Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Поставяне на гресьорка на шарнир

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Значи не са оригинални моите, нямат този знак. Мислех, че са, защото са TRW, а доколкото знам - почти всичко монтирано в завода е с тази марка.

    Коментар


      #47
      ogi28b написа:
      Значи не са оригинални моите, нямат този знак. Мислех, че са, защото са TRW, а доколкото знам - почти всичко монтирано в завода е с тази марка.
      Моите носачи също бяха марка TRW. Изкараха 40 000 км. в България. С тях купих колата. Преди това не се знае колко са карани. Само шарнира беше разбит. Тампоните бяха ок.Искам да кажа, че каквото и да е TRW е добра марка. Не вярвам друг носач да изкара толкова.
      04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

      Коментар


        #48
        Ето едно дясно колело, навито на пълен ляв завой, с монтиран накрайник с гресьорка.
        Прикачени файлове

        Коментар


          #49
          Виждал съм шарнир, на който от завода производител са му сложили гресьорка. Тъй като нямаше как да го снимам на снимката отбелязвам мястото, на което беше поставена тя. Шарнира не беше от кола, а от мототкар т.е. малко по-голям е.
          Прикачени файлове
          Fiat Bravo 11'97
          1.4 12V A/C

          Коментар


            #50
            Няма значение къде е мястото важно е да си изпълнява задълженията.Не само мотокоарите имат такива ,а и доста соц возила както и товарни автомобили.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #51
              Danchojn написа:
              Поставих гресьоските ... Сложих на шарнирите и кормилните накрайници. Левият шарнир - два пъти с такаламита и маншона мръдна.Десният шарнир - четери пъти за постигане на същото.Накрайниците - толкова са стегнати, че не минава греста.
              Щом с такаламит не може да се вкара нова грес за да изкара старта ... и шарнира да е добре смазан с нова грес - има ли смисъл да се слага гресьорка?То нали това е смисъла ... иначе при смяна на маншончето - почистваме добре от старата грас, смагаме нова и колкото изкара ...
              Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
              http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

              Коментар


                #52
                Е, от де да знам ще мине ли смазката или не. Те и шарнирите не са разбити, но се гресираха. На Оги новите накрайници също се гресираха перфектно.
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #53
                  1. Някой слагал ли е гресьорка на шарнира на носач? И успял ли е да вкара грес? Щото ако здравия шарнир е толкова стегнат, че не позволява да се гресира през гресьорката - няма смисъл от нея. 2. Каква грес е подходяща за шарнирни съеинения? Питам, щото маншона на единия носач се е нацепил. И вероятно в влязла мърсотия, която се е омешала с греста. Ако става да прекарам грес отдолу - ще се почисти шарнира вътре. Ако не става - чистя колкото може, слагам нова грес и маншон ... и колкото изкара, толкова.
                  Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
                  http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

                  Коментар


                    #54
                    акто вече съм писал, има си канали, които са доста тесни и би трябвало поне през тях да мине греста
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #55
                      pakumba написа:
                      акто вече съм писал, има си канали, които са доста тесни и би трябвало поне през тях да мине греста
                      Да, четох това ... и дето капваш малко масло за да влезе през тези канали. Но аз вече свалих носачите, махнах маншона и изчистих максимално. Но не видях канали, колкото и за въртях ябълката на шарнира. Освен ако каналите са в леглото и затова не ги виждам?Правилно ли ще е ако разпробия и нарежа резбата за гресьорка ... после да обърна носача така че отвора за гресьорката да е нагоре и да я напълня с WD40 или корселин ... че да разтвори старата грес, която вероятно е запекла ... и като вземе да прокапва отдолу, да накисна целия шарнир в корселин, като от време на време въртя ябълката че корсенина да стигне навсякъде ... И после, когато всичко е чисто - слагам гресьорката и като греста почне да влиза ... периодично раздвижвам ябълката и после пак с такаламита ... избърсвам излязла грес ... после още малко грес и слагам маншона ... Дано греста почне да влиза и да не се налага да топля шарнира, но и това е вариант.Или да не се вкарвам във филм с неясен резултат ... Да слагам новата грес и маншон и т’ва ще да е ...
                      Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
                      http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

                      Коментар


                        #56
                        къде се продават тези гресьорки?изпадна ми уред за гресиране / от един МосквиЧ/ и мисля ако остане време да си поставя.Някакви препоръки за модел?

                        Коментар


                          #57
                          Skip_01 написа:
                          Правилно ли ще е ако разпробия и нарежа резбата за гресьорка ... после да обърна носача така че отвора за гресьорката да е нагоре и да я напълня с WD40 или корселин ... че да разтвори старата грес, която вероятно е запекла ... и като вземе да прокапва отдолу, да накисна целия шарнир в корселин, като от време на време въртя ябълката че корсенина да стигне навсякъде ... И после, когато всичко е чисто - слагам гресьорката и като греста почне да влиза ... периодично раздвижвам ябълката и после пак с такаламита ... избърсвам излязла грес ... после още малко грес и слагам маншона ... Дано греста почне да влиза и да не се налага да топля шарнира, но и това е вариант.Или да не се вкарвам във филм с неясен резултат ... Да слагам новата грес и маншон и т’ва ще да е ...
                          Тая работа с кореселина, на мен не ми харесва. Не бих се занимавал.
                          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                          Коментар


                            #58
                            u_bo написа:
                            къде се продават тези гресьорки?изпадна ми уред за гресиране / от един МосквиЧ/ и мисля ако остане време да си поставя.Някакви препоръки за модел?
                            В много магазини за авточасти се продават. Аз моите ги купих от магазин за камионски части.
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар


                              #59
                              с кореселина ще разтвориш подложката- под ябълката има тефлонова или няква найлонова подложка. каналите се виждат като се махне маншончето, но трябва да се вгледаш, освен ако не е само на някои марки/модели, не мога да кажа далие за всички.
                              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                              Fiat Bravo'97 1,6 16v
                              Fiat Tempra'91 1,6 mono

                              Коментар


                                #60
                                Danchojn написа:
                                Тая работа с кореселина, на мен не ми харесва. Не бих се занимавал.
                                Ако е заради корселина - не виждам проблем. WD40 е почти същата работа. И с нафта може да се измие, ама по-бавно.Идеята е да се почисти шарнира вътре от стара/запекла грес ... и така да се увеличи шанса новата грес да премине през шарнира.После като прекарам с такаламита новата грес - тя да отмие старата и вътре вече да е със свежа грес.@u_boАз купих гресьорки от магазин за части за руски автомобили ... с М6 резба бяха най-малките ... Някой беше писал, че за нарязването на резбата трябва рязан метчик.
                                Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
                                http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

                                Коментар

                                Working...
                                X