Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Поставяне на гресьорка на шарнир

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Поставяне на гресьорка на шарнир

    Здравейте колеги,Ще слагам гресьорки на шарнирите. Въпросът, е като дупча, докъде да дупча? Не съм е правил тази операция, затова питам. Само металната капачка ли се дупчи или докато опре в болта?Например, при биалетите ми е ясно че до болта, ама там е само пластмаса. Предприемам тези действия, защото заводските греси по тази кола, на няма и 5 години е пълна скръб.Благодаря!Грешен раздел -> Преместена.Модераторски екип на Fiat-bg.org
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    #2
    Само Торнадо мисля че може да ти отговори той се беше зарибил по тази идея но до каде е стигнал не знам.
    FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

    Коментар


      #3
      До болта 6мм. гресьорка или просто дупчица?
      LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
      ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

      Коментар


        #4
        dani389 написа:
        Само Торнадо мисля че може да ти отговори той се беше зарибил по тази идея но до каде е стигнал не знам.
        Пробивай внимателно прави резба с рязан метчик и си готов.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          Re: Поставяне на гресьорка на шарнир

          Danchojn написа:
          Здравейте колеги,Ще слагам гресьорки на шарнирите. Въпросът, е като дупча, докъде да дупча? Не съм е правил тази операция, затова питам. Само металната капачка ли се дупчи или докато опре в болта?Например, при биалетите ми е ясно че до болта, ама там е само пластмаса. Предприемам тези действия, защото заводските греси по тази кола, на няма и 5 години е пълна скръб.Благодаря!Грешен раздел -> Преместена.Модераторски екип на Fiat-bg.org
          капачката защо ще я прабиваш? и ако я пробиеш как ще направиш резба в нея? пробива се чугуненото тяло и там се нарязва резба
          Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

          Коментар


            #6
            А сега де! Къде да дупча?Ако пробия в чугуненото тяло, отстрани, не съм убеден че като вкарвам грес, ще стигне и до другата страна. По-скоро ще иде в маншона. Най-логично ми се вижда да дупча отдолу, пък и така съм виждал направени. Някой може ли да дообясни, Моля!
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #7
              На Жигулите имаха гресьорки на шарнирите, те бяха на капачката, вземи някой за модел, става въпрос за по-старите шарнири.
              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

              Коментар


                #8
                Tornado написа:
                dani389 написа:
                Само Торнадо мисля че може да ти отговори той се беше зарибил по тази идея но до каде е стигнал не знам.
                Пробивай внимателно прави резба с рязан метчик и си готов.
                Ти къде ги постави?
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #9
                  смазката трябва да е между тефлоновата подложка и ябълковидния болт, т.е. дупчиш и нея, иначе между нея у чугуна на черупката на шарнира кел файда от грес... и се дупчи баш отдолу или съвсем леко изместено от центъра с идея за по лесно гресиране не за друго....Аз на моите носачи преди да ги сложа им махам маншона, после в самия болт сипвам масло- ябълковидния болт има нарези за канали и маслото за 10 мин предминава под болта по тези канали.
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #10
                    Danchojn написа:
                    Tornado написа:
                    dani389 написа:
                    Само Торнадо мисля че може да ти отговори той се беше зарибил по тази идея но до каде е стигнал не знам.
                    Пробивай внимателно прави резба с рязан метчик и си готов.
                    Ти къде ги постави?
                    Няма какво да питаш, как в тънка ламарина ще правиш резба???????? И после там ще завиваш гресьорка, която е най-вероятно с конусна резба и ще уплътнява???!!!!!!
                    Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                    Коментар


                      #11
                      Да де, ама повечето, които съм виждал са навити точно така, през капачката. Само на една джипка съм виждал да е в чугуна(стоманата). Освен това тия капачки не са ли поне 1.5/2мм дебели? А гресьорката много лесно може да се навие с малко лепило и готово, няма да падне.
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        #12
                        pakumba написа:
                        Аз на моите носачи преди да ги сложа им махам маншона, после в самия болт сипвам масло- ябълковидния болт има нарези за канали и маслото за 10 мин предминава под болта по тези канали.
                        Това нещо съм го виждал в друг сценарий. Загряват малко масло. Сипват го в спринцовка и с по-дебела игла, бодат маншона и го църкат вътре. Много помагало казват. Та почвам да се чудя, дали този вариант или гресьорки. Има ли файда все пак?
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          #13
                          Danchojn написа:
                          pakumba написа:
                          Аз на моите носачи преди да ги сложа им махам маншона, после в самия болт сипвам масло- ябълковидния болт има нарези за канали и маслото за 10 мин предминава под болта по тези канали.
                          Това нещо съм го виждал в друг сценарий. Загряват малко масло. Сипват го в спринцовка и с по-дебела игла, бодат маншона и го църкат вътре. Много помагало казват. Та почвам да се чудя, дали този вариант или гресьорки. Има ли файда все пак?
                          не загряват масло, а грес. Сгрява се в метална паничка на котлона, но трябва да се понагрее и шарнира, защото иначе моментално става на грес като се докосне до студения метал, а от друга страна нагряването на шарнира не бива да е много заради подложката да не се стопи.... Абе играчка си е и да си призная не съм го правил, точно поради тези причини, обаче предполагам ефекта е удивителен. Практически греста веднъж влезе ли там няма как да излезе. Аз си сипах масло поради горните причини, но не мога да преценя има ли ефект- единия ми шарнир си е вече яко за смяна и е на малко над 40 000 км, което е удивително много за тук /окап/ Дали ефекта е от маслото или просто е прилично качеството - не знам. Във всички случай първото нещо като си купя носач е да сменя маншончето, да напълня яко грес в него и да сипя масло. Каналчетата са може би малко под 1 мм широки, абе бая малки са си...., но маслото минава. аз слагам каквото ми падне първо под ръка.
                          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                          Fiat Bravo'97 1,6 16v
                          Fiat Tempra'91 1,6 mono

                          Коментар


                            #14
                            Май гресьорки ще поставя. Това с нагряването на шарнира хич не ми харесва. Освен това при гресирането, стигне ли грестта до маншона, значи е минала покрай болта.
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар


                              #15
                              еми това е най-добрия начин
                              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                              Fiat Bravo'97 1,6 16v
                              Fiat Tempra'91 1,6 mono

                              Коментар

                              Working...
                              X