вероятно става дума за измама.
                              Може и да са ме минали.... не знам, но знам, че никой от приятелите ми с браво и брава не е карал повече от мен без да пипа носачи.Те смятат рециклирането и останалите интервенции за пълни глупости и постоянно спорим по темата, но са факт километрите и това, че те си карат колите на първа без газ по дупките за разлика от мен

                              Коментар

                              Working...
                              X