pi4_s_bravo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за "ултра" качествените носачи ОКАП
Collapse
X
-
Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
-
Еми как няма да се излъже толкова народ, като всеки втори линк беше към определен магазин, и човек, който не е наясно - ще си каже "Егати, само тоя магазин рекламират в тоя форум - сигурно е най-якия.", а после се оказва съвсем друго. Ето малко информация от Пежо-форума:http://peugeotclub.info/forum/viewto...671588#p671588Стругаря отваря шарнира от долната му част.След това слага едни такива втулки,не знам и аз точно какви и после прави вътрешна резба в самия шарнир.Слага капаче с резба с което обира луфта и притяга самия шарнир и тия втулки нагоре.Не знам, дали ме разбра ама шарнира става като нов.Няма мърдане Само да кажа още,че на капачето се правят 2 дупчици.Те служат за притягане на шарнира след време като се поразбие и се получи луфт,защото по нашите пътища само с танк няма да има проблеми .Притяга се с ключ за ъглошлайв,ако се сещаш.И най-накрая на капачето на шарнира се капва една капчица с електрожена и
Коментар
-
ogi28b написа:Еми как няма да се излъже толкова народ, като всеки втори линк беше към определен магазин, и човек, който не е наясно - ще си каже "Егати, само тоя магазин рекламират в тоя форум - сигурно е най-якия.", а после се оказва съвсем друго. Ето малко информация от Пежо-форума:http://peugeotclub.info/forum/viewto...671588#p671588Стругаря отваря шарнира от долната му част.След това слага едни такива втулки,не знам и аз точно какви и после прави вътрешна резба в самия шарнир.Слага капаче с резба с което обира луфта и притяга самия шарнир и тия втулки нагоре.Не знам, дали ме разбра ама шарнира става като нов.Няма мърдане Само да кажа още,че на капачето се правят 2 дупчици.Те служат за притягане на шарнира след време като се поразбие и се получи луфт,защото по нашите пътища само с танк няма да има проблеми .Притяга се с ключ за ъглошлайв,ако се сещаш.И най-накрая на капачето на шарнира се капва една капчица с електрожена иФиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
1. Споделете за потдръжката на тези тампони. Не се ли омазваха с грес през определено време за да не скърцат и да не се износват, че аз май съм за подмяна на тампони?2. Може да се рециклира и шарнира нали? Колегата с Алфата (ferrarist) предлага ли тази процедура?3. Възможно ли е от старост да се втвърди самата гума(колата да започне да вози по твърдо) и да има луфт и тропане съответноFiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
pi4_s_bravo написа:При колегата Ферарист тука от форума , пратих му ги с Еконт, той ги направи и ми ги върна пак с еконт. Носачите са много професионално направени, изглеждат дори по-добре от нови. В случая правих само задните тампони на оригиналните носачи, другото беше здраво. Цените са 28лв за тампон /независимо преден или заден/ и 10лв демонтаж на стария и монтаж на новия тампон на носача ; рециклиране на шарнир пак с полиуретан е 25лв. Да не се заричам ,ама аз на каквато и да е кола не мисля да слагам носачи нови ,само рециклиране по посочения метод.EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
itan75 написа:pi4_s_bravo написа:При колегата Ферарист тука от форума , пратих му ги с Еконт, той ги направи и ми ги върна пак с еконт. Носачите са много професионално направени, изглеждат дори по-добре от нови. В случая правих само задните тампони на оригиналните носачи, другото беше здраво. Цените са 28лв за тампон /независимо преден или заден/ и 10лв демонтаж на стария и монтаж на новия тампон на носача ; рециклиране на шарнир пак с полиуретан е 25лв. Да не се заричам ,ама аз на каквато и да е кола не мисля да слагам носачи нови ,само рециклиране по посочения метод.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар