Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Поставяне на гресьорка на шарнир

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Ех колеги,няма ли начин да си преработим носачите и да ги сменяме тия шарнири.Нещо подобно като на опел.На 6 месеца носач с здрав маншон неска го усетих как лопа.Писна ми с тия шарнири.Ще почна да мисля нещо.Някой има ли инфо кой коли са 17мм шарнир?
    Fiat Tipo
    Corsa b комби !

    Коментар


      #62
      pecata написа:
      ... Писна ми с тия шарнири. Ще почна да мисля нещо.Някой има ли инфо кой коли са 17мм шарнир?
      Зарежи ... не си струва да рискуваш сигурността на теб и семейството ...Май ти си първия дето е със здрав маншон и разбит шарнир на носач ... ако това са оригиналните маншони де ...Каква марка са носачите?
      Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
      http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

      Коментар


        #63
        Ocap 75 лева парчето.Маншона е сменян веднъж.Оригиналният се спука на 3-тият месец и сложих друг силиконов,ама не се е скъсал.Носача е аут обаче.Вече ще си купувам само от Симеон по 50 лева.Не винаги скъпото е по качествено.
        Fiat Tipo
        Corsa b комби !

        Коментар


          #64
          pecata написа:
          Маншона е сменян веднъж.Оригиналният се спука на 3-тият месец и сложих друг силиконов,ама не се е скъсал.Носача е аут обаче...
          Точно затова искам да сложа гресьорка ... за да изкарам замърсената грес дето е вътре в шарнира ...Съгласен съм с теб на 100%, че в БГ цената не е гаранция за качество.
          Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
          http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

          Коментар


            #65
            Вчера взех носачи, накрайници и биалети. Утре ще слагам гресьорки на шарнирите и на накрайниците и ще ги слагам на колата, но имам два въпроса към по-компетентните колеги . Колко милиметра дълбоко, горе доло, се дупчи от капачката на шарнира до болта и усеща ли се като опре в него(да не сдупча и него) и като започна да гресирам, минава ли греста през шарнира, за да се напални маншончето?
            НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

            Коментар


              #66
              Дупчиш до болта. Усеща се кога опира в него. Нищо няма да му стане. Ако е тънка капачката, а такива има, най-добре освен резба и да залепиш гресьорката. Дали ще премине грес, зависи от болта. Мойте шарнири ги напълних доста добре без проблем. Кормилните накрайници обаче, нищо не влезе. Други по тип и марка кормилни накрайници се напълниха лесно. Почнеш ли да пълниш, като видиш че маншона се поддува, освободи го леко от горният край, за да излезне въздуха или излишната грес. Не е добре маншона да е напрегнат.
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #67
                Ето как станаха нещата при мен...Взех носач MOOG,изпробвахме операцията с поставянето на гресьорка първо на един Ладов шарнир(на Ладата на баща ми всички шарнири и кормилни щанги са с гресьорки,до ден днешен е с оригиналните кормилни щанги)после изпобвахме на сваления носач и накрая дойде реда и на новия.Разпобихме го и направихме резба след това навихгресьорката като сложих под нея и медна шайба.Напълнихме шарнира с текламита(маншончето доста се издуваше и леко с отвертка изпуснахме въздуха)След като греста стигна до маншинчето сложихме и гумена капачка на кресьорката,която си остана на шарнира.Да стискаме палци :D
                Прикачени файлове
                FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
                Единствено в България "селянин" е обидна дума.

                Коментар


                  #68
                  veskobravo написа:
                  Ето как станаха нещата при мен...Взех носач MOOG,изпробвахме операцията с поставянето на гресьорка първо на един Ладов шарнир(на Ладата на баща ми всички шарнири и кормилни щанги са с гресьорки,до ден днешен е с оригиналните кормилни щанги)после изпобвахме на сваления носач и накрая дойде реда и на новия.Разпобихме го и направихме резба след това навихгресьорката като сложих под нея и медна шайба.Напълнихме шарнира с текламита(маншончето доста се издуваше и леко с отвертка изпуснахме въздуха)След като греста стигна до маншинчето сложихме и гумена капачка на кресьорката,която си остана на шарнира.Да стискаме палци :D
                  Браво Веско
                  Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
                  Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.

                  Коментар


                    #69
                    Гресирането е от полза, но по-важно е от какъв материал е пластмасовата вложка, която обхваща сферата на шарнира. Ако пластмасата е мека, карат много малко. Хубавата пластмаса, например полиамид, е скъпа, та затова се заменя понякога и с ПВЦ!
                    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                    Коментар


                      #70
                      докато се разпробива, не вкарвате ли малко метални стружки в ябълката на шарнира?

                      Коментар


                        #71
                        Вкарването на стружки при ябълката нестава, защото непосредствено зад метала има пластмаса. Като се внимава няма страшно. А и всичко е много плътно.
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          #72
                          veskobravo - Браво, добре се е получило. Но 10 000км е разумен период за гресиране. Съвет - никога не оставяй маншона напрегнат навън. Бързо се късат. Дори малко ги смачквай навътре. Аз скоро поставих полиуретанови маншони, защото оригиналните гумени здадоха багажа и изглеждат доста здрави, пък ще видим.
                          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                          Коментар


                            #73
                            Danchojn написа:
                            veskobravo - Браво, добре се е получило. Но 10 000км е разумен период за гресиране. Съвет - никога не оставяй маншона напрегнат навън. Бързо се късат. Дори малко ги смачквай навътре. Аз скоро поставих полиуретанови маншони, защото оригиналните гумени здадоха багажа и изглеждат доста здрави, пък ще видим.
                            аз също търсих полиуретанови маншини защото първиначалния плам беше друг.Свързах се с една фирма-производител,но те ме насочиха към друга фирма и така.... се отказахот първоначалния план.Откъде си ги взел тези полиуретанови маншини ако недай си Боже се наложи да ги сменям моите скоро
                            FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
                            Единствено в България "селянин" е обидна дума.

                            Коментар


                              #74
                              е това е истината-сменяш носач с марка трв или мук,прпбиваш капачката отдолу както е направил колегата с 4,8 мм свредло,правиш резба 6мм ипълниш с грес.преди 20 000км аз направих това на моите мукове и нямам проблем.що се отнася до онзи знак-той е на трв и е за първоначално вграждане

                              Коментар


                                #75
                                на бравока, с грижа за шарнирите - 70к км и са здрави.За либрата един ден пак такива ще си взема ако кандисам на магазински, а не от морга оригинални.
                                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                                Коментар

                                Working...
                                X