Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стоманени/тефлонови спирачни маркучи

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Хубаво де ,ама да разбирам че ги правят по дължина със съответните накрайници и така изработения комплект струва 50лв или имат готов такъв комплект за Браво/Брава ? Ако ги смениш пиши дали има разлика на практика и ако да каква е тя.
    Фиат Крома 1.9 16v+
    Фиат Браво 1.6 16v
    Фиат Мареа 1.6 16v

    Коментар


      #17
      Значи - намирам един преден и един заден гумен маркуч за Браво. Преден имам, за задния съм пуснал обява, че купувам, дори вече имам уговорка откъде да го взема. Отивам там в магазина, хвърлям им ги на масата, те ги вземат, виждат какви са накрайниците, отиват до един шкаф с 4000 чекмедженца, вадят точния накрайник, режат точно толкова маркуч, колкото аз искам, а ако не им кажа конкретна дължина - ще го направят колкото е оригиналния. През това време аз пуша една цигара, въпреки че не пуша, след 10 минути отивам, маркучите са готови, прясно произведени пред мен. Тъй като те не се занимават основно с автомобилни маркучи за спирачки - затова нямат готови комплекти, нито каталог кой накрайник в коя кола се използва. Занимават се с производство на хидравлични маркучи за мото- и електрокари, и друга хидравлична техника. Аз ще ги сменям със сигурност, само да се стопли малко, имам да сменям 4 маркуча, спирачна течност, челюсти и барабани отзад. Задължително ще има отзиви, макар че едва ли ще напиша нещо по-различно от отзивите в други форуми - по-чувствителен педал на спирачките. Но ги сменям с цел да не се занимавам повече със запушени маркучи, а не толкова да подобря спирането, което и в момента е много добро. Както хората си сменят железните тръби на водопровода с полипропиленови, нещо подобно е и това.

      Коментар


        #18
        Като ти ги щракнат ги одухаи с компресор щото вътре са пълни с много фин боклук от рязането :D
        NO PAIN NO GAIN fiat COUPE

        Коментар


          #19
          Ок, ще го имам "на във впредвид". Мога ли да го напълня със стара течност, и да го изплакна? Иначе колегата acko88 ми подари заден маркуч от А145 с дискови спирачки, накрайниците са същите, което означава че се различват само в дължините, както и предполагах, но поне сега съм сигурен.

          Коментар


            #20
            Вчера се загледах в един Фолксваген Голф 4 - тръбичките от спирачното казанче до АБС бяха подменени с тефлонови и бяха доста огънати. Мислех че подлежат на по-малко огъване, но като го видях това, вече не ме притеснява нищо.
            Прикачени файлове

            Коментар


              #21
              Ами това е поносимо .Всъшност мисля че са различни видове тефлон вътре по точно изглеждат различно моите от проспиит вътре са черни като шлаух и се огъват а на едно турбо правих на друго място и вътре беше бял и оребрен . Мисля че оребрения не търпи много огъване, иначе отвън са еднакви.ето снимка на моя колко е огънат ползвам го за азот ,само че е с накрайници за многократна употреба.
              Прикачени файлове
              NO PAIN NO GAIN fiat COUPE

              Коментар


                #22
                Ето ги и моите задни спирачни маркучи, с дължина 260.
                Прикачени файлове

                Коментар


                  #23
                  Някой има ли идея това колко бара държи?
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    #24
                    Вероятно питаш за сглобката между маркуча и накрайника, защото само от нея може да изпусне? Самият маркуч отговаря на спецификацията на DOT SAE J1401, като всеки друг спирачен маркуч, т.е. издържа колкото и гумен маркуч. А сглобката се прави на една хидравлична преса. Ще питам в понеделник и за това.

                    Коментар


                      #25
                      Мойте с разглобяемия накрайник на 100 атмосвери си държат вече 2 години
                      NO PAIN NO GAIN fiat COUPE

                      Коментар


                        #26
                        spirit76 написа:
                        Мойте с разглобяемия накрайник на 100 атмосвери си държат вече 2 години
                        Това е на азота ли?

                        Коментар


                          #27
                          Не можаха да ми отговорят какво налягане издържа, но казаха, че в производствения цех изпитването за здравината се прави на 300 бара. Всъщност какво е налягането в спирачната система, някой знае ли?

                          Коментар


                            #28
                            Стотина и кусур до колкото съм чувал. Само не знам тези маркучи как ще се разберат с лугата и всичките гадости които се хвърлят по пътищата.

                            Коментар


                              #29
                              Ами все си мисля, че покритие от ПВЦ, отдолу оплетка от неръждаема стомана, и най-отдолу - тефлон, е по-издържливо от каучук. Между другото - днес поръчах и предните, оказа се, че разликата в цената е толкова незначителна, че на практика предни и задни са на една цена. В края на тази седмица - смяна на маркучи и спирачна течност, лагери на задни носачи.

                              Коментар


                                #30
                                Вече всичко е готово. Само един проблем имаше - оказа се, че на задния маркуч двата накрайника са едни и същи - женски, докато на предния са женски и мъжки. Грешката се получи, защото маркучът-мостра беше като преден - с женски и мъжки, от някаква алфа беше. Експресно занесох маркучите в Папе, отрязаха мъжкия накрайник и сложиха на негово място женски и всичко е ОК. Утре ще направя снимки, като сменям гумите.

                                Коментар

                                Working...
                                X