Имам въпрос за разбирачите- имам каре и искам да си го сменя сам, имам инструменти- та сваля ли се целия носач или само се избива шарнира преди да го изхлузиш от шлиците и отчача ли се накрайника на рейката.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как се сменя външно каре на Фиат
Collapse
X
-
Re: Как се сменя външно каре на Фиат
КИМИ написа:Имам въпрос за разбирачите- имам каре и искам да си го сменя сам, имам инструменти- та сваля ли се целия носач или само се избива шарнира преди да го изхлузиш от шлиците и отчача ли се накрайника на рейката.
-
Re: Как се сменя външно каре на Фиат
КИМИ написа:Имам въпрос за разбирачите- имам каре и искам да си го сменя сам, имам инструменти- та сваля ли се целия носач или само се избива шарнира преди да го изхлузиш от шлиците и отчача ли се накрайника на рейката.EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Има още нещо- скъсани са ми и двата маншона, но ми чука само карето отдясно- та може ли на лявото само да му сменя маншона и да го напълня с грес или да сменям и двете при положение че скъсването на маншоните е станало след януари месец- това фатално време ли е за лявото каре? :DBrava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
-
Здравейте,Да изтупам темата от прахта.Скъсан е маншона на вътрешното каре на късата полуоска.Намерих един ПДФ във форума, описващ как се сменя външно каре: http://storage.fiat-bg.org/Books/Gen....pdfНякой може ли да ми обясни как да сменя маншона на вътрешното каре, защото ми писна от "майстори".Става дума за Брава JTD105.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
Имаше клип как се подменя без да се разглобява карето, но за съжаление, не го намирам или не върви. Обръща се маншона, слага се подходяща фуния, намазана с масло, като диаметъра и е точно колкото карето от едната страна, а от другата колкото оста и се нанизва. Изглеждаше много лесно, а маншона се разтягаше невероятно.Напиши в Гугъл: смяна на маншон на реноПри теб може да тръгне...Велосипед да, но ролкови кънки - не! Балканчето е без акумулатор, симсонката е без гуми. Я, падна ми се и фиатче 126! Вече съм с фиат и напреднал шофьор, та чак съм станал маниак, а сега и фанатик!
Коментар
-
Фиат няма нищо общо с Рено!На ск. кутия имаш общо 3 пробки-една за наливане на маслото и две за източване.първата е отпред и е най-високо,другите са отстрани,една под друга.Горната е за източване на около 0,5 л. масло/при ремонт като твоя/,а другата за пълно източване.Ако нямаш канал,ще се наложи да полежиш под колата.Вдигаш от лявата страна колата и развиваш горната пробка,пускаш крика и вдигаш от дясно,развиваш болтовете на скобата държаща маншона към ск. кутия.Пускаш крика,развиваш гайката на карето,разхл. болтовете на гумата,вдигаш я на крика,сваляш гумата,откачаш шенкела от амортисьора/за повече ход/,буташ полуоската в ск.кутия а шенкела напред и настрани докато излезе карето,след това я вадиш от ск. кутия,сваляш трипода и след това скъсания маншон.В маншона има лагер/семеринг,ако искаш го сменяш.Избива се с чук,а новия се набива с тръба и чук като предварително си отбележи мястото на стария.Монтажа по обратен ред с доливане на масло.
Коментар
-
Отказах се да го правя сам. Отидох в един сервиз на приятел на мой колега. Момчето ми показа как го прави. Разви гайката на външното каре (към главината). Разкачи носача от шенкела. Извади полуоската от към главината. Вътрешното каре се държи с 6 болта за нещо, което не знам как се нарича. Свали цялата полуоска. После извади една метална капачка, после зегерката и накрая самото каре с леко почукване.
После всичко обратно.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар