Като последно дихание на износен шарнир - удряш с чук желязната капачка, тя се криви навътре и обира хлабината. Поставяш осново и караш докато пак не се разхлопа. Можеш да смачкаш капачката и на место - само да можеш да удариш добре с чука.Това обиране на хлабината може да се прави няколко пъти.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Поставяне на гресьорка на шарнир
Collapse
X
-
С помощта на колегата Danchojn, вече са готови външните накрайници за монтаж. Оказа се, че капачката на накрайник АС Метал е сравнително дебела - към 3 мм, и позволява безпроблемно навиване на гресьорката, като поставянето на медна шайба е силно препоръчително. Да видим сега колко ще изкарат, мисля да ги гресирам веднъж на 6 месеца.
Коментар
-
pakumba написа:ogi28b написа:Както писах - имам си два здрави TRW. Те не са ли оригинални?
Коментар
-
ogi28b написа:Както писах - имам си два здрави TRW. Те не са ли оригинални?Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
dani389 написа:Този знак е по всички части не само по окачването.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар