Здравейте, като е студено(под 5 градуса)и колата не е работила цяла нощ, предницата е горе долу тиха и вози стегнато Фиата. Като покарам няколко километра, или ако е по-топло времето и се почва едно тропане, едно тресене отпред(направо е неописуемо по паваж, чак искам да повозя някой да се стресне) Та на какво може да се дължи това? Тампони на носач? Снощи в дъжда забелязах че също поутихва.... значи водата позакисва работата малко.Помислих си, ако е шарнир би трябвало да няма разлика при дъждовно време, понеже маншоните са ми здрави.... остава някой тампон или биалетка...Вие как мислите като по-изстрадали и разбиращи свойствата на каучука?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Предното окачване тропа при по-топло време
Collapse
X
-
Одеве един приятел каза че и на неговата кола тропало, а в мокро време по-леко... той сменил тампони на стабилизираща щанга и всичко заспало. А тресенето явно пък е от тампони на носача.... ама интересното е че не виждам да са нещо похабени или нацепени. Само знам, че съм с оригиналните носачиFiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
-
PaUnOff написа:Одеве един приятел каза че и на неговата кола тропало, а в мокро време по-леко... той сменил тампони на стабилизираща щанга и всичко заспало. А тресенето явно пък е от тампони на носача.... ама интересното е че не виждам да са нещо похабени или нацепени. Само знам, че съм с оригиналните носачиbravo 1.6
Коментар
-
имам същият проблем.взех носачи и се наканих да сменям но се оказа че са здрави.ибиалетките ми са нови и накрайниците са добре и лопа та лопа.при сухо много а при мокро едва се усеща.не знам какво да я правя фиатката много ме дразни и не съм за парите а искам да се оправи ама ето не знам какво е.когато гумата се качва на по високо е доста осезаемо.усещам долу в краката на волана не се усеща нищо.ако някой е патил да пише.
Коментар
-
emin4ev написа:имам същият проблем.взех носачи и се наканих да сменям но се оказа че са здрави.ибиалетките ми са нови и накрайниците са добре и лопа та лопа.при сухо много а при мокро едва се усеща.не знам какво да я правя фиатката много ме дразни и не съм за парите а искам да се оправи ама ето не знам какво е.когато гумата се качва на по високо е доста осезаемо.усещам долу в краката на волана не се усеща нищо.ако някой е патил да пише.
Коментар
-
Да попиша и аз... при колегата на който му тропа, може да е и от едно като карданче, под кормилото. http://paunofff.snimka.bg/automobiles/eper.573433.0.big На моето Браво и то тропа зверски, особенно при ръбести неравности(назъбен паваж например) При мен: амортисьорите са сменени, противоударните тампони- също. Тампоните на макферсон горе на амортисьора бяха здрави и не бяха смачкани- не съм слагал нови(имах няколко броя и избрах най-читавите). 1. Тампони на носач как се проверява дали са смачкани и има луфт, защото мисля че там ми е проблема?2. Също така тампоните на стабилизиращата щанга мога ли да ги пробвам дали не е от тях като откача накрайниците на щангата от двата края и я закрепя със свински опашки нагоре?3. От ляво нещо долу изпуква като тръгвам на задна. Шарнир ли е?И нещо последно: съществува ли някаква добра марка тампони ако се наложи да се сменят на носачите, понеже полиуретановите до колкото знам искат потдръжка (смазване през определено време) пък и вози по твърдо.Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
PaUnOff написа:Да попиша и аз... при колегата на който му тропа, може да е и от едно като карданче, под кормилото. http://paunofff.snimka.bg/automobiles/eper.573433.0.big На моето Браво и то тропа зверски, особенно при ръбести неравности(назъбен паваж например) При мен: амортисьорите са сменени, противоударните тампони- също. Тампоните на макферсон горе на амортисьора бяха здрави и не бяха смачкани- не съм слагал нови(имах няколко броя и избрах най-читавите). 1. Тампони на носач как се проверява дали са смачкани и има луфт, защото мисля че там ми е проблема?2. Също така тампоните на стабилизиращата щанга мога ли да ги пробвам дали не е от тях като откача накрайниците на щангата от двата края и я закрепя със свински опашки нагоре?3. От ляво нещо долу изпуква като тръгвам на задна. Шарнир ли е?И нещо последно: съществува ли някаква добра марка тампони ако се наложи да се сменят на носачите, понеже полиуретановите до колкото знам искат потдръжка (смазване през определено време) пък и вози по твърдо.bravo 1.6
Коментар
-
Карам пунто от 2 години това ми е първата кола случвало се е да слизам и да оглеждам колата да не се е разпаднало нещо- толкова силно е тропала после смених цялото окачване - амортесьори , тампони, носач , лагер и знам ли още какво. тропа и тропа. сега съм си сложил прилично радио и си го слушам по силничко - тропането значително намаля а и вече съм му свикнал - 2 години са това. сега досадно ми скърца заден ляв амортесьор които е на не повече от 2000 км. - дразни ме ама какво пък слушам си музиката и се правя че не го чувам. колеги караите си колите и се забавляваите те не са наи важното нещо в живота ниFiat Punto 1.1
Коментар
-
bobo69 написа:Карам пунто от 2 години това ми е първата кола случвало се е да слизам и да оглеждам колата да не се е разпаднало нещо- толкова силно е тропала после смених цялото окачване - амортесьори , тампони, носач , лагер и знам ли още какво. тропа и тропа. сега съм си сложил прилично радио и си го слушам по силничко - тропането значително намаля а и вече съм му свикнал - 2 години са това. сега досадно ми скърца заден ляв амортесьор които е на не повече от 2000 км. - дразни ме ама какво пък слушам си музиката и се правя че не го чувам. колеги караите си колите и се забавляваите те не са наи важното нещо в живота ниbravo 1.6
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар