gonner_angel написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
да си перфорираш спирачните дискове-СТАВА ЛИ?
Collapse
X
-
-
gituli написа:gonner_angel написа:gituli написа:gonner_angel написа:нека кажем че евентуално ги надупчи и върви нека и пропуснем диспабалнса ... и какво устана газария и пръсване на диска .. ако стане последното няма само да блокира гумата а можеш и много други проблеми да си навлечеш .... а недай си боже се пръсне в движение .. а пък и така казано "дупчените дискове" се използват от състезатели и се наричат принципно вентилирани дискове с цел охлаждане при много яко каране .. тоест при спиране те се охлаждат Принципно нормалните дискове със с вътрешно вентилиране ... но не ми се обеснява какво значи това И така ... - толеранса на износване на нормалния диск е 3-4 мм а на вентилирания или на така казано "дупчения" е 1-2 мм и става доста опасно и всичко което е + на тези дискове става - и така общо взето ти да си дупчиш .. м не... ще се спукат купи си ако искаш да се газариш така казано : ) а само ще допълня че принципно такива дискове се ползват на коли над 300 коня за да могат найстина ако се наложи от 280 да спреш найстина рязко да се получи а не ако го направиш 1-2пати на нормалния да ти се пръсне диска ( не казвам че ще стане така де ) е дано съм бил полезен
Коментар
-
Неспорим,или поне аз.А под чичоти имах в предвид гугъл.А относно бирата съм съгласен макар,че непия.Иначе към автора на темата,не се занимаваи с глупости.Ако целиш само визия немисля,че това е толкова от значение дали имат дупки едни дискове или не.А ако искаш да спираш по добре и по безопасно,вземи си едни вентилирани дискове,добри накладки и едни апарати от друго браво и си ти.Ето и две снимки на старите ми дискове и на новите.Немисля,че с дупките е по хубаво.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар