Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за "ултра" качествените носачи ОКАП

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    pi4_s_bravo написа:
    Честно казано за рециклирането на шарнира нямам идея как го правят, най-добре е колегата да каже.Да допълня по повод ОКАП-а , на двата носача са здрави само шарнирите (обаче сравнени с оригиналните са хлабави) , а предните им тампони се вадят на ръка. Не е лошо всеки който кара с ОКАП да си провери предните тампони дали се вадят да не стане някой сакатлък заради тия ментаци.
    И аз съм на това мнение. Колко народ се излъга да си ги купи. А ги рекламираха като най-добрите Мойте още не съм ги погледнал как са. Утре като се прибера ще ги видя и ще ги снимам. Ще снимам и амортисьорите.
    Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

    Коментар


      #32
      Еми как няма да се излъже толкова народ, като всеки втори линк беше към определен магазин, и човек, който не е наясно - ще си каже "Егати, само тоя магазин рекламират в тоя форум - сигурно е най-якия.", а после се оказва съвсем друго. Ето малко информация от Пежо-форума:http://peugeotclub.info/forum/viewto...671588#p671588Стругаря отваря шарнира от долната му част.След това слага едни такива втулки,не знам и аз точно какви и после прави вътрешна резба в самия шарнир.Слага капаче с резба с което обира луфта и притяга самия шарнир и тия втулки нагоре.Не знам, дали ме разбра ама шарнира става като нов.Няма мърдане Само да кажа още,че на капачето се правят 2 дупчици.Те служат за притягане на шарнира след време като се поразбие и се получи луфт,защото по нашите пътища само с танк няма да има проблеми .Притяга се с ключ за ъглошлайв,ако се сещаш.И най-накрая на капачето на шарнира се капва една капчица с електрожена и

      Коментар


        #33
        ogi28b написа:
        Еми как няма да се излъже толкова народ, като всеки втори линк беше към определен магазин, и човек, който не е наясно - ще си каже "Егати, само тоя магазин рекламират в тоя форум - сигурно е най-якия.", а после се оказва съвсем друго. Ето малко информация от Пежо-форума:http://peugeotclub.info/forum/viewto...671588#p671588Стругаря отваря шарнира от долната му част.След това слага едни такива втулки,не знам и аз точно какви и после прави вътрешна резба в самия шарнир.Слага капаче с резба с което обира луфта и притяга самия шарнир и тия втулки нагоре.Не знам, дали ме разбра ама шарнира става като нов.Няма мърдане Само да кажа още,че на капачето се правят 2 дупчици.Те служат за притягане на шарнира след време като се поразбие и се получи луфт,защото по нашите пътища само с танк няма да има проблеми .Притяга се с ключ за ъглошлайв,ако се сещаш.И най-накрая на капачето на шарнира се капва една капчица с електрожена и
        Поне да не ги запушват тези дупчици, че да може всеки да си донатяга сам. То и ключове трябва да продават, и глесьорки да слагат.
        Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

        Коментар


          #34
          1. Споделете за потдръжката на тези тампони. Не се ли омазваха с грес през определено време за да не скърцат и да не се износват, че аз май съм за подмяна на тампони?2. Може да се рециклира и шарнира нали? Колегата с Алфата (ferrarist) предлага ли тази процедура?3. Възможно ли е от старост да се втвърди самата гума(колата да започне да вози по твърдо) и да има луфт и тропане съответно
          Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
          Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
          Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

          Коментар


            #35
            pi4_s_bravo написа:
            При колегата Ферарист тука от форума , пратих му ги с Еконт, той ги направи и ми ги върна пак с еконт. Носачите са много професионално направени, изглеждат дори по-добре от нови. В случая правих само задните тампони на оригиналните носачи, другото беше здраво. Цените са 28лв за тампон /независимо преден или заден/ и 10лв демонтаж на стария и монтаж на новия тампон на носача ; рециклиране на шарнир пак с полиуретан е 25лв. Да не се заричам ,ама аз на каквато и да е кола не мисля да слагам носачи нови ,само рециклиране по посочения метод.
            Правилно ли разбрах...сменил си само задните тампони на носачите? Сега предните тампони са гумените на колко години и километри приблизително? Твърдиш,че возията била стегната-моля опиши по-подробно какво разбираш под това? Не се ли променя характеристиката на самия носач,геометрията на предницата,щом отпред е мек гумен тампон и не нов,а отзад вече твърд полиуретанов? Как би било поведението на колата,ако беше рециклирал изцяло носачите?
            EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

            Коментар


              #36
              itan75 написа:
              pi4_s_bravo написа:
              При колегата Ферарист тука от форума , пратих му ги с Еконт, той ги направи и ми ги върна пак с еконт. Носачите са много професионално направени, изглеждат дори по-добре от нови. В случая правих само задните тампони на оригиналните носачи, другото беше здраво. Цените са 28лв за тампон /независимо преден или заден/ и 10лв демонтаж на стария и монтаж на новия тампон на носача ; рециклиране на шарнир пак с полиуретан е 25лв. Да не се заричам ,ама аз на каквато и да е кола не мисля да слагам носачи нови ,само рециклиране по посочения метод.
              Правилно ли разбрах...сменил си само задните тампони на носачите? Сега предните тампони са гумените на колко години и километри приблизително? Твърдиш,че возията била стегната-моля опиши по-подробно какво разбираш под това? Не се ли променя характеристиката на самия носач,геометрията на предницата,щом отпред е мек гумен тампон и не нов,а отзад вече твърд полиуретанов? Как би било поведението на колата,ако беше рециклирал изцяло носачите?
              Под стегната разбирам директно управление,рязко сменяне на посоката при завъртане на волана без "Замисляне" . Има ли значение на колко км са предните тампони щом са безупречни, геометрията след реглажа е перфектна и се запазва такава заради по-твърдия заден тампон. Самия преден тампон е толкова тънък (за разлика от задния) ,че там чувствителни усуквания няма как да се получат , то по твоята логика всички със стандартни носачи геометрията им бяга с по 5см щото са гумени и двата...
              Фиат Крома 1.9 16v+
              Фиат Браво 1.6 16v
              Фиат Мареа 1.6 16v

              Коментар

              Working...
              X