Само да допълня това, че такива отговорни детайли не се отливат а се коват задължително и то от стомана. След коване задължително високотемпературна нормализация и след това студена обработка. Едва ли има инженер-металург, който би проектирал нещо такова от чугун -дори и темперован. Радвам се че колегата се е оттървал леко.Добре че не винаги става това което може да се случи!
Хайде бе!Леят се и още как и то от алуминиеви сплави,при специални режими и с последваща термообработка.
Aми предполагам е и излишно да казвам, че няма и 10 000км.Всички страдаме финансово, но за Бога, не купувайте боклуци !Birth поне са доказали се, като такива.
Бравата от подписа вече я няма поради същата причина. Този декември на леда се качих на тротоара с 20км./ч. защото завивах. Носача беше на две, през средата.Температурата вън е била -12 градуса, ако това има значение, а марката на носача е ТЕХНОРОТ на 15 000 км. Като го гледах какъв е материала ми се видя като отлят от сгурия все едно, егати боклука и е доста по-лек от оригиналните TRW, които свалих на 180 000 км. с тръгнали шарнири.И при качването на тротоара съм изкривил моста и колата на части отиде, а беше от тези 1.4 родени с късмет, без проблем в мотора
Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
абе как се къса болта, аз разбирам да се извади ябълката отгоре, ама да се скъса това дебелото желязо...Навремето скъсахме носач с ладата- направо скъсан, но там е някаква тенекия, не е чугун и май е понасял удар и отттам е тръгнал. Пак стана при сравнително ниска скорост 30-40 км вземи насрещното и така. И гума ни е падала, а аз няколко пъти ги усещам преди да паднат гумите.... Трябва да се внимава
Ето ти една снимчица за да видиш,че се къса шарнира.
Коментар