Значи не са оригинални моите, нямат този знак. Мислех, че са, защото са TRW, а доколкото знам - почти всичко монтирано в завода е с тази марка.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Поставяне на гресьорка на шарнир
Collapse
X
-
ogi28b написа:Значи не са оригинални моите, нямат този знак. Мислех, че са, защото са TRW, а доколкото знам - почти всичко монтирано в завода е с тази марка.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
Danchojn написа:Поставих гресьоските ... Сложих на шарнирите и кормилните накрайници. Левият шарнир - два пъти с такаламита и маншона мръдна.Десният шарнир - четери пъти за постигане на същото.Накрайниците - толкова са стегнати, че не минава греста.Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
1. Някой слагал ли е гресьорка на шарнира на носач? И успял ли е да вкара грес? Щото ако здравия шарнир е толкова стегнат, че не позволява да се гресира през гресьорката - няма смисъл от нея. 2. Каква грес е подходяща за шарнирни съеинения? Питам, щото маншона на единия носач се е нацепил. И вероятно в влязла мърсотия, която се е омешала с греста. Ако става да прекарам грес отдолу - ще се почисти шарнира вътре. Ако не става - чистя колкото може, слагам нова грес и маншон ... и колкото изкара, толкова.Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
pakumba написа:акто вече съм писал, има си канали, които са доста тесни и би трябвало поне през тях да мине грестаRenault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
u_bo
къде се продават тези гресьорки?изпадна ми уред за гресиране / от един МосквиЧ/ и мисля ако остане време да си поставя.Някакви препоръки за модел?
Коментар
-
Skip_01 написа:Правилно ли ще е ако разпробия и нарежа резбата за гресьорка ... после да обърна носача така че отвора за гресьорката да е нагоре и да я напълня с WD40 или корселин ... че да разтвори старата грес, която вероятно е запекла ... и като вземе да прокапва отдолу, да накисна целия шарнир в корселин, като от време на време въртя ябълката че корсенина да стигне навсякъде ... И после, когато всичко е чисто - слагам гресьорката и като греста почне да влиза ... периодично раздвижвам ябълката и после пак с такаламита ... избърсвам излязла грес ... после още малко грес и слагам маншона ... Дано греста почне да влиза и да не се налага да топля шарнира, но и това е вариант.Или да не се вкарвам във филм с неясен резултат ... Да слагам новата грес и маншон и т’ва ще да е ...Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
с кореселина ще разтвориш подложката- под ябълката има тефлонова или няква найлонова подложка. каналите се виждат като се махне маншончето, но трябва да се вгледаш, освен ако не е само на някои марки/модели, не мога да кажа далие за всички.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Danchojn написа:Тая работа с кореселина, на мен не ми харесва. Не бих се занимавал.Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар