Ех колеги,няма ли начин да си преработим носачите и да ги сменяме тия шарнири.Нещо подобно като на опел.На 6 месеца носач с здрав маншон неска го усетих как лопа.Писна ми с тия шарнири.Ще почна да мисля нещо.Някой има ли инфо кой коли са 17мм шарнир?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Поставяне на гресьорка на шарнир
Collapse
X
-
pecata написа:... Писна ми с тия шарнири. Ще почна да мисля нещо.Някой има ли инфо кой коли са 17мм шарнир?Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
pecata написа:Маншона е сменян веднъж.Оригиналният се спука на 3-тият месец и сложих друг силиконов,ама не се е скъсал.Носача е аут обаче...Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
Вчера взех носачи, накрайници и биалети. Утре ще слагам гресьорки на шарнирите и на накрайниците и ще ги слагам на колата, но имам два въпроса към по-компетентните колеги . Колко милиметра дълбоко, горе доло, се дупчи от капачката на шарнира до болта и усеща ли се като опре в него(да не сдупча и него) и като започна да гресирам, минава ли греста през шарнира, за да се напални маншончето?НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!
Коментар
-
Дупчиш до болта. Усеща се кога опира в него. Нищо няма да му стане. Ако е тънка капачката, а такива има, най-добре освен резба и да залепиш гресьорката. Дали ще премине грес, зависи от болта. Мойте шарнири ги напълних доста добре без проблем. Кормилните накрайници обаче, нищо не влезе. Други по тип и марка кормилни накрайници се напълниха лесно. Почнеш ли да пълниш, като видиш че маншона се поддува, освободи го леко от горният край, за да излезне въздуха или излишната грес. Не е добре маншона да е напрегнат.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Ето как станаха нещата при мен...Взех носач MOOG,изпробвахме операцията с поставянето на гресьорка първо на един Ладов шарнир(на Ладата на баща ми всички шарнири и кормилни щанги са с гресьорки,до ден днешен е с оригиналните кормилни щанги)после изпобвахме на сваления носач и накрая дойде реда и на новия.Разпобихме го и направихме резба след това навихгресьорката като сложих под нея и медна шайба.Напълнихме шарнира с текламита(маншончето доста се издуваше и леко с отвертка изпуснахме въздуха)След като греста стигна до маншинчето сложихме и гумена капачка на кресьорката,която си остана на шарнира.Да стискаме палци :D
Коментар
-
veskobravo написа:Ето как станаха нещата при мен...Взех носач MOOG,изпробвахме операцията с поставянето на гресьорка първо на един Ладов шарнир(на Ладата на баща ми всички шарнири и кормилни щанги са с гресьорки,до ден днешен е с оригиналните кормилни щанги)после изпобвахме на сваления носач и накрая дойде реда и на новия.Разпобихме го и направихме резба след това навихгресьорката като сложих под нея и медна шайба.Напълнихме шарнира с текламита(маншончето доста се издуваше и леко с отвертка изпуснахме въздуха)След като греста стигна до маншинчето сложихме и гумена капачка на кресьорката,която си остана на шарнира.Да стискаме палци :DEx: Alfa Romeo 156 1.8ТS
Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.
Коментар
-
Гресирането е от полза, но по-важно е от какъв материал е пластмасовата вложка, която обхваща сферата на шарнира. Ако пластмасата е мека, карат много малко. Хубавата пластмаса, например полиамид, е скъпа, та затова се заменя понякога и с ПВЦ!Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
u_bo
-
veskobravo - Браво, добре се е получило. Но 10 000км е разумен период за гресиране. Съвет - никога не оставяй маншона напрегнат навън. Бързо се късат. Дори малко ги смачквай навътре. Аз скоро поставих полиуретанови маншони, защото оригиналните гумени здадоха багажа и изглеждат доста здрави, пък ще видим.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:veskobravo - Браво, добре се е получило. Но 10 000км е разумен период за гресиране. Съвет - никога не оставяй маншона напрегнат навън. Бързо се късат. Дори малко ги смачквай навътре. Аз скоро поставих полиуретанови маншони, защото оригиналните гумени здадоха багажа и изглеждат доста здрави, пък ще видим.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар