Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Поставяне на гресьорка на шарнир

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Като последно дихание на износен шарнир - удряш с чук желязната капачка, тя се криви навътре и обира хлабината. Поставяш осново и караш докато пак не се разхлопа. Можеш да смачкаш капачката и на место - само да можеш да удариш добре с чука.Това обиране на хлабината може да се прави няколко пъти.
    Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

    Коментар


      #32
      е то въпроса не е да не хлопа шарнира. ако идеята е да го накараш да млъкне- това е лесно, но тропането е индикатор за скорошна смяна. Иначе излиза ябълката...
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #33
        Така, ето какво съм направил Аз.
        Прикачени файлове
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #34
          С помощта на колегата Danchojn, вече са готови външните накрайници за монтаж. Оказа се, че капачката на накрайник АС Метал е сравнително дебела - към 3 мм, и позволява безпроблемно навиване на гресьорката, като поставянето на медна шайба е силно препоръчително. Да видим сега колко ще изкарат, мисля да ги гресирам веднъж на 6 месеца.
          Прикачени файлове

          Коментар


            #35
            ogi28b написа:
            .
            следващия път си купи накрайници от италиянеца- със знака на завода, ако не го знаеш кой е ще ти покажа. Няма да сменяш повече накрайници на тази кола.
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #36
              Както писах - имам си два здрави TRW. Те не са ли оригинални?

              Коментар


                #37
                ogi28b написа:
                Както писах - имам си два здрави TRW. Те не са ли оригинални?
                не знам дали са ти оригиналните, аз нещата слжени в завода ги познавам по един знак като щит, подобен на щит е.
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #38
                  pakumba написа:
                  ogi28b написа:
                  Както писах - имам си два здрави TRW. Те не са ли оригинални?
                  не знам дали са ти оригиналните, аз нещата слжени в завода ги познавам по един знак като щит, подобен на щит е.
                  :D Щита е като емблемата на ланчия и е само по оригиналните части на фиат ланчиа и алфа ромео

                  Коментар


                    #39
                    Така-а начи на фиатовете им сложихме гресьорки утре аз ще сложа на Ланчията а в други ден почваме и Фераритата
                    LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                    ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                    Коментар


                      #40
                      Ей, хорааааааааааааааааааааа, аз попитах за мойта панда, пък вие сега ша надупчите колите бре. Шегата настрана. Оригинални или не смазката старее, поема влага и се прецаква. Поне с нищо няма да навредят.
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        #41
                        ogi28b написа:
                        Както писах - имам си два здрави TRW. Те не са ли оригинални?
                        Оги, на предишната ми кола, като я купих още и смених единият шарнир с такъв на АС метал, изкара 6 години без гресьорки! Това се равнява горе долу на 90 000км. Просто се разби. Маншона си беше здрав но смазката вътре, тя просто вече липсваше. Лубриканта одавна се беше изпарил. Чак на 6 месеца гресиране не е нужно. Веднъж годишно може би. Но трябва след гресиране да подпъхваш нещо тънко и не остро покрай конуса и маншона, да излиза въздуха. Твойте два и моите четири, бе необходимо да го направя на по две места.Поздрави!
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          #42
                          pakumba написа:
                          ogi28b написа:
                          .
                          следващия път си купи накрайници от италиянеца- със знака на завода, ако не го знаеш кой е ще ти покажа. Няма да сменяш повече накрайници на тази кола.
                          ако някой има нека щракне една снимка да видим какво представлява този знак.
                          bravo 1.6

                          Коментар


                            #43
                            гресьорки

                            Това е знака.
                            Прикачени файлове
                            Маренго 1.9Jtd-110 2002

                            Коментар


                              #44
                              Този знак е по всички части не само по окачването.
                              FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

                              Коментар


                                #45
                                dani389 написа:
                                Този знак е по всички части не само по окачването.
                                точно така. и да добавя на много неща има щампа с годината на производство. Наапример ролката ми на алтернатора беше на 148 000 и щампа 97 год от завода. След това каквито и да купувам карат по 30 000.
                                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                                Коментар

                                Working...
                                X