Колега, Ако ще ги дупчиш и ще ги виснеш на стената в гаража да ги гледат приятели - става, идеята е добра, но в момента в който ги сложиш на колата ще избиеш всякакви баланси и не става нито за каране нито за спиране. А и както колегата Replay е написал - ще се потрошат на момента по всяка вероятност.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
да си перфорираш спирачните дискове-СТАВА ЛИ?
Collapse
X
-
4o4kata написа:Става на един приятел му ги дупчиха на Жигулата предните и беше перфектна :D Хем жигулата се караше на макс с абартов мотор беше :D Ама ги дава в един завод му ги дупчиха не той с бормашината :D
Коментар
-
nelegalniq написа:4o4kata написа:Става на един приятел му ги дупчиха на Жигулата предните и беше перфектна :D Хем жигулата се караше на макс с абартов мотор беше :D Ама ги дава в един завод му ги дупчиха не той с бормашината :Dbravo 1.6
Коментар
-
siluro написа:Колега, Ако ще ги дупчиш и ще ги виснеш на стената в гаража да ги гледат приятели - става, идеята е добра, но в момента в който ги сложиш на колата ще избиеш всякакви баланси и не става нито за каране нито за спиране. А и както колегата Replay е написал - ще се потрошат на момента по всяка вероятност.EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
itan75 написа:siluro написа:Колега, Ако ще ги дупчиш и ще ги виснеш на стената в гаража да ги гледат приятели - става, идеята е добра, но в момента в който ги сложиш на колата ще избиеш всякакви баланси и не става нито за каране нито за спиране. А и както колегата Replay е написал - ще се потрошат на момента по всяка вероятност.Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
eh4ev07 написа:Valiosport написа:...... Признавам те То ако е ставало така, някой утре може да иска и кабрио да си направиТеоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Коелга itan75 като чета какво си направил с дисковете си мисля, че здраво те хапе щъркела. Не му давай на колегата тези идеи защото утре ще вземе да ги нареже, да изправи някой завой и после да ти тежи на съвестта.Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
-
нека кажем че евентуално ги надупчи и върви нека и пропуснем диспабалнса ... и какво устана газария и пръсване на диска .. ако стане последното няма само да блокира гумата а можеш и много други проблеми да си навлечеш .... а недай си боже се пръсне в движение .. а пък и така казано "дупчените дискове" се използват от състезатели и се наричат принципно вентилирани дискове с цел охлаждане при много яко каране .. тоест при спиране те се охлаждат Принципно нормалните дискове със с вътрешно вентилиране ... но не ми се обеснява какво значи това И така ... - толеранса на износване на нормалния диск е 3-4 мм а на вентилирания или на така казано "дупчения" е 1-2 мм и става доста опасно и всичко което е + на тези дискове става - и така общо взето ти да си дупчиш .. м не... ще се спукат купи си ако искаш да се газариш така казано : ) а само ще допълня че принципно такива дискове се ползват на коли над 300 коня за да могат найстина ако се наложи от 280 да спреш найстина рязко да се получи а не ако го направиш 1-2пати на нормалния да ти се пръсне диска ( не казвам че ще стане така де ) е дано съм бил полезен
Коментар
-
gonner_angel написа:нека кажем че евентуално ги надупчи и върви нека и пропуснем диспабалнса ... и какво устана газария и пръсване на диска .. ако стане последното няма само да блокира гумата а можеш и много други проблеми да си навлечеш .... а недай си боже се пръсне в движение .. а пък и така казано "дупчените дискове" се използват от състезатели и се наричат принципно вентилирани дискове с цел охлаждане при много яко каране .. тоест при спиране те се охлаждат Принципно нормалните дискове със с вътрешно вентилиране ... но не ми се обеснява какво значи това И така ... - толеранса на износване на нормалния диск е 3-4 мм а на вентилирания или на така казано "дупчения" е 1-2 мм и става доста опасно и всичко което е + на тези дискове става - и така общо взето ти да си дупчиш .. м не... ще се спукат купи си ако искаш да се газариш така казано : ) а само ще допълня че принципно такива дискове се ползват на коли над 300 коня за да могат найстина ако се наложи от 280 да спреш найстина рязко да се получи а не ако го направиш 1-2пати на нормалния да ти се пръсне диска ( не казвам че ще стане така де ) е дано съм бил полезенbravo 1.6
Коментар
-
Колега, За спирачките си абсолютно прав - трябва да са добри, можеш да се поразровиш какъв производител има по-добра версия на спирачките и да си ги сложиш. На мен колегите едно време ми се чудиха на акъла защо при положение, че оригиналните ми спирачни дискове и накладки за Ситроен струваха 200лв в АМК аз си поръчах вентилирани дискове брембо и накладки на ате за 350лв. Верно, че колата ми е само 70 коня и няма нужда чак от такива спирачки но това си е най-важния възел.Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
-
bassssa написа:gonner_angel написа:нека кажем че евентуално ги надупчи и върви нека и пропуснем диспабалнса ... и какво устана газария и пръсване на диска .. ако стане последното няма само да блокира гумата а можеш и много други проблеми да си навлечеш .... а недай си боже се пръсне в движение .. а пък и така казано "дупчените дискове" се използват от състезатели и се наричат принципно вентилирани дискове с цел охлаждане при много яко каране .. тоест при спиране те се охлаждат Принципно нормалните дискове със с вътрешно вентилиране ... но не ми се обеснява какво значи това И така ... - толеранса на износване на нормалния диск е 3-4 мм а на вентилирания или на така казано "дупчения" е 1-2 мм и става доста опасно и всичко което е + на тези дискове става - и така общо взето ти да си дупчиш .. м не... ще се спукат купи си ако искаш да се газариш така казано : ) а само ще допълня че принципно такива дискове се ползват на коли над 300 коня за да могат найстина ако се наложи от 280 да спреш найстина рязко да се получи а не ако го направиш 1-2пати на нормалния да ти се пръсне диска ( не казвам че ще стане така де ) е дано съм бил полезен
Коментар
-
gonner_angel написа:нека кажем че евентуално ги надупчи и върви нека и пропуснем диспабалнса ... и какво устана газария и пръсване на диска .. ако стане последното няма само да блокира гумата а можеш и много други проблеми да си навлечеш .... а недай си боже се пръсне в движение .. а пък и така казано "дупчените дискове" се използват от състезатели и се наричат принципно вентилирани дискове с цел охлаждане при много яко каране .. тоест при спиране те се охлаждат Принципно нормалните дискове със с вътрешно вентилиране ... но не ми се обеснява какво значи това И така ... - толеранса на износване на нормалния диск е 3-4 мм а на вентилирания или на така казано "дупчения" е 1-2 мм и става доста опасно и всичко което е + на тези дискове става - и така общо взето ти да си дупчиш .. м не... ще се спукат купи си ако искаш да се газариш така казано : ) а само ще допълня че принципно такива дискове се ползват на коли над 300 коня за да могат найстина ако се наложи от 280 да спреш найстина рязко да се получи а не ако го направиш 1-2пати на нормалния да ти се пръсне диска ( не казвам че ще стане така де ) е дано съм бил полезен
Коментар
-
gituli написа:gonner_angel написа:нека кажем че евентуално ги надупчи и върви нека и пропуснем диспабалнса ... и какво устана газария и пръсване на диска .. ако стане последното няма само да блокира гумата а можеш и много други проблеми да си навлечеш .... а недай си боже се пръсне в движение .. а пък и така казано "дупчените дискове" се използват от състезатели и се наричат принципно вентилирани дискове с цел охлаждане при много яко каране .. тоест при спиране те се охлаждат Принципно нормалните дискове със с вътрешно вентилиране ... но не ми се обеснява какво значи това И така ... - толеранса на износване на нормалния диск е 3-4 мм а на вентилирания или на така казано "дупчения" е 1-2 мм и става доста опасно и всичко което е + на тези дискове става - и така общо взето ти да си дупчиш .. м не... ще се спукат купи си ако искаш да се газариш така казано : ) а само ще допълня че принципно такива дискове се ползват на коли над 300 коня за да могат найстина ако се наложи от 280 да спреш найстина рязко да се получи а не ако го направиш 1-2пати на нормалния да ти се пръсне диска ( не казвам че ще стане така де ) е дано съм бил полезен
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар