Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за "ултра" качествените носачи ОКАП

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за "ултра" качествените носачи ОКАП

    След като един колега ми каза, че имало дефектна серия на носачите ОКАП, при които тампоните се разлепяли от корпуса и носача започвал да се мести напред-назад, и след като предницата започна да хлопа здраво, реших да видя как са моите носачи. Същите продадени ми за най-добрите на пазара, марка вграждана оригинално в Ламбпргини Носачите са точно на 26000км сменени на 01.05.2009.Тампоните изглеждат свежи, но единия от тях изглежда малко в странна позиция.Ето и снимки на двата носача.Кажете си мнението според вас как изглеждат и смяната им задължителна ли е?Десен носачч: Лвя носач: Най-много ме притесняват тампоните на левия носач. Личи си просто как са излези навън.Възможно ли е просто да не са затегнати или са се скапали?
    Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

    #2
    Ей този е за боклука категорично. Тампонът е тръгнал да бяга от теб.

    Коментар


      #3
      Airfan написа:
      Ей този е за боклука категорично. Тампонът е тръгнал да бяга от теб.
      същото ми се случи и на мен, май бях първия в този форум. казвал съм го и в много други теми, но от ей този момент, на снимката, до пълното падане на тампона минах около 300 км и тогава тампона прехвърли ръбчето, колата стана неуправляема. Сменяй моментално и се радвай, че си го видял, защото ако ти падне този тампон с висока скорост ти гарантирам поне пребиване.
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        Окап и на мен ми бяха прехвалени и се оказаха пълни боклуци! Единия още крета но на другия му се разби шарнира. Никога повече ОКАП. Моя не искара и една година - има няма 20 000.
        Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
        Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

        Коментар


          #5
          pakumba написа:
          [същото ми се случи и на мен, май бях първия в този форум. казвал съм го и в много други теми, но от ей този момент, на снимката, до пълното падане на тампона минах около 300 км и тогава тампона прехвърли ръбчето, колата стана неуправляема. Сменяй моментално и се радвай, че си го видял, защото ако ти падне този тампон с висока скорост ти гарантирам поне пребиване.
          Значи още утре ще го сменя. Бахти боклуците. Чудя се дали да не ида в магазина и да им го тресна. Аз хубаво съм го видял, но това си е опасно за здравето. Сега другия въпрос е какво да слагам. Ще ги смянм отново двата в комплект. Преди малко четох и темата със счупения носач. Та има ли някаква марка, която се е доказала, че става.Замислям се за Мууг, но не знам вече...
          Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

          Коментар


            #6
            Моите Окап за година и половина и около 30 х.км са фира и двата ,предните им тампони се вадят .Чакам колегата Ферарист да ми върне рециклираните с полиуретанови тампони ориг.носачи. Според мен само това е алтернатива.
            Фиат Крома 1.9 16v+
            Фиат Браво 1.6 16v
            Фиат Мареа 1.6 16v

            Коментар


              #7
              Geraka написа:
              pakumba написа:
              [същото ми се случи и на мен, май бях първия в този форум. казвал съм го и в много други теми, но от ей този момент, на снимката, до пълното падане на тампона минах около 300 км и тогава тампона прехвърли ръбчето, колата стана неуправляема. Сменяй моментално и се радвай, че си го видял, защото ако ти падне този тампон с висока скорост ти гарантирам поне пребиване.
              Значи още утре ще го сменя. Бахти боклуците. Чудя се дали да не ида в магазина и да им го тресна. Аз хубаво съм го видял, но това си е опасно за здравето. Сега другия въпрос е какво да слагам. Ще ги смянм отново двата в комплект. Преди малко четох и темата със счупения носач. Та има ли някаква марка, която се е доказала, че става.Замислям се за Мууг, но не знам вече...
              да, много опасно е, гумата придобива луфт от едно 7-10 см по вертикала, сещаш се какво е. При мен не тропаше и го видях като доливах течност за чистачки съвсем случайно, това беше неделя, в петък падна и бях почти пред нас и лекичко лекичко се прибрах. И да им го треснеш не знам дали има файда, не са го правили те. На мен ми го замениха гаранционно. Няма по-добра марка от тези от морга със знака на завода- демек носачите сложени от завода на блъснато или квото и да е браво. След 100 000 по бг пътищата с бравото и сменени сигурно 4 пъти биалетки ми писна и си сложих биалетите, който са от завода и бях махнал профилактично. Последните на 15-20 000 км изглеждаха на трътка в сравенение с оригиналните, които са на 150 000 км. За себе си съм решил, части по окачването аз "нови" няма да сложа повече. Бахти качеството, да не казвам, че амортисьорите ми са на 245 000 км заводските и не виждам да има проблем с тях, а баща ми преди година си купи някви от стамболийски и изкараха велите 5 000 км.
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                Поръчай си отвън.TRW, Febi Bilstein
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  emzo написа:
                  Поръчай си отвън.TRW, Febi Bilstein
                  аз съм си поръчвал отвън 2 неща досега /Англия/- свещи и съединител комплект. Съединителя си е наред след 20 и нещо хилки, но свещите изкараха колкото вссички останали боклуци, а бяха денсо. В този ред на мисли не съм установил на 100% дали само тук се продават боклуци или навсякъде по света всичко след завода е пълен шит.
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #10
                    Аз съм посочил и конкретни марки Свещите са ми тъмна Индия, изобщо бензинките са ми тъмна Индия и не мога да коментирам.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      pakumba написа:
                      За себе си съм решил, части по окачването аз "нови" няма да сложа повече. Бахти качеството, да не казвам, че амортисьорите ми са на 245 000 км заводските и не виждам да има проблем с тях, а баща ми преди година си купи някви от стамболийски и изкараха велите 5 000 км.
                      Аз амортисьори сменях естествено с Кофап. В момента праховите тампони все едно ги няма, а като е студено тропат на умиране.Имам едно разкостено Браво JTD. Трябва да видя дали е с оригиналните носачи. Ако са читави може и тях да сложа.
                      emzo написа:
                      Поръчай си отвън.TRW, Febi Bilstein
                      TRW и Moog не може да ми намери моя човек за сега. Чакам да видим дали могат да ги доставят.Налични има в момента има само Рувил единият е 75 лв, а по Делфи е 68 лвОт чужбина не ми се занимава да поръчвам, а и ше се забавят много, а колата ми трябва.
                      Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                      Коментар


                        #12
                        Смени си тампоните на оригиналните носачи и провери шарнирите.
                        "Без сърца, сме просто машини"
                        Toyota Prius 1.5 Hybrid
                        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                        Коментар


                          #13
                          Geraka написа:
                          pakumba написа:
                          За себе си съм решил, части по окачването аз "нови" няма да сложа повече. Бахти качеството, да не казвам, че амортисьорите ми са на 245 000 км заводските и не виждам да има проблем с тях, а баща ми преди година си купи някви от стамболийски и изкараха велите 5 000 км.
                          Аз амортисьори сменях естествено с Кофап. В момента праховите тампони все едно ги няма, а като е студено тропат на умиране.Имам едно разкостено Браво JTD. Трябва да видя дали е с оригиналните носачи. Ако са читави може и тях да сложа.
                          emzo написа:
                          Поръчай си отвън.TRW, Febi Bilstein
                          TRW и Moog не може да ми намери моя човек за сега. Чакам да видим дали могат да ги доставят.Налични има в момента има само Рувил единият е 75 лв, а по Делфи е 68 лвОт чужбина не ми се занимава да поръчвам, а и ше се забавят много, а колата ми трябва.
                          най-донрия вариант е този. проверяваш шарнирите, тампоните, сменяш маншончето, сменях греста с хубава, капваш масло на ябълковидния болт и после караш.
                          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                          Fiat Bravo'97 1,6 16v
                          Fiat Tempra'91 1,6 mono

                          Коментар


                            #14
                            Носачите сега като се замисля бяха зле. Ще пробвам пак с нови пък да видим какво ще стане.Замислям се дали да не сменя и амортисьорите със тези от JTD-то, заедно с тампоните на макферсона. И двете неща съм ги смемнял, но както казах амортисьорите тропат много, а от единият тампон има едно пукане при рязко завиване. Колкото повече го мисля толкова повече ме е яд, че съм сменил толкова работи по това Браво.
                            Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                            Коментар


                              #15
                              Geraka написа:
                              Колкото повече го мисля толкова повече ме е яд, че съм сменил толкова работи по това Браво.
                              какво да ти кажа, при смяна на ангренаж разбрах, че водната помпа има луфт, макар и никакъв проблем с нея и айде да я сменя, да не стане беля и да няма вече луфт. След 3 дни и точно 600 км, тъкмо се бях прибрал и всичко изтече на земята. Дефектна помпа. Пак смяна на помпа, след 500 км луфта си беше същия като на старата помпа и като е много студено си свирука, докато позагрее. Чакам я да се предаде в близко време и ще си сложа старата, но вярна помпа с луфта, която нито свирука , нито протича след 600 км.
                              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                              Fiat Bravo'97 1,6 16v
                              Fiat Tempra'91 1,6 mono

                              Коментар

                              Working...
                              X