не не е опасен,но има момент,в който колата ще започне да подскача доста по дупките.По принцип не е за предпочитане този вариант,но не е невъзможен.
Ами зависи по принцип какво търси от колата Ако иска само да я свали става, но ако ги отрежеш и да мислиш, че са спортни си в голяма лъжа Ами тя и със спортните пружини пак подскача така, че не е проблем Ако е само за визията става с рязане, но ако иска да му е твърдо вече е друг въпроса :P
При рязане има опасност да изкочи от леглото, а при скоба да се скъса скобата и да направи някоя беля
Заварят се едни планки на макферсона да я крепят и няма опастност
ей,всичко е измислено...режеше се,заварява се... това не е шега работа..
Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!
Не че е стара темата просто няма развитие.Немога да си намеря пружини и това е.Сега чакам един колега да ми прати Ейбах, но то ми се изчака чакането :D
Задницата със Pro Kit е абсурд да я изравниш. Или ще трябва да резнеш задните пружини или да търсиш по-ниски. За комфорта каквото и да пише за Pro Kit-а, че се запазвал е пълна глупост. Brava-та ми е с Pro Kit + Monroe Reflex с 15-ки и друса като каруца. Ето 2 снимки да видиш разликата с Pro Kit-а, реално свалят с 2см някъде. Скоро ще ги прехвърлям на Coupe-то да видим там колко ще смъкнат.
Интересно, че при мен задницата се поизравни като си напълних резервоара над половината :D Същото беше и като имах басКАЦА в багажника. Макар че съм виждал Браво-та с толкова смачкани предници, че все едно са с колове, не с амортисьори- при тях колкото и да я натовариш няма изравняване с предницата
Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар