Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Скъсах носач

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    между другото имам наблюдение, че носач и шарнир падат с малка скорост. нямам обяснние защо, обаче знам поне 3 случая такива и все са с малка скорост. В общи линии имаш да черпиш.
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #17
      pakumba написа:
      между другото имам наблюдение, че носач и шарнир падат с малка скорост. нямам обяснние защо, обаче знам поне 3 случая такива и все са с малка скорост. В общи линии имаш да черпиш.
      +1 И аз така Колко Жигулки и Лади съм виждал с килнати предни колела,но винаги това се случва със скорост около 30 км/ч. п.п.Извънземните ни пазят от високи скрости
      EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

      Коментар


        #18
        itan75 написа:
        pakumba написа:
        между другото имам наблюдение, че носач и шарнир падат с малка скорост. нямам обяснние защо, обаче знам поне 3 случая такива и все са с малка скорост. В общи линии имаш да черпиш.
        +1 И аз така Колко Жигулки и Лади съм виждал с килнати предни колела,но винаги това се случва със скорост около 30 км/ч. п.п.Извънземните ни пазят от високи скрости
        Или няма преживели при висока скорост, за да разкажат...

        Коментар


          #19
          коцев написа:
          Ами ако се беше скъсал на магистралата със скорост 120-130 км /час ? Просто не ми го побира ума каква каша щеше да стане.
          Предполагам, че в завой натоварването е било по-голямо, отколкото в права. Ама си е гадно, шуплата се вижда и е най-гадното възможно място, не, че някой се взира чак толкова в прашните си носачи, когато е под колата.
          Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

          Коментар


            #20
            абе страшна работа гаранция няма никога, четох наскоро някой спомена за чисто ново рено клио симбол чупи спирачен диск на магистрала, по таван и жертви....
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #21
              itan75 написа:
              pakumba написа:
              между другото имам наблюдение, че носач и шарнир падат с малка скорост. нямам обяснние защо, обаче знам поне 3 случая такива и все са с малка скорост. В общи линии имаш да черпиш.
              +1 И аз така Колко Жигулки и Лади съм виждал с килнати предни колела,но винаги това се случва със скорост около 30 км/ч. п.п.Извънземните ни пазят от високи скрости
              и аз имам такива наблюдения един познат със 190ка преди много години по магистралата 100-120 няма нищо намалява до около 30-40 да излезне от магистралата и му се вади шарнира късмет
              фиат мареа 103 понита
              спринтер 122 понита
              пасат с 90 умрели понита

              Коментар


                #22
                mimo MS написа:
                itan75 написа:
                pakumba написа:
                между другото имам наблюдение, че носач и шарнир падат с малка скорост. нямам обяснние защо, обаче знам поне 3 случая такива и все са с малка скорост. В общи линии имаш да черпиш.
                +1 И аз така Колко Жигулки и Лади съм виждал с килнати предни колела,но винаги това се случва със скорост около 30 км/ч. п.п.Извънземните ни пазят от високи скрости
                и аз имам такива наблюдения един познат със 190ка преди много години по магистралата 100-120 няма нищо намалява до около 30-40 да излезне от магистралата и му се вади шарнира късмет
                Късметлия си колега.Не съм много съгласен за това със скороста.Преди години с един сеат инка(баничарка)на завой с 80км.ч.скъсах шарнирен болт.Тогава и аз извадих касмет,че валеше и след няколко завъртания и пързаляне странично колата спря в канафката.На 28 декември 2010г.на тръгване от паркинга при пълен десен завой се скъса шарнирния болт.И при мен се извади полуоската от скоростната кутия и истече малко масло,но без други поръжения.Жалко че незапазих снимките за да видите ,че болта са е държал само на няколко милиметра.Предполагам,че ако бях тръгнал на право а не да го натоваря при пълен завои можеше да реши да се скъса и по магистралата.

                Коментар


                  #23
                  С две думи - като минавате покрай църква палете си по една свещ.

                  Коментар


                    #24
                    абе как се къса болта, аз разбирам да се извади ябълката отгоре, ама да се скъса това дебелото желязо...Навремето скъсахме носач с ладата- направо скъсан, но там е някаква тенекия, не е чугун и май е понасял удар и отттам е тръгнал. Пак стана при сравнително ниска скорост 30-40 км вземи насрещното и така. И гума ни е падала, а аз няколко пъти ги усещам преди да паднат гумите.... Трябва да се внимава
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #25
                      Много лесно се къса болт ,като е със шупла За умора на материяла не мисля ,че е уморен не се умаря толкова лесно ако е перфектен без шупли.Що изстри снимките тъкмо те похвалих
                      NO PAIN NO GAIN fiat COUPE

                      Коментар


                        #26
                        абе пази боже такива работи ... общо взето безаварийна и така офф : .. това пак ок .. щях да се подпаля в движение .. маркучето на помпата за бензина се цепва в последствие къса и цялата ми задна седалка беше мокра и беше в бензин буквално а аз както съм пушач .. да може да си представите .. пак имам късмет ами ... господ ни пази : )

                        Коментар


                          #27
                          11

                          Само да допълня това, че такива отговорни детайли не се отливат а се коват задължително и то от стомана. След коване задължително високотемпературна нормализация и след това студена обработка. Едва ли има инженер-металург, който би проектирал нещо такова от чугун -дори и темперован. Радвам се че колегата се е оттървал леко.Добре че не винаги става това което може да се случи!
                          Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

                          Коментар


                            #28
                            пфф ужас, винаги ме е било страх да не ми се скъса носач, онзи ден подпрях нещо на един бордюр и може би е било някои от носачите, сега като видях тази тема, ще ида да ги видя след малко

                            Коментар


                              #29
                              СЕФТЕ! 1971-72 ФИАТ 124 (Жигули) късаха сарнири докатo руснаците не ги направиха каквито триабва да бъдат - грубой но здравой п.п. Иасо паликари.
                              LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                              ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                              Коментар


                                #30
                                Ужасна работа!Този носач или е менте или производителя е под всякаква критика!За каква умора на материала говорите?!?Шуплата е концентратор на напрежение и носача се къса през нея при натоварване.Аз съм работил в чужда фирма за производство на носачи и ще ви кажа,че носачите се водят т.нар. SECURITY PARTS,което ще рече части осигуряващи сигурност.По всякакви норми и технически изисквания за тях е задължителен 100% рентгенов контрол и при откриване на шупла с тези размери носача отива за претопяване.Просто нямам думи...само Бог да ни пази!
                                Fiat Brava 1.2,16в

                                Коментар

                                Working...
                                X