Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

задържат предните спирачки

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    задържат предните спирачки

    здравейте колеги става въпрос за ФИАТ ДУКАТО 2.5Д 89г задържат му предните спирачки .сменихме всички гумени маркучи ,гумичките на цилиндърчетата ,гумичките на помпата ,спирачната течност също така и накладките и пак задържат предните спирачки моля помогнете !!!!!!!!

    #2
    Провери за "ръбчета" или неравномерно износване на триещите се повърхности на сп.апарат.Мини ги с една пила ище си покаже,а след това ако ти се намира тефлонов спрей ги пръсни
    Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
    ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

    Коментар


      #3
      iliyan написа:
      Провери за "ръбчета" или неравномерно износване на триещите се повърхности на сп.апарат.Мини ги с една пила ище си покаже,а след това ако ти се намира тефлонов спрей ги пръсни
      нали говориш за челюста дето държи наклаткитеИзписването на "ФЯТ" е грубо неуважение към марката и този форум!Модераторски екип на fiat-bg.org

      Коментар


        #4
        Проверете алуминиевите тръбички от помпата до гумените маркучи. Търсете сплескване или усукване. По възможност ги "продухайте".
        Fiat Marea 1.8i 16V
        Fiat Tipo 1.4i 8V
        Fiat Punto 1.6i 8V
        www.italauto-bg.net/forum/

        Коментар


          #5
          Ще използвам тази тема и за моя проблем - греят ми предните спирачки (дискове,джанти) - смених накладките и спирачните маркучи, но няма промяна. На път не усещам колата да губи инерция - движи се добре, но това досадно загряване ме притеснява - мога ли да "облекча"по някакъв начин работата на спирачните апарати?
          Marea Wekeend ELX 1.9 TD 100hp/97

          Коментар


            #6
            Можеш. Трябва да свалиш и почистиш много хубаво водачите (двата болта, които държат апарата (подвижната част) към планката (неподвижната част)), да ги смажеш с грес, да се увериш, че цилиндърът се движи съвсем свободно и лесно в апарата. Трябва да можеш да го прибереш в апарата с минимално усилие, ако го правиш по метода на подпирането на диска и напъването с лост (отвертка).

            Коментар


              #7
              Aprilov написа:
              Ще използвам тази тема и за моя проблем - греят ми предните спирачки (дискове,джанти) - смених накладките и спирачните маркучи, но няма промяна. На път не усещам колата да губи инерция - движи се добре, но това досадно загряване ме притеснява - мога ли да "облекча"по някакъв начин работата на спирачните апарати?
              Освен съвета дето ти е дал Оги, сигурен ли си че е от спирачките, да не е от криви дискове или от лагер?
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                Re: задържат предните спирачки

                tditdi написа:
                здравейте колеги става въпрос за ФИАТ ДУКАТО 2.5Д 89г задържат му предните спирачки .сменихме всички гумени маркучи ,гумичките на цилиндърчетата ,гумичките на помпата ,спирачната течност също така и накладките и пак задържат предните спирачки моля помогнете !!!!!!!!
                Това със задържането на предните апарати като го чуя, ми се изправя косата! Ще задам въпрос - как усещате спирачния педал, има ли някаква разлика от преди когато не са задържали? Задавам го, защото моя случай се изразяваше във втвърдяване и повдигане на педала нагоре.
                FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                Коментар


                  #9
                  ogi28b написа:
                  Можеш. Трябва да свалиш и почистиш много хубаво водачите (двата болта, които държат апарата (подвижната част) към планката (неподвижната част)), да ги смажеш с грес, да се увериш, че цилиндърът се движи съвсем свободно и лесно в апарата. Трябва да можеш да го прибереш в апарата с минимално усилие, ако го правиш по метода на подпирането на диска и напъването с лост (отвертка).
                  При мене смазването на въпросните водачи водеше до запичане на греста и от това още по-трудно движение. На предните спирачни апарати както са на Браво/Брава/Мареа а предполагам и други в случаите когато металния водач се движи в гумена втулка по мое мнение фабрично смазка няма (или поне нищо видимо) именно заради триенето гума/метал. За задни дискови апарати каквито са Girling-a съм съгласен да се гресира,но там триенето е метал/метал. Горното твърдение за гресирането на предни водачи е породено от 4-та комплекта предни апарати,които съм рециклирал. За тях препоръчвам единствено хубаво почистване на водачите с нещо от рода на телена четка от наслоената гума/боклуци по тях, за мене това е достатъчно да се движат без никакъв проблем и водачите и да не задържат. Може би компромисен вариант е смазване под капачките с малко моторно масло, то няма как да създаде проблем като греста.
                  Фиат Крома 1.9 16v+
                  Фиат Браво 1.6 16v
                  Фиат Мареа 1.6 16v

                  Коментар

                  Working...
                  X