Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Предното окачване тропа при по-топло време

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Предното окачване тропа при по-топло време

    Здравейте, като е студено(под 5 градуса)и колата не е работила цяла нощ, предницата е горе долу тиха и вози стегнато Фиата. Като покарам няколко километра, или ако е по-топло времето и се почва едно тропане, едно тресене отпред(направо е неописуемо по паваж, чак искам да повозя някой да се стресне) Та на какво може да се дължи това? Тампони на носач? Снощи в дъжда забелязах че също поутихва.... значи водата позакисва работата малко.Помислих си, ако е шарнир би трябвало да няма разлика при дъждовно време, понеже маншоните са ми здрави.... остава някой тампон или биалетка...Вие как мислите като по-изстрадали и разбиращи свойствата на каучука?
    Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
    Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
    Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

    #2
    Одеве един приятел каза че и на неговата кола тропало, а в мокро време по-леко... той сменил тампони на стабилизираща щанга и всичко заспало. А тресенето явно пък е от тампони на носача.... ама интересното е че не виждам да са нещо похабени или нацепени. Само знам, че съм с оригиналните носачи
    Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
    Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
    Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

    Коментар


      #3
      PaUnOff написа:
      Одеве един приятел каза че и на неговата кола тропало, а в мокро време по-леко... той сменил тампони на стабилизираща щанга и всичко заспало. А тресенето явно пък е от тампони на носача.... ама интересното е че не виждам да са нещо похабени или нацепени. Само знам, че съм с оригиналните носачи
      споко колега моето браво е същото положение.на мокро вози като лимузина а на сухо и топло време става нещо страшно.особено на паваж.няма оправия.окачването на тези коли си е доста шумно и твърдо.карай и не му се заслушвай толкова.каквото и да сменяш няма да се оправи.
      bravo 1.6

      Коментар


        #4
        Като го взех возеше добре и с 15-ките, а сега дори и с зимните гуми 14’ е ужас по паважа. Ще ходя да го погледне някой майстор
        Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
        Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
        Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

        Коментар


          #5
          Тампоните на носачите дори и да са здрави пак може да хлопат.
          Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

          Коментар


            #6
            имам същият проблем.взех носачи и се наканих да сменям но се оказа че са здрави.ибиалетките ми са нови и накрайниците са добре и лопа та лопа.при сухо много а при мокро едва се усеща.не знам какво да я правя фиатката много ме дразни и не съм за парите а искам да се оправи ама ето не знам какво е.когато гумата се качва на по високо е доста осезаемо.усещам долу в краката на волана не се усеща нищо.ако някой е патил да пише.

            Коментар


              #7
              emin4ev написа:
              имам същият проблем.взех носачи и се наканих да сменям но се оказа че са здрави.ибиалетките ми са нови и накрайниците са добре и лопа та лопа.при сухо много а при мокро едва се усеща.не знам какво да я правя фиатката много ме дразни и не съм за парите а искам да се оправи ама ето не знам какво е.когато гумата се качва на по високо е доста осезаемо.усещам долу в краката на волана не се усеща нищо.ако някой е патил да пише.
              Колега най-вероятно е амортесиор. На мойто пунто беше по същия начин - когато колето се качва на горе тропаше много гадно. Свалих амортесиора и се оказа че работи само на разпъване. Като го оставя прав и стеблото се прибираше само в него. Смених го и колата заспа.

              Коментар


                #8
                При мен е същата работа. Проверил съм цялата предница. Оказа се, че ми тропат тампоните на амортисьорите. Нямам намерение да ги сменявам. Да си тропат..
                Fiat Marea 1.8i 16V
                Fiat Tipo 1.4i 8V
                Fiat Punto 1.6i 8V
                www.italauto-bg.net/forum/

                Коментар


                  #9
                  Да попиша и аз... при колегата на който му тропа, може да е и от едно като карданче, под кормилото. http://paunofff.snimka.bg/automobiles/eper.573433.0.big На моето Браво и то тропа зверски, особенно при ръбести неравности(назъбен паваж например) При мен: амортисьорите са сменени, противоударните тампони- също. Тампоните на макферсон горе на амортисьора бяха здрави и не бяха смачкани- не съм слагал нови(имах няколко броя и избрах най-читавите). 1. Тампони на носач как се проверява дали са смачкани и има луфт, защото мисля че там ми е проблема?2. Също така тампоните на стабилизиращата щанга мога ли да ги пробвам дали не е от тях като откача накрайниците на щангата от двата края и я закрепя със свински опашки нагоре?3. От ляво нещо долу изпуква като тръгвам на задна. Шарнир ли е?И нещо последно: съществува ли някаква добра марка тампони ако се наложи да се сменят на носачите, понеже полиуретановите до колкото знам искат потдръжка (смазване през определено време) пък и вози по твърдо.
                  Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                  Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                  Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                  Коментар


                    #10
                    PaUnOff написа:
                    Да попиша и аз... при колегата на който му тропа, може да е и от едно като карданче, под кормилото. http://paunofff.snimka.bg/automobiles/eper.573433.0.big На моето Браво и то тропа зверски, особенно при ръбести неравности(назъбен паваж например) При мен: амортисьорите са сменени, противоударните тампони- също. Тампоните на макферсон горе на амортисьора бяха здрави и не бяха смачкани- не съм слагал нови(имах няколко броя и избрах най-читавите). 1. Тампони на носач как се проверява дали са смачкани и има луфт, защото мисля че там ми е проблема?2. Също така тампоните на стабилизиращата щанга мога ли да ги пробвам дали не е от тях като откача накрайниците на щангата от двата края и я закрепя със свински опашки нагоре?3. От ляво нещо долу изпуква като тръгвам на задна. Шарнир ли е?И нещо последно: съществува ли някаква добра марка тампони ако се наложи да се сменят на носачите, понеже полиуретановите до колкото знам искат потдръжка (смазване през определено време) пък и вози по твърдо.
                    за това карданче знам и от други хора че тропа когато се разбие но нека някой да каже как се сменя че аз и идея си нямам
                    bravo 1.6

                    Коментар


                      #11
                      Ами трябва да се свали волана, и планката.... след това е това карданче....бая разглобяване си е
                      Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                      Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                      Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                      Коментар


                        #12
                        Карам пунто от 2 години това ми е първата кола случвало се е да слизам и да оглеждам колата да не се е разпаднало нещо- толкова силно е тропала после смених цялото окачване - амортесьори , тампони, носач , лагер и знам ли още какво. тропа и тропа. сега съм си сложил прилично радио и си го слушам по силничко - тропането значително намаля а и вече съм му свикнал - 2 години са това. сега досадно ми скърца заден ляв амортесьор които е на не повече от 2000 км. - дразни ме ама какво пък слушам си музиката и се правя че не го чувам. колеги караите си колите и се забавляваите те не са наи важното нещо в живота ни
                        Fiat Punto 1.1

                        Коментар


                          #13
                          bobo69 написа:
                          Карам пунто от 2 години това ми е първата кола случвало се е да слизам и да оглеждам колата да не се е разпаднало нещо- толкова силно е тропала после смених цялото окачване - амортесьори , тампони, носач , лагер и знам ли още какво. тропа и тропа. сега съм си сложил прилично радио и си го слушам по силничко - тропането значително намаля а и вече съм му свикнал - 2 години са това. сега досадно ми скърца заден ляв амортесьор които е на не повече от 2000 км. - дразни ме ама какво пък слушам си музиката и се правя че не го чувам. колеги караите си колите и се забавляваите те не са наи важното нещо в живота ни
                          много си прав.пунто и браво имат возия на урал.разликата е че урала вози твърдо като бравото но не тропа.а като минавам през трамвайни линии имам чувството че предния мост отива към задния.да не говорим за павета.музиката на max и да не ти пука
                          bravo 1.6

                          Коментар


                            #14
                            Имам подобен проблем. Всичко прегледаха майсторите, но отпред в дясно ми тропа при неравност. Идвало някъде от стаб. щанга ама не били сигурни... Тампоните изглеждат здрави и викат карай така... А аз имам чувството, че колата ще се разпадне. Незнам какво да правя...

                            Коментар


                              #15
                              Такива майстори дето чуват, че тропа и викат "карай" най ги обичам :D Стопли се времето и се разтропа и разподскача пак мойта
                              Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                              Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                              Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                              Коментар

                              Working...
                              X