Здравейте,моята кола е Fiat Punto MK2, 2001 г, 1.9 D (атмосферен обикновен дизел). От скоро се получи странен проблем - като вдигна 90 км/ч (че даже вече и по-малко) започва страшно тресене, което определям по-скоро на силни вибрации (по цялата кола), също така се чува и странно пукане и тропане под предната дясна седалка (на спътника до шофьора). Преди всичкото това забелязах, че при пълен десен завой или пълен ляв, при по бавна скорост или на празен ход при тръгване се чува страшно пукане в дадената гума (да речем при пълен ляв се чува от предния ляв калник). Не мога да преценя дали от самия клалник или някаде в лявата (и съответно в дясната) част на предницата. Все едно нещо опира цякъде, прескача и препуква няколко пъти, след което спира. При висока скорост и съответно по-силно тресене, пробвах да натисна в дъно съединителя - тогава всичко спира и е перфектно, тоест не е от гумите. Качваха ми е да я огледат, но не откриват нищо - само казаха, че трябва да си сменя маншона и евентуално два амортисьора, които не били наложителни. Какво може да е това според Вас? Изключително странно е, ам и се налага 4 пъти седмично да пътувам по магистрала. Чудя се какво да правя - пробвах да натискам едва едва газта на магистралата и като че ли намалява, също така при по-висока скорост (около 140 км/ч почти спира вибрацията, като е най-силна на 90 км/ч) Преди месец сипвах добавка, да не би всички боклуци от филтъра да са се забили в двигателя и от тук да идва проблема? Сипвах най-различни специални дизели - ДИЗЕЛ+ на ЕКО, Алпин на ОМВ и нищо. Искрено се надявам някой поне да ме насочи от къде идва този проблем и какво може да е, за да отида отново на сервиз и да ориентирам майсроте.БЛАГОДАРЯ ВИ!Грешен раздел - преместена.Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
На 90 км/ч тресе страшно много, моля Ви за помощ
Collapse
X
-
Здравейте,уж я гледаха, пък нищо не видяха, но ще проверя за казаните от Вас неща. Бихте ли ме ориентирали подобен тампон на носача колко би струвал?Относно балон в гумите си мисля, че не е , тъй като при тази скорост като трсе, натискам в дъно съединителя и престава, което ме навежда на мисълта, че не е от гумите, тъй като за тях няма значение дали натискам съединителя или не. При натиснат съединител не подавам газ и така мога да видя дали проблема е от системата или не. При 90 км/ч и натиснат съединител върви идеално, щом го пусна и започна подаването на газ се връща и тресенето/вибрацията. Как мислите, правилно ли разсъждавам или все пак е възможно да е от гумите?
Коментар
-
coolboy написа:Здравейте,уж я гледаха, пък нищо не видяха, но ще проверя за казаните от Вас неща. Бихте ли ме ориентирали подобен тампон на носача колко би струвал?Относно балон в гумите си мисля, че не е , тъй като при тази скорост като трсе, натискам в дъно съединителя и престава, което ме навежда на мисълта, че не е от гумите, тъй като за тях няма значение дали натискам съединителя или не. При натиснат съединител не подавам газ и така мога да видя дали проблема е от системата или не. При 90 км/ч и натиснат съединител върви идеално, щом го пусна и започна подаването на газ се връща и тресенето/вибрацията. Как мислите, правилно ли разсъждавам или все пак е възможно да е от гумите?Човекът е човек когато е на път.
Коментар
-
Здравейте отново. Имах една крива джанта - смених , смених и гумите. Тръгнах по магистралата и всичко беше наред, но при едно от изпредварванията изведнъж се сецна тази кола и започна пак с това тресене над 90 км/ч. Става още по-лошо, вече дори до 130 км/ч пак тресе и то много силно - чак ти става лошо и звука е ужасен. Забелязвам, че и градско на 60 км/ч вече става по-нестабилна. Пробвах отново при над 100 км/ч, когато тресеше най-силно по магистралата, натиснах в движение съединителя в дъно и тресенето отмина, почвайки да го опсуакм усещам как придърва и това леко придърпване се преобразува в зверско тресене/вибрация. От какво може да е? Все си мисля, че ако е джанта или гума, дори при натиснат в дъно съдинител и движеща се с надо 100 км/ч кола, проблемът щеше да остане. Но при натискане на съдединителя дори при 130 км/ч в дъно, тресенето изчезва и колата си е перфектна. Какво може да е според Вас? Майсторите казват, че не виждат нищо нередно
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар