Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на тампони на стабилизираща щанга на brava

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на тампони на стабилизираща щанга на brava

    Някой колега сменял ли е тампони на стабилизиращата щанга на брава и въпросът ми е има ли много разглобяване?Малко ми е тъп въпросът но на тия гладни дни дето са сега гледам да спестя някой лев и да опитам сам да се справя.

    #2
    По принцип се сваля моста ,ама е много работа.Ако си в час може и да ги свалиш на място ама е пипкава работа обаче наи кофти е слагането ако не сваляш моста без да опилиш водачите пъпките на ламарината на самия тампон е почти невъзможно да ги сложиш.Фабрично са капсуловани и са под напрежение. Гледаи и новите тампони какви са има едни вътре с нещо като кевлар а не само гума.Гледам си от свищов ,аз утре ако не вали съм на центара ви и ако те интересува по подробно нещо мини да се видим 0878 343 646 Емил
    NO PAIN NO GAIN fiat COUPE

    Коментар


      #3
      А някой свалял ли стабилизиращата щанга на място без да сваля магаренцето или това е мисия невъзможна?
      EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

      Коментар


        #4
        itan75 написа:
        А някой свалял ли стабилизиращата щанга на място без да сваля магаренцето или това е мисия невъзможна?
        Няма невъзможни неща Може да се отреже с флекс и да се свали, ако имаш намерение да останеш без тази щанга. Ако искаш да я запазиш,сваляй магарето и си готов. Аз лично свалих шангата на мареата с разглобяване на магарето,макар да не поставих нови тампони ,респективно щанга. :D
        Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
        Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

        Коментар


          #5
          При бравата има ли нещо по различно от на типо?! Щото аз на типото съм ги сменял в гаража. Вярно пипкава работа и се бърка в тясно пространство.Аз вдигнах колата от двете страни, подпрях стабилно, махнах гумите и се задейсвтах! След 2-3 часа бях готов!
          ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
          // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

          Коментар


            #6
            dudulia написа:
            itan75 написа:
            А някой свалял ли стабилизиращата щанга на място без да сваля магаренцето или това е мисия невъзможна?
            Няма невъзможни неща Може да се отреже с флекс и да се свали, ако имаш намерение да останеш без тази щанга. Ако искаш да я запазиш,сваляй магарето и си готов. Аз лично свалих шангата на мареата с разглобяване на магарето,макар да не поставих нови тампони ,респективно щанга. :D
            Стига ве пич как да я отрежа с флекс баш .В коя извивка по-точно запира,че се налага тази интервенция с флекса Може ли някой да даде снимка и да посочи? Иначе и аз засега съм без биелетки и вози учудващо добре без да тропне и лопне.Не съм забелязал да се накланя повече в завой без щанагата
            EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

            Коментар


              #7
              това с флекса е казано на шега, не я режи с флекс..

              Коментар


                #8
                itan75 написа:
                Иначе и аз засега съм без биелетки и вози учудващо добре без да тропне и лопне.Не съм забелязал да се накланя повече в завой без щанагата
                По-вероятно е да си свикнал, и да не забелязваш накланянето. Карал ли си така по автомагистрала с максималната скорост? Дочух от една жена на пазара, че тогава особено много се усеща липсата на щанга. Нещо забелязал ли си? И друго - задната щанга откачена ли е?

                Коментар


                  #9
                  itan75 написа:
                  dudulia написа:
                  itan75 написа:
                  А някой свалял ли стабилизиращата щанга на място без да сваля магаренцето или това е мисия невъзможна?
                  Няма невъзможни неща Може да се отреже с флекс и да се свали, ако имаш намерение да останеш без тази щанга. Ако искаш да я запазиш,сваляй магарето и си готов. Аз лично свалих шангата на мареата с разглобяване на магарето,макар да не поставих нови тампони ,респективно щанга. :D
                  Стига ве пич как да я отрежа с флекс баш .В коя извивка по-точно запира,че се налага тази интервенция с флекса Може ли някой да даде снимка и да посочи? Иначе и аз засега съм без биелетки и вози учудващо добре без да тропне и лопне.Не съм забелязал да се накланя повече в завой без щанагата
                  Да ама каретата може да изкочат или пък самите полуоски да се осучат! Сложи си биалетки... вярно консуматив са, ама не са сложени там само за да пречат!
                  ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                  // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                  Коментар


                    #10
                    Аз съм с Типо.Искаха ми 100 лв за смяна на тампоните на стабилизиращата щанга,а на мен не ми се даваха. Отрязал съм я с флекс.Реже се точно на средата и като са свалени биалетките се издърпват двете парчета.Аз карам така вече 8 хил. км.Не съм се обърнал още,но не е много приятно на остър завой с по голяма скорост.Направо лягаш върху този до теб.Ако караш нормално няма никакви проблеми.Не го препоръчвам на никой,но мен ме устройва понеже го няма това отвратително чукане .На магистрала не съм усетил разлика с и без тази щанга.Обаче с кофти амортисьори и страничен вятър + разминаване с тир направо е ад.

                    Коментар

                    Working...
                    X