Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как се вади клапанът от спирачната помпа?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как се вади клапанът от спирачната помпа?

    Колеги, в червения квадрат е ограден маркучът, който свързва спирачната помпа с вакуум-помпата при турбодизелов двигател. В синьо е клапанът, който би трябвало да задържа вакуума, а в другото синьо е мястото, на което влиза той. Как се вади клапанът, който е на края на маркуча, от спирачната помпа? Днес натисках, бутах, дърпах, ръчках, и нищо... Проблемът е в това, че когато е изгасен двигателят - педалът на спирачката се втвърдява, вместо да остане мек дори и след няколко часа, както е при други подобни автомобили с този двигател.
    Прикачени файлове

    #2
    би трябвало да е с дърпанедърпай смело и да се счупи явно е заминал /ако се наложи подмяна пиши ми л.с трябва да е останал от бравата

    Коментар


      #3
      С дърпане и леко завъртане (може и да го навлажниш леко).
      ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
      ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

      Коментар


        #4
        Ако е монтиран в гадните еднократно използваеми термосвиваеми тръбички, по добре побългари монтажа(режи) и използвай гумен маркуч.Не прочетох че искаш да го извадиш от сервото Дърпане и въртене му е майката!

        Коментар


          #5
          Силно дърпане като внимаваш да не го счупиш.Тои просто е щракнат няма посока само О пръстен.Аз шлауха го замених с вакуум силиконов мъркуч щото носи на разстягане ,понеже диаметъра на крапана е конусовиден и е по голям от този при колектора
          NO PAIN NO GAIN fiat COUPE

          Коментар


            #6
            Еми утре ще ръчкам. Ако се счупи - оставам ли без спирачки, или оставам само без спирачно усилие от двигателя?

            Коментар


              #7
              спирачка

              Повечето случай като не работи колата педала е твърд.Какво си решил да сменяш сервото ли .
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Re: спирачка

                kluchar написа:
                Повечето случай като не работи колата педала е твърд.Какво си решил да сменяш сервото ли .
                Не, само клапана, ако не работи. Досега на всички други коли като моята, на които съм се качвал - педалът винаги им е бил мек, а и на моята понякога остава мек, но това е в 1 от 100 случая. Понякога като го размърдам - започва да държи по-често, да речем 2 от случая си остава мек, но след няколко дни пак се връща на старото положение.

                Коментар


                  #9
                  Пръсни му някаква смазка и ще излезне. Иначе има да дърпаш.
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    #10
                    Нагрей внимателно с горещ въздух(сешоар) Аз така вадя бензиновите маркучи.
                    Fiat Marea 1.8i 16V
                    Fiat Tipo 1.4i 8V
                    Fiat Punto 1.6i 8V
                    www.italauto-bg.net/forum/

                    Коментар


                      #11
                      А сигурен ли си ,че е от клапана?
                      Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                      Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                      http://www.keepfighting.ms

                      Коментар


                        #12
                        Не, не съм. Каква друга може да е причината да не задържа вакуум?

                        Коментар


                          #13
                          сервото не може ли да е проблем?

                          Коментар


                            #14
                            Мисълта ми бе, дали наистина е вакума? Опитай да махнеш бушона на АБС модула, след това сподели какво се случва със спирачките и по-специално с педала им.п.п. зная че си стриктен водач и не ти е по вкуса това ,но за няколко километра няма да е проблем
                            Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                            Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                            http://www.keepfighting.ms

                            Коментар


                              #15
                              Ами ще го пробвам при следващото излизане. Не ми е много ясно какво общо може да има АБС, но ще опитам де.

                              Коментар

                              Working...
                              X