Честно казано за рециклирането на шарнира нямам идея как го правят, най-добре е колегата да каже.Да допълня по повод ОКАП-а , на двата носача са здрави само шарнирите (обаче сравнени с оригиналните са хлабави) , а предните им тампони се вадят на ръка. Не е лошо всеки който кара с ОКАП да си провери предните тампони дали се вадят да не стане някой сакатлък заради тия ментаци.
И аз съм на това мнение. Колко народ се излъга да си ги купи. А ги рекламираха като най-добрите Мойте още не съм ги погледнал как са. Утре като се прибера ще ги видя и ще ги снимам. Ще снимам и амортисьорите.
Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Еми как няма да се излъже толкова народ, като всеки втори линк беше към определен магазин, и човек, който не е наясно - ще си каже "Егати, само тоя магазин рекламират в тоя форум - сигурно е най-якия.", а после се оказва съвсем друго. Ето малко информация от Пежо-форума:http://peugeotclub.info/forum/viewto...671588#p671588Стругаря отваря шарнира от долната му част.След това слага едни такива втулки,не знам и аз точно какви и после прави вътрешна резба в самия шарнир.Слага капаче с резба с което обира луфта и притяга самия шарнир и тия втулки нагоре.Не знам, дали ме разбра ама шарнира става като нов.Няма мърдане Само да кажа още,че на капачето се правят 2 дупчици.Те служат за притягане на шарнира след време като се поразбие и се получи луфт,защото по нашите пътища само с танк няма да има проблеми .Притяга се с ключ за ъглошлайв,ако се сещаш.И най-накрая на капачето на шарнира се капва една капчица с електрожена и
Еми как няма да се излъже толкова народ, като всеки втори линк беше към определен магазин, и човек, който не е наясно - ще си каже "Егати, само тоя магазин рекламират в тоя форум - сигурно е най-якия.", а после се оказва съвсем друго. Ето малко информация от Пежо-форума:http://peugeotclub.info/forum/viewto...671588#p671588Стругаря отваря шарнира от долната му част.След това слага едни такива втулки,не знам и аз точно какви и после прави вътрешна резба в самия шарнир.Слага капаче с резба с което обира луфта и притяга самия шарнир и тия втулки нагоре.Не знам, дали ме разбра ама шарнира става като нов.Няма мърдане Само да кажа още,че на капачето се правят 2 дупчици.Те служат за притягане на шарнира след време като се поразбие и се получи луфт,защото по нашите пътища само с танк няма да има проблеми .Притяга се с ключ за ъглошлайв,ако се сещаш.И най-накрая на капачето на шарнира се капва една капчица с електрожена и
Поне да не ги запушват тези дупчици, че да може всеки да си донатяга сам. То и ключове трябва да продават, и глесьорки да слагат.
1. Споделете за потдръжката на тези тампони. Не се ли омазваха с грес през определено време за да не скърцат и да не се износват, че аз май съм за подмяна на тампони?2. Може да се рециклира и шарнира нали? Колегата с Алфата (ferrarist) предлага ли тази процедура?3. Възможно ли е от старост да се втвърди самата гума(колата да започне да вози по твърдо) и да има луфт и тропане съответно
Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
При колегата Ферарист тука от форума , пратих му ги с Еконт, той ги направи и ми ги върна пак с еконт. Носачите са много професионално направени, изглеждат дори по-добре от нови. В случая правих само задните тампони на оригиналните носачи, другото беше здраво. Цените са 28лв за тампон /независимо преден или заден/ и 10лв демонтаж на стария и монтаж на новия тампон на носача ; рециклиране на шарнир пак с полиуретан е 25лв. Да не се заричам ,ама аз на каквато и да е кола не мисля да слагам носачи нови ,само рециклиране по посочения метод.
Правилно ли разбрах...сменил си само задните тампони на носачите? Сега предните тампони са гумените на колко години и километри приблизително? Твърдиш,че возията била стегната-моля опиши по-подробно какво разбираш под това? Не се ли променя характеристиката на самия носач,геометрията на предницата,щом отпред е мек гумен тампон и не нов,а отзад вече твърд полиуретанов? Как би било поведението на колата,ако беше рециклирал изцяло носачите?
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
При колегата Ферарист тука от форума , пратих му ги с Еконт, той ги направи и ми ги върна пак с еконт. Носачите са много професионално направени, изглеждат дори по-добре от нови. В случая правих само задните тампони на оригиналните носачи, другото беше здраво. Цените са 28лв за тампон /независимо преден или заден/ и 10лв демонтаж на стария и монтаж на новия тампон на носача ; рециклиране на шарнир пак с полиуретан е 25лв. Да не се заричам ,ама аз на каквато и да е кола не мисля да слагам носачи нови ,само рециклиране по посочения метод.
Правилно ли разбрах...сменил си само задните тампони на носачите? Сега предните тампони са гумените на колко години и километри приблизително? Твърдиш,че возията била стегната-моля опиши по-подробно какво разбираш под това? Не се ли променя характеристиката на самия носач,геометрията на предницата,щом отпред е мек гумен тампон и не нов,а отзад вече твърд полиуретанов? Как би било поведението на колата,ако беше рециклирал изцяло носачите?
Под стегната разбирам директно управление,рязко сменяне на посоката при завъртане на волана без "Замисляне" . Има ли значение на колко км са предните тампони щом са безупречни, геометрията след реглажа е перфектна и се запазва такава заради по-твърдия заден тампон. Самия преден тампон е толкова тънък (за разлика от задния) ,че там чувствителни усуквания няма как да се получат , то по твоята логика всички със стандартни носачи геометрията им бяга с по 5см щото са гумени и двата...
Коментар