Хубаво де ,ама да разбирам че ги правят по дължина със съответните накрайници и така изработения комплект струва 50лв или имат готов такъв комплект за Браво/Брава ? Ако ги смениш пиши дали има разлика на практика и ако да каква е тя.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стоманени/тефлонови спирачни маркучи
Collapse
X
-
Значи - намирам един преден и един заден гумен маркуч за Браво. Преден имам, за задния съм пуснал обява, че купувам, дори вече имам уговорка откъде да го взема. Отивам там в магазина, хвърлям им ги на масата, те ги вземат, виждат какви са накрайниците, отиват до един шкаф с 4000 чекмедженца, вадят точния накрайник, режат точно толкова маркуч, колкото аз искам, а ако не им кажа конкретна дължина - ще го направят колкото е оригиналния. През това време аз пуша една цигара, въпреки че не пуша, след 10 минути отивам, маркучите са готови, прясно произведени пред мен. Тъй като те не се занимават основно с автомобилни маркучи за спирачки - затова нямат готови комплекти, нито каталог кой накрайник в коя кола се използва. Занимават се с производство на хидравлични маркучи за мото- и електрокари, и друга хидравлична техника. Аз ще ги сменям със сигурност, само да се стопли малко, имам да сменям 4 маркуча, спирачна течност, челюсти и барабани отзад. Задължително ще има отзиви, макар че едва ли ще напиша нещо по-различно от отзивите в други форуми - по-чувствителен педал на спирачките. Но ги сменям с цел да не се занимавам повече със запушени маркучи, а не толкова да подобря спирането, което и в момента е много добро. Както хората си сменят железните тръби на водопровода с полипропиленови, нещо подобно е и това.
Коментар
-
Ами това е поносимо .Всъшност мисля че са различни видове тефлон вътре по точно изглеждат различно моите от проспиит вътре са черни като шлаух и се огъват а на едно турбо правих на друго място и вътре беше бял и оребрен . Мисля че оребрения не търпи много огъване, иначе отвън са еднакви.ето снимка на моя колко е огънат ползвам го за азот ,само че е с накрайници за многократна употреба.NO PAIN NO GAIN fiat COUPE
Коментар
-
Вероятно питаш за сглобката между маркуча и накрайника, защото само от нея може да изпусне? Самият маркуч отговаря на спецификацията на DOT SAE J1401, като всеки друг спирачен маркуч, т.е. издържа колкото и гумен маркуч. А сглобката се прави на една хидравлична преса. Ще питам в понеделник и за това.
Коментар
-
Ами все си мисля, че покритие от ПВЦ, отдолу оплетка от неръждаема стомана, и най-отдолу - тефлон, е по-издържливо от каучук. Между другото - днес поръчах и предните, оказа се, че разликата в цената е толкова незначителна, че на практика предни и задни са на една цена. В края на тази седмица - смяна на маркучи и спирачна течност, лагери на задни носачи.
Коментар
-
Вече всичко е готово. Само един проблем имаше - оказа се, че на задния маркуч двата накрайника са едни и същи - женски, докато на предния са женски и мъжки. Грешката се получи, защото маркучът-мостра беше като преден - с женски и мъжки, от някаква алфа беше. Експресно занесох маркучите в Папе, отрязаха мъжкия накрайник и сложиха на негово място женски и всичко е ОК. Утре ще направя снимки, като сменям гумите.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар