Така, днес реших да сменям задни наклатки и открих че едното спирачно цилиндърче е тръгнало да ни напуска,Та по епер проверих какви наклатки трябва да търся и се опътих към магазина, закупих си наклатки и започнах смяната и при натискане на спирачният апарат открих, че под единият гумен маншон е пълно със гняс ръжда вода и спирачна течност, оттам пак в магазина и продавача ме заби със това че трябва да сваля старото циилиндърче и по него да взема новото, нищо казах си ок, ще се сваля, но като се замислих след като наклатките са система Лукас, то не би трябвало да стане объркване за цилиндъра, и все пак ползват и каталози на производители със описани данни за частитеТа основният въпрос ми е в какво се различават двете системи Бендикс и Лукас, и двете ли се използват при Пунто 1 1,1 s от 96 година?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
разлика във спирачните системи Бендикс и Лукас
Collapse
X
Реклама
Collapse
Коментар