Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

да си перфорираш спирачните дискове-СТАВА ЛИ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колега, Ако ще ги дупчиш и ще ги виснеш на стената в гаража да ги гледат приятели - става, идеята е добра, но в момента в който ги сложиш на колата ще избиеш всякакви баланси и не става нито за каране нито за спиране. А и както колегата Replay е написал - ще се потрошат на момента по всяка вероятност.
    Fiat Coupe 1.8

    Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

    Коментар


      #17
      Става на един приятел му ги дупчиха на Жигулата предните и беше перфектна :D Хем жигулата се караше на макс с абартов мотор беше :D Ама ги дава в един завод му ги дупчиха не той с бормашината :D

      Коментар


        #18
        4o4kata написа:
        Става на един приятел му ги дупчиха на Жигулата предните и беше перфектна :D Хем жигулата се караше на макс с абартов мотор беше :D Ама ги дава в един завод му ги дупчиха не той с бормашината :D
        По добре колегата да не те слуша, че послуша ли те за този съвет да ги дупчи без притеснения лошо му се пише. Как така реши, че няма проблем да се разпробиват отвори в диска. По добре да си вземе дискове втора употреба с отвори за охлаждане от колкото да си играе с неговите и да си играе с живота.

        Коментар


          #19
          nelegalniq написа:
          4o4kata написа:
          Става на един приятел му ги дупчиха на Жигулата предните и беше перфектна :D Хем жигулата се караше на макс с абартов мотор беше :D Ама ги дава в един завод му ги дупчиха не той с бормашината :D
          По добре колегата да не те слуша, че послуша ли те за този съвет да ги дупчи без притеснения лошо му се пише. Как така реши, че няма проблем да се разпробиват отвори в диска. По добре да си вземе дискове втора употреба с отвори за охлаждане от колкото да си играе с неговите и да си играе с живота.
          задни става.рових много в нета и има такова ентусиасти.
          bravo 1.6

          Коментар


            #20
            siluro написа:
            Колега, Ако ще ги дупчиш и ще ги виснеш на стената в гаража да ги гледат приятели - става, идеята е добра, но в момента в който ги сложиш на колата ще избиеш всякакви баланси и не става нито за каране нито за спиране. А и както колегата Replay е написал - ще се потрошат на момента по всяка вероятност.
            Аз преди да изхвърля старите дискове,защото малко бяха утънели,а исках нови си ги свалих и в мазето с флекса и с един диск за метал направих нарези напречни на огледалото на диска.Естествено всички нарези станаха ено към гьотере ,защото все пак чугуна е твърд,но така или иначе не очаквах нещо да се получи преди да ги хвърля.Монтирах нарязаните дискове после със малкото останало феродо по накладките и тръгнах извънградско.За 600км при неинтензивно спиране накладките се износиха до желязо,а феродо хвърчеше на подобие на ситни гранули .При спиране от скорост от около 80-90км/ч волана едва го удържах от вибрации,но и звука беше подобаващ на спираща влакова композиция.Не бих си повторил този експеримент,но като човек който обича експериментите бих надупчил с бормашината за да видя как е и после да споделя у форума :P
            EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

            Коментар


              #21
              itan75 написа:
              siluro написа:
              Колега, Ако ще ги дупчиш и ще ги виснеш на стената в гаража да ги гледат приятели - става, идеята е добра, но в момента в който ги сложиш на колата ще избиеш всякакви баланси и не става нито за каране нито за спиране. А и както колегата Replay е написал - ще се потрошат на момента по всяка вероятност.
              Аз преди да изхвърля старите дискове,защото малко бяха утънели,а исках нови си ги свалих и в мазето с флекса и с един диск за метал направих нарези напречни на огледалото на диска.Естествено всички нарези станаха ено към гьотере ,защото все пак чугуна е твърд,но така или иначе не очаквах нещо да се получи преди да ги хвърля.Монтирах нарязаните дискове после със малкото останало феродо по накладките и тръгнах извънградско.За 600км при неинтензивно спиране накладките се износиха до желязо,а феродо хвърчеше на подобие на ситни гранули .При спиране от скорост от около 80-90км/ч волана едва го удържах от вибрации,но и звука беше подобаващ на спираща влакова композиция.Не бих си повторил този експеримент,но като човек който обича експериментите бих надупчил с бормашината за да видя как е и после да споделя у форума :P
              Признавам те То ако е ставало така, някой утре може да иска и кабрио да си направи
              Теоритиците си лаят, голфа си върви!

              Коментар


                #22
                Valiosport написа:
                ...... Признавам те То ако е ставало така, някой утре може да иска и кабрио да си направи
                аз искам и ще го направя веднага след като измисля как да я регистрирам! ама дисковете няма да си надупча!
                ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                Коментар


                  #23
                  eh4ev07 написа:
                  Valiosport написа:
                  ...... Признавам те То ако е ставало така, някой утре може да иска и кабрио да си направи
                  аз искам и ще го направя веднага след като измисля как да я регистрирам! ама дисковете няма да си надупча!
                  Еми направи я лошо няма :D :D И после ще ми споделиш как е
                  Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                  Коментар


                    #24
                    Коелга itan75 като чета какво си направил с дисковете си мисля, че здраво те хапе щъркела. Не му давай на колегата тези идеи защото утре ще вземе да ги нареже, да изправи някой завой и после да ти тежи на съвестта.
                    Fiat Coupe 1.8

                    Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

                    Коментар


                      #25
                      нека кажем че евентуално ги надупчи и върви нека и пропуснем диспабалнса ... и какво устана газария и пръсване на диска .. ако стане последното няма само да блокира гумата а можеш и много други проблеми да си навлечеш .... а недай си боже се пръсне в движение .. а пък и така казано "дупчените дискове" се използват от състезатели и се наричат принципно вентилирани дискове с цел охлаждане при много яко каране .. тоест при спиране те се охлаждат Принципно нормалните дискове със с вътрешно вентилиране ... но не ми се обеснява какво значи това И така ... - толеранса на износване на нормалния диск е 3-4 мм а на вентилирания или на така казано "дупчения" е 1-2 мм и става доста опасно и всичко което е + на тези дискове става - и така общо взето ти да си дупчиш .. м не... ще се спукат купи си ако искаш да се газариш така казано : ) а само ще допълня че принципно такива дискове се ползват на коли над 300 коня за да могат найстина ако се наложи от 280 да спреш найстина рязко да се получи а не ако го направиш 1-2пати на нормалния да ти се пръсне диска ( не казвам че ще стане така де ) е дано съм бил полезен

                      Коментар


                        #26
                        gonner_angel написа:
                        нека кажем че евентуално ги надупчи и върви нека и пропуснем диспабалнса ... и какво устана газария и пръсване на диска .. ако стане последното няма само да блокира гумата а можеш и много други проблеми да си навлечеш .... а недай си боже се пръсне в движение .. а пък и така казано "дупчените дискове" се използват от състезатели и се наричат принципно вентилирани дискове с цел охлаждане при много яко каране .. тоест при спиране те се охлаждат Принципно нормалните дискове със с вътрешно вентилиране ... но не ми се обеснява какво значи това И така ... - толеранса на износване на нормалния диск е 3-4 мм а на вентилирания или на така казано "дупчения" е 1-2 мм и става доста опасно и всичко което е + на тези дискове става - и така общо взето ти да си дупчиш .. м не... ще се спукат купи си ако искаш да се газариш така казано : ) а само ще допълня че принципно такива дискове се ползват на коли над 300 коня за да могат найстина ако се наложи от 280 да спреш найстина рязко да се получи а не ако го направиш 1-2пати на нормалния да ти се пръсне диска ( не казвам че ще стане така де ) е дано съм бил полезен
                        беше наистина полезен.че няма да ги перфорирам няма.то стана ясно но това че колата ми е 100 коня не означава че не трябва да си направя спирачките толкова добри колкото искам.аз мисля че не важно за колко дена вдигаш 180км а за колко време ще спреш.повярвай на браво 1.6 са плътни дисковете и е голям зор да спреш или да намалиш от висока скорост а не дай си боже да използваш спирачката няколко пъти така за малак период от време.
                        bravo 1.6

                        Коментар


                          #27
                          Колега, За спирачките си абсолютно прав - трябва да са добри, можеш да се поразровиш какъв производител има по-добра версия на спирачките и да си ги сложиш. На мен колегите едно време ми се чудиха на акъла защо при положение, че оригиналните ми спирачни дискове и накладки за Ситроен струваха 200лв в АМК аз си поръчах вентилирани дискове брембо и накладки на ате за 350лв. Верно, че колата ми е само 70 коня и няма нужда чак от такива спирачки но това си е най-важния възел.
                          Fiat Coupe 1.8

                          Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

                          Коментар


                            #28
                            bassssa написа:
                            gonner_angel написа:
                            нека кажем че евентуално ги надупчи и върви нека и пропуснем диспабалнса ... и какво устана газария и пръсване на диска .. ако стане последното няма само да блокира гумата а можеш и много други проблеми да си навлечеш .... а недай си боже се пръсне в движение .. а пък и така казано "дупчените дискове" се използват от състезатели и се наричат принципно вентилирани дискове с цел охлаждане при много яко каране .. тоест при спиране те се охлаждат Принципно нормалните дискове със с вътрешно вентилиране ... но не ми се обеснява какво значи това И така ... - толеранса на износване на нормалния диск е 3-4 мм а на вентилирания или на така казано "дупчения" е 1-2 мм и става доста опасно и всичко което е + на тези дискове става - и така общо взето ти да си дупчиш .. м не... ще се спукат купи си ако искаш да се газариш така казано : ) а само ще допълня че принципно такива дискове се ползват на коли над 300 коня за да могат найстина ако се наложи от 280 да спреш найстина рязко да се получи а не ако го направиш 1-2пати на нормалния да ти се пръсне диска ( не казвам че ще стане така де ) е дано съм бил полезен
                            беше наистина полезен.че няма да ги перфорирам няма.то стана ясно но това че колата ми е 100 коня не означава че не трябва да си направя спирачките толкова добри колкото искам.аз мисля че не важно за колко дена вдигаш 180км а за колко време ще спреш.повярвай на браво 1.6 са плътни дисковете и е голям зор да спреш или да намалиш от висока скорост а не дай си боже да използваш спирачката няколко пъти така за малак период от време.
                            разбирам те колега просто искаш лесен начин да подобриш спирачната способност на колата за минимални финансови загуби .. или казано по просто да не даваш пари за тва :D ако найстина виждаш затруднение при спирането погледни си накладките в кво състояние са офф : и аз сега съм с износени накладки ама нямам пари сега ;д

                            Коментар


                              #29
                              gonner_angel написа:
                              нека кажем че евентуално ги надупчи и върви нека и пропуснем диспабалнса ... и какво устана газария и пръсване на диска .. ако стане последното няма само да блокира гумата а можеш и много други проблеми да си навлечеш .... а недай си боже се пръсне в движение .. а пък и така казано "дупчените дискове" се използват от състезатели и се наричат принципно вентилирани дискове с цел охлаждане при много яко каране .. тоест при спиране те се охлаждат Принципно нормалните дискове със с вътрешно вентилиране ... но не ми се обеснява какво значи това И така ... - толеранса на износване на нормалния диск е 3-4 мм а на вентилирания или на така казано "дупчения" е 1-2 мм и става доста опасно и всичко което е + на тези дискове става - и така общо взето ти да си дупчиш .. м не... ще се спукат купи си ако искаш да се газариш така казано : ) а само ще допълня че принципно такива дискове се ползват на коли над 300 коня за да могат найстина ако се наложи от 280 да спреш найстина рязко да се получи а не ако го направиш 1-2пати на нормалния да ти се пръсне диска ( не казвам че ще стане така де ) е дано съм бил полезен
                              Неискам да се заяждам,но на теб кои ти ги каза всичките тези работи? Моита кола не е 300 коня а карах с такива дискове.А това за толеранса на износване е пълна глупост,моите като нови бяха 20мм.а сега са 16мм.и даже не са криви.А това за спирането от 280 е направо смешно,къде карате с 280? Аз разлика в спирането със старите перфорираните и новите обикновени вентилирани ненамирам.

                              Коментар


                                #30
                                gituli написа:
                                gonner_angel написа:
                                нека кажем че евентуално ги надупчи и върви нека и пропуснем диспабалнса ... и какво устана газария и пръсване на диска .. ако стане последното няма само да блокира гумата а можеш и много други проблеми да си навлечеш .... а недай си боже се пръсне в движение .. а пък и така казано "дупчените дискове" се използват от състезатели и се наричат принципно вентилирани дискове с цел охлаждане при много яко каране .. тоест при спиране те се охлаждат Принципно нормалните дискове със с вътрешно вентилиране ... но не ми се обеснява какво значи това И така ... - толеранса на износване на нормалния диск е 3-4 мм а на вентилирания или на така казано "дупчения" е 1-2 мм и става доста опасно и всичко което е + на тези дискове става - и така общо взето ти да си дупчиш .. м не... ще се спукат купи си ако искаш да се газариш така казано : ) а само ще допълня че принципно такива дискове се ползват на коли над 300 коня за да могат найстина ако се наложи от 280 да спреш найстина рязко да се получи а не ако го направиш 1-2пати на нормалния да ти се пръсне диска ( не казвам че ще стане така де ) е дано съм бил полезен
                                Неискам да се заяждам,но на теб кои ти ги каза всичките тези работи? Моита кола не е 300 коня а карах с такива дискове.А това за толеранса на износване е пълна глупост,моите като нови бяха 20мм.а сега са 16мм.и даже не са криви.А това за спирането от 280 е направо смешно,къде карате с 280? Аз разлика в спирането със старите перфорираните и новите обикновени вентилирани ненамирам.
                                а ти защо въобще я и търсиш напълно ? и това за 280 съм го казал примерно но знаеш че има и такива и както казах принципно целта на тези дискове е при найстина яко каране и по време на самото спиране да се ОХЛАЖДАТ по-добре от нормалните и зависи точно за какви дискове говорим ако си зел от множеството боклуци .. та както и да е и не мога да разбера закво трябва да са криви ? щом са минали 4 мм и трябва се кривят така ли ? Няма просто какво да ти се обеснявам хвани удари 1 око на чичо гугал той евентуално ще ти каже същото айде със здраве и безаварийна

                                Коментар

                                Working...
                                X