Здравейте, моля да ми помогнете да си разреша казуса. Благодарение на колегата от форума koko.aleksiev се сдобих със спортни пружини за темпрата 1.6 1992г. , както и с добре изглеждащи амортисьори от алфа 155 (взех ги сглобени с два не ставащи тампона) и отделно два тампона от 145.При майстори смених тампоните. И вчера ги монтирах.След монтажа (който извърших без скоби и много мъки, благодарение на невежеството ми) гумите се разкрачиха от горната страна и отпред, а трябва да е обратно и в двата случая. Днес отидох на реглаж и каза, че има голямо отклонение и не може да се оправи(+или-3,1 инещо такова не знам в какво се мери) Имам няколко предположения:1)Не обърнах внимание на тампоните дали имат ляв или десен.2)Мястото на което амортисьора се хващата за шенкела става с два болта, та горната дупка е разширена на амортисьора.3)Несъвместимост.4)При смяната на тампоните момчетата нещо да не са направили като хората.Моля да не ме съветвате да върна старите, просто вече го чух.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сериозен проблем с предните макферсони.
Collapse
X
-
Проблема ти е в амортисьорите и по точно в ъгъла който би могъл да бъде измерен между вертикала и мислената права която прекараш между центровете на на двата отвора на амортисьора , не знам как да ти го обясня но тези амортисьори си вървят с техните си шенкели .Можеш да разшириш горния отвор на амортисьора навътре или долния навън /не разширявай и двата защото този дето я регулира ще се види в чудо после/.този начин за регулиране на страничния наклон с елипсовидни отвори се използва оригинално в някои автомобили така че не го смятам за опасен но решението си е твое.
Коментар
-
Обяснил си го много добре, затоваи те разбрах ясно, за което съм ти много благодарен. Явно това е причината за различните отвори на ямортисиора и преди са били нагласяни по този начин, а може да са така и оригинално, което е в подкрепа на думите ти. Долните са 1:1 с оригиналните, а горните бяха разширени не се сештам в коя посока, но е лочно да е в посока шасито.Утре ще ги охлабя и ще пробвам да ги преместя навътре с чука Ако мръдне малко ми се струва, че ще се приберът гумите.FIAT tempra 1.6
Коментар
-
button написа:Успокоих се малко, че не съм се прецакал много :Д А ако не мръдне, къде, как и колко да го разширявам тоя отвор. Ама по това утре ще се умуваТеоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
button написа:Успокоих се малко, че не съм се прецакал много :Д А ако не мръдне, къде, как и колко да го разширявам тоя отвор. Ама по това утре ще се умува
Коментар
-
MEMO написа:Проблема ти е в амортисьорите и по точно в ъгъла който би могъл да бъде измерен между вертикала и мислената права която прекараш между центровете на на двата отвора на амортисьора , не знам как да ти го обясня но тези амортисьори си вървят с техните си шенкели .Можеш да разшириш горния отвор на амортисьора навътре или долния навън /не разширявай и двата защото този дето я регулира ще се види в чудо после/.този начин за регулиране на страничния наклон с елипсовидни отвори се използва оригинално в някои автомобили така че не го смятам за опасен но решението си е твое.Fiat Brava 1.2,16в
Коментар
-
Днес натрупах информация за размисъл. Проверих при майстор тампоните и са сложени правилно. После реших да видя как стоят нещта с елипсовидна дупка и установих, че някой си е разкрачвал колата и после го е отремонтирал. Ще е много смешно ако някой си познае експериментите.Вижда се допълнително заваряно парче метал.FIAT tempra 1.6
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар