Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на предни амортисьори на Брава без скоби ?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    На ладата се правят с тел по принцип!! :D Щото там от тея големите скоби не можеш да вкараш!! Но при положение че толкова са паднали скобите изобщо не е лоша идея да инвестираш в един комплект!
    ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
    // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

    Коментар


      #17
      колега, пробвай без скоби и ти гарантирам че ще се откажеш.иди в Багирата и си вземи скоби, окло 30лв бяха и ще си свършиш работата като пич с кеф.ама ти трябва и яко менгеме да е захванато здраво , да стиснеш амортесьора да не мърда.
      Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
      Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

      Коментар


        #18
        Благодаря на всички за отговорите. Скоби намерих ,сега обаче имам един малко по-особен въпрос. Преди да монтирам амортисьорите, с които колата е сега колата беше с 2 газови амортисьора. Незнам по каква причина стана така, че на единия от тях се изкриви леглото на пружината на мортисьора и то започна да опира в гумата. Тогава сложих сегашните 2 маслени амортисьора. След демонтажа на "оригиналните" амортисьори се оказа че са здрави с изключение на това чче едното лего е изкривено. Тъй като финансово сега не съм най-цъфтящ си мисля дали да не изправя леглото на стария амортисьор и под него да заваря една метална планка с кръгла форма като подпора ИЛИ просто да сменя само единия протекъл амортисьор с останалия ми един здрав и да карам така докато се опарича?Газовите амортисьори седят на тавана вече над 4 години, дали е възможно да не са здрави? Благодаря !
        Play Golf ,but not drive golf!!!
        Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
        C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

        Коментар


          #19
          От стоене няма какво да им стане, стига да са съхранявани правилно. Те и по складовете стоят. Леглото на пружината си е щанцована ламарина, заварена за тялото на амортисьора - не виждам причина да не се ремонтира, стига да се внимава със загряването на тялото! Това е лично мнение!
          Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

          Коментар

          Working...
          X