А ако смена само маншоните дали ще спре да тече
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Теч от полуоските Фиат Типо
Collapse
X
-
Valiosport написа:А ако смена само маншоните дали ще спре да течеLancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша
Коментар
-
Теч от полуоските Фиат Типо
И аз имам същия проблем с БРАВА 1.4 .И не мога да разбера дали е от ментета маншон - лагери или е от некадърно набиване .Направо главата си хващам....FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo
Коментар
-
един от най важните моменти от цялата работа е стягането на скобите на маншоните.аз от страната на лагер-семеринга слагам такава дето се достяга с керпедени, а от страната на скоростите от тези дето се навиват с отверка.ако не се стегнат старателно, пак тече.Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша
Коментар
-
Valiosport написа:Ми тогава какъв е смисъла да сменям лагерите като ако не е стегнат маншона течеLancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша
Коментар
-
Колега, най-добре отиди на сервиз да ти кажат със сигурност какво е. С ходовата част шега не бива, едно е да си смениш крушката на пепелника или някое реле, друго е да си правиш експерименти със скорости, двигател, носачи и други подобни. По-добре прежали 50 или 60 лв. да ти го направят като хората отколкото да рискуваш. А иначе ако скъсаш маншон на полуоска примерно в скоростите ти остава малко масло с което да можеш да се предвижиш до най-близкият сервиз. Това го знам от собствен опит.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар