След като един колега ми каза, че имало дефектна серия на носачите ОКАП, при които тампоните се разлепяли от корпуса и носача започвал да се мести напред-назад, и след като предницата започна да хлопа здраво, реших да видя как са моите носачи. Същите продадени ми за най-добрите на пазара, марка вграждана оригинално в Ламбпргини Носачите са точно на 26000км сменени на 01.05.2009.Тампоните изглеждат свежи, но единия от тях изглежда малко в странна позиция.Ето и снимки на двата носача.Кажете си мнението според вас как изглеждат и смяната им задължителна ли е?Десен носачч: Лвя носач: Най-много ме притесняват тампоните на левия носач. Личи си просто как са излези навън.Възможно ли е просто да не са затегнати или са се скапали?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за "ултра" качествените носачи ОКАП
Collapse
X
-
Airfan написа:Ей този е за боклука категорично. Тампонът е тръгнал да бяга от теб.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:[същото ми се случи и на мен, май бях първия в този форум. казвал съм го и в много други теми, но от ей този момент, на снимката, до пълното падане на тампона минах около 300 км и тогава тампона прехвърли ръбчето, колата стана неуправляема. Сменяй моментално и се радвай, че си го видял, защото ако ти падне този тампон с висока скорост ти гарантирам поне пребиване.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Geraka написа:pakumba написа:[същото ми се случи и на мен, май бях първия в този форум. казвал съм го и в много други теми, но от ей този момент, на снимката, до пълното падане на тампона минах около 300 км и тогава тампона прехвърли ръбчето, колата стана неуправляема. Сменяй моментално и се радвай, че си го видял, защото ако ти падне този тампон с висока скорост ти гарантирам поне пребиване.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
emzo написа:Поръчай си отвън.TRW, Febi BilsteinLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:За себе си съм решил, части по окачването аз "нови" няма да сложа повече. Бахти качеството, да не казвам, че амортисьорите ми са на 245 000 км заводските и не виждам да има проблем с тях, а баща ми преди година си купи някви от стамболийски и изкараха велите 5 000 км.emzo написа:Поръчай си отвън.TRW, Febi BilsteinEx: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Geraka написа:pakumba написа:За себе си съм решил, части по окачването аз "нови" няма да сложа повече. Бахти качеството, да не казвам, че амортисьорите ми са на 245 000 км заводските и не виждам да има проблем с тях, а баща ми преди година си купи някви от стамболийски и изкараха велите 5 000 км.emzo написа:Поръчай си отвън.TRW, Febi BilsteinLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Носачите сега като се замисля бяха зле. Ще пробвам пак с нови пък да видим какво ще стане.Замислям се дали да не сменя и амортисьорите със тези от JTD-то, заедно с тампоните на макферсона. И двете неща съм ги смемнял, но както казах амортисьорите тропат много, а от единият тампон има едно пукане при рязко завиване. Колкото повече го мисля толкова повече ме е яд, че съм сменил толкова работи по това Браво.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Geraka написа:Колкото повече го мисля толкова повече ме е яд, че съм сменил толкова работи по това Браво.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар