Не е задължително да е гресиорка, може само една дупка 3-4мм. колкото да навиес на половин навивка ниакакъв болт. Пълненето става със спринцофка от аптеката. Ако е с гресиорка триабва да търсис такеламит...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Поставяне на гресьорка на шарнир
Collapse
X
-
http://intertechnic.bg/index.php?p=p...&id=20Нещо такова ти трябва има и по евтини.Аз имам два защото работя ня две места и ми е писнало да си влача всички инструменти с мен.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Дупчи капачката и нарязвай резба М4 и затваряш после с такова болтче. Гресирането става както каза колегата и със спринцовка. Но ако толкова държите има такива мини такелемити които се продават в магазините за резервни части на моторни триони. Не вярвам да струват повече от 10 кинта. Ползват се за гресиране на звездата на дъската.
Коментар
-
Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
u_bo
относно греста - препоръчва се с молибденов дисулфид , въпреки че имало синтетична с пъти по-скъпа и трудна за намиране
Коментар
-
Тъй като "оригинален" външен накрайник ФРАП от "Александър Ауто - оригинални резервни части" - издържа около 8000 км на колата ми, сега купих външни на АС Метал. Идват със силиконови маншони. На снимките - сравнение между оригинални накрайници TRW, които са здрави, маншоните им изглеждат да са в цветущо здраве. Новите на АС Метал са малко по-дебели. По препоръка на уважаван член на форума, ще монтирам гресьорки на капачките. Той вече го е правил, пък да видим колко ще им бъде живота. Като загинат - монтирам си оригиналните, които вече 3 години отлежават и това е!
Коментар
-
Според мен не си губи времето с гресьорки на накрайницете- те са слабо натоварени. Аз смених моите оригиналните и аз не знам защо с делфи и издадоха багажа за 20 000 км, оттогава досега съм с окап и дори вчера разглобявах и гледах единия и си е ок. А някъде бях писал, че единия ми носач окап е на 40 000 и му подозирам шарнира- е, оказа се на 47 000 и с абсолютно здрав шарнир, смених му за 3ти път маншона, който беше сцепен малко /силиконов/. Мисля, че е е много добро постижение за окапа. Проблема май се оказа в биалетката на 1 година- сложих оригиналната 13 годишна и май тропането изчезна, ама съм карал мнго малкоLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Те понеже са слабо натоварени, нали ти казвам - тоя ФРАП направо ме фрапира - за няма и 10 000 изгърмя. Преди него - миналата година пролетта, даже не съм сигурен че беше и тогава, може и есента да беше, ще си видя в записките - та преди тоя Фрап бях с Делфи. Той сдаде багажа за около 2 г. и 20 000 км. В момента левия накрайник също е Делфи, маншонът е сцепен, може и да е здрав, на 3 години е, но няма да го чакам да се разтропа. Така и така ще ходя на реглаж, направо слагам тия новите и да се надявам, че ще са ок. Поставянето на гресьорка няма да ми отнеме много време и средства, защо да не го направя.
Коментар
-
pakumba написа:Според мен не си губи времето с гресьорки на накрайницете- те са слабо натоварени. Аз смених моите оригиналните и аз не знам защо с делфи и издадоха багажа за 20 000 км, оттогава досега съм с окап и дори вчера разглобявах и гледах единия и си е ок. А някъде бях писал, че единия ми носач окап е на 40 000 и му подозирам шарнира- е, оказа се на 47 000 и с абсолютно здрав шарнир, смених му за 3ти път маншона, който беше сцепен малко /силиконов/. Мисля, че е е много добро постижение за окапа. Проблема май се оказа в биалетката на 1 година- сложих оригиналната 13 годишна и май тропането изчезна, ама съм карал мнго малкоФиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
alvanovo написа:pakumba написа:Според мен не си губи времето с гресьорки на накрайницете- те са слабо натоварени. Аз смених моите оригиналните и аз не знам защо с делфи и издадоха багажа за 20 000 км, оттогава досега съм с окап и дори вчера разглобявах и гледах единия и си е ок. А някъде бях писал, че единия ми носач окап е на 40 000 и му подозирам шарнира- е, оказа се на 47 000 и с абсолютно здрав шарнир, смених му за 3ти път маншона, който беше сцепен малко /силиконов/. Мисля, че е е много добро постижение за окапа. Проблема май се оказа в биалетката на 1 година- сложих оригиналната 13 годишна и май тропането изчезна, ама съм карал мнго малкоLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Здравейте,Поставих гресьоските ама утре ще снимам. Сложих на шарнирите и кормилните накрайници. На капачките на шарнирите има предостатъчно дебелина за навиване на резба, за разлика от накрайниците ама и там стана. Левият шарнир - два пъти с такаламита и маншона мръдна.Десният шарнир - четери пъти за постигане на същото.Накрайниците - толкова са стегнати, че не минава греста.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Искаш ли да поставиш гресьорки и на моите нови накрайници? Току що купих гресьорки M6. Пиши едно ЛС да уточним детайлите. До четвъртък трябва да са монтирани. Накрайниците съм ги снимал в по-предния си пост.Като ми свалят счупения накрайник, както каза Торнадото - ще пална флекса с най-тънкия диск и ще му видя сметката и сърцевината.
Коментар
-
Не се разправяй с глупости. Навий по една резба М4 и тъпчи с конусния накрайник. Относно мазането един път като ги напълниш стига. Единствения ефект в последствие дето ще имаш е като се наложи да сменяш маншон. Ще можеш да изкараш замърсената с боклуци грес. А относно конструкцията на самия шарнир едва ли ще се учудя ако не представлява две пластмасови половинки. Всъщност от едната страна да са едно цяло. А в основата под капачката да има пружина която да ги натиска на горе. Като външно те са конус и тялото е конусно. Така че от натиска двете половини се притискат една към друга. И за капак има едно ръбче така че като се поизноси черупката тя опира до него и пружината спира да действа и болта вече се разхлопва щото няма какво да обира луфта.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар