ivailo rachev написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съвет за спортни пружини Фиат Браво
Collapse
X
-
Теоритиците си лаят, голфа си върви!
-
mimo MS написа:преди време в някой от форумите се продаваха скоби с които две намотки се стягат една до друга и така колата също става по ниска какво мислите за товаТеоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Valiosport написа:S.W.A.T. написа:При рязане има опасност да изкочи от леглото, а при скоба да се скъса скобата и да направи някоя беляFiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!
Коментар
-
Racer GT написа:Valiosport написа:S.W.A.T. написа:При рязане има опасност да изкочи от леглото, а при скоба да се скъса скобата и да направи някоя беляТеоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Задницата със Pro Kit е абсурд да я изравниш. Или ще трябва да резнеш задните пружини или да търсиш по-ниски. За комфорта каквото и да пише за Pro Kit-а, че се запазвал е пълна глупост. Brava-та ми е с Pro Kit + Monroe Reflex с 15-ки и друса като каруца. Ето 2 снимки да видиш разликата с Pro Kit-а, реално свалят с 2см някъде. Скоро ще ги прехвърлям на Coupe-то да видим там колко ще смъкнат.
Коментар
-
Интересно, че при мен задницата се поизравни като си напълних резервоара над половината :D Същото беше и като имах басКАЦА в багажника. Макар че съм виждал Браво-та с толкова смачкани предници, че все едно са с колове, не с амортисьори- при тях колкото и да я натовариш няма изравняване с предницатаFiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар