Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

да си перфорираш спирачните дискове-СТАВА ЛИ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    gonner_angel написа:
    gituli написа:
    gonner_angel написа:
    нека кажем че евентуално ги надупчи и върви нека и пропуснем диспабалнса ... и какво устана газария и пръсване на диска .. ако стане последното няма само да блокира гумата а можеш и много други проблеми да си навлечеш .... а недай си боже се пръсне в движение .. а пък и така казано "дупчените дискове" се използват от състезатели и се наричат принципно вентилирани дискове с цел охлаждане при много яко каране .. тоест при спиране те се охлаждат Принципно нормалните дискове със с вътрешно вентилиране ... но не ми се обеснява какво значи това И така ... - толеранса на износване на нормалния диск е 3-4 мм а на вентилирания или на така казано "дупчения" е 1-2 мм и става доста опасно и всичко което е + на тези дискове става - и така общо взето ти да си дупчиш .. м не... ще се спукат купи си ако искаш да се газариш така казано : ) а само ще допълня че принципно такива дискове се ползват на коли над 300 коня за да могат найстина ако се наложи от 280 да спреш найстина рязко да се получи а не ако го направиш 1-2пати на нормалния да ти се пръсне диска ( не казвам че ще стане така де ) е дано съм бил полезен
    Неискам да се заяждам,но на теб кои ти ги каза всичките тези работи? Моита кола не е 300 коня а карах с такива дискове.А това за толеранса на износване е пълна глупост,моите като нови бяха 20мм.а сега са 16мм.и даже не са криви.А това за спирането от 280 е направо смешно,къде карате с 280? Аз разлика в спирането със старите перфорираните и новите обикновени вентилирани ненамирам.
    а ти защо въобще я и търсиш напълно ? и това за 280 съм го казал примерно но знаеш че има и такива и както казах принципно целта на тези дискове е при найстина яко каране и по време на самото спиране да се ОХЛАЖДАТ по-добре от нормалните и зависи точно за какви дискове говорим ако си зел от множеството боклуци .. та както и да е и не мога да разбера закво трябва да са криви ? щом са минали 4 мм и трябва се кривят така ли ? Няма просто какво да ти се обеснявам хвани удари 1 око на чичо гугал той евентуално ще ти каже същото айде със здраве и безаварийна
    Хахаха ти понеже хвърли едно око на чичоти и тои ти каза виш какво пише в тунинг форума. И ти кво,чакаи да се направя на разбирач и го написа тук. Споменах за износването щот си писал за некви плюсове и минуси та ми стана интересно :D .Без да ми се обесняваш би ли ми казал нещо за минусите .За разлика от много хора аз неслагам боклуци на моита кола,освен българския бензин.

    Коментар


      #32
      gituli написа:
      gonner_angel написа:
      gituli написа:
      gonner_angel написа:
      нека кажем че евентуално ги надупчи и върви нека и пропуснем диспабалнса ... и какво устана газария и пръсване на диска .. ако стане последното няма само да блокира гумата а можеш и много други проблеми да си навлечеш .... а недай си боже се пръсне в движение .. а пък и така казано "дупчените дискове" се използват от състезатели и се наричат принципно вентилирани дискове с цел охлаждане при много яко каране .. тоест при спиране те се охлаждат Принципно нормалните дискове със с вътрешно вентилиране ... но не ми се обеснява какво значи това И така ... - толеранса на износване на нормалния диск е 3-4 мм а на вентилирания или на така казано "дупчения" е 1-2 мм и става доста опасно и всичко което е + на тези дискове става - и така общо взето ти да си дупчиш .. м не... ще се спукат купи си ако искаш да се газариш така казано : ) а само ще допълня че принципно такива дискове се ползват на коли над 300 коня за да могат найстина ако се наложи от 280 да спреш найстина рязко да се получи а не ако го направиш 1-2пати на нормалния да ти се пръсне диска ( не казвам че ще стане така де ) е дано съм бил полезен
      Неискам да се заяждам,но на теб кои ти ги каза всичките тези работи? Моита кола не е 300 коня а карах с такива дискове.А това за толеранса на износване е пълна глупост,моите като нови бяха 20мм.а сега са 16мм.и даже не са криви.А това за спирането от 280 е направо смешно,къде карате с 280? Аз разлика в спирането със старите перфорираните и новите обикновени вентилирани ненамирам.
      а ти защо въобще я и търсиш напълно ? и това за 280 съм го казал примерно но знаеш че има и такива и както казах принципно целта на тези дискове е при найстина яко каране и по време на самото спиране да се ОХЛАЖДАТ по-добре от нормалните и зависи точно за какви дискове говорим ако си зел от множеството боклуци .. та както и да е и не мога да разбера закво трябва да са криви ? щом са минали 4 мм и трябва се кривят така ли ? Няма просто какво да ти се обеснявам хвани удари 1 око на чичо гугал той евентуално ще ти каже същото айде със здраве и безаварийна
      Хахаха ти понеже хвърли едно око на чичоти и тои ти каза виш какво пише в тунинг форума. И ти кво,чакаи да се направя на разбирач и го написа тук. Споменах за износването щот си писал за некви плюсове и минуси та ми стана интересно :D .Без да ми се обесняваш би ли ми казал нещо за минусите .За разлика от много хора аз неслагам боклуци на моита кола,освен българския бензин.
      чичо ми незнам какво общо има както и да е минуси ли ами занимавал сам с такива дискове и от клиенти и не само от личен опит ще ти кажаминусите им са тези : Често се пропукват покрай дупките и имат възможност да задърщат прах и други неща който сериозно могат да прецакат накладките (да ги наранят) или при възможност на запушване на дупките ухлаждането се прецаква и ти си свикнал да си с яките спирачки дето яко спираш с тях и няма опасност от голямо нагряване ама като се запушат и като се загрее дето се вика - почват да неспират .. друго е при износване на диска .. точно тези дадени перфорации помагат за много по бързото износване на накладките да не говорим при създаване на въздушна възглавница с частични прецакани отвори ей тогава става найстина много страно не казвам страшно но не е хубаво ( не съм запознат с последното но съм го чувал от колеги ако информацията е невярна извинявам се ) и нека обобщим така : идеята на перфорираните нарязаните , дисковете с контактна релефна площ и имаше още 1 не знам как се казват персионализирани ли какви бяха е общо взето различните видове спирачни дискове са с цел да създадът по-голямо съпротивление на накладкитес цел по-добро спиране и отвеждане на газовете при изхабяване на диска и както и охлаждането на диска ( нещо което е ясно на всеки ) просто 1 хубави дискове 1 хубави накладки при нормално каране и ето ти хубаво спиранеи ся закво трябва да спорим незнам ? ;д Предпочитам 1 бира и без да намесваме другите форуми те не разбрах кво общо имат

      Коментар


        #33
        Неспорим,или поне аз.А под чичоти имах в предвид гугъл.А относно бирата съм съгласен макар,че непия.Иначе към автора на темата,не се занимаваи с глупости.Ако целиш само визия немисля,че това е толкова от значение дали имат дупки едни дискове или не.А ако искаш да спираш по добре и по безопасно,вземи си едни вентилирани дискове,добри накладки и едни апарати от друго браво и си ти.Ето и две снимки на старите ми дискове и на новите.Немисля,че с дупките е по хубаво.
        Прикачени файлове

        Коментар

        Working...
        X