Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Теч от полуоските Фиат Типо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    А ако смена само маншоните дали ще спре да тече
    Теоритиците си лаят, голфа си върви!

    Коментар


      #17
      Valiosport написа:
      А ако смена само маншоните дали ще спре да тече
      няма смисъл.ако смениш само маншоните, работата е горе-долу същата. И като смениш маншоните и ще установиш че и от лагер- семерингите тече и пак ще разглабяш наново.сменяй всичко и няма да имаш ядове.
      Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
      Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

      Коментар


        #18
        Теч от полуоските Фиат Типо

        И аз имам същия проблем с БРАВА 1.4 .И не мога да разбера дали е от ментета маншон - лагери или е от некадърно набиване .Направо главата си хващам....
        FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
        FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo

        Коментар


          #19
          един от най важните моменти от цялата работа е стягането на скобите на маншоните.аз от страната на лагер-семеринга слагам такава дето се достяга с керпедени, а от страната на скоростите от тези дето се навиват с отверка.ако не се стегнат старателно, пак тече.
          Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
          Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

          Коментар


            #20
            Ми тогава какъв е смисъла да сменям лагерите като ако не е стегнат маншона тече
            Теоритиците си лаят, голфа си върви!

            Коментар


              #21
              Valiosport написа:
              Ми тогава какъв е смисъла да сменям лагерите като ако не е стегнат маншона тече
              понеже не си сигурен от къде ти е теча:смисъла е да си смениш маншоните и лагерите и следващите 5-6год. да не ги мислиш.но ако не стегнеш както трябва скобите, пак ще олива с масло.колата си е твоя, ти си решаваш. аз лично ги сменям комплект, за да не става двойна работата.
              Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
              Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

              Коментар


                #22
                Колега, най-добре отиди на сервиз да ти кажат със сигурност какво е. С ходовата част шега не бива, едно е да си смениш крушката на пепелника или някое реле, друго е да си правиш експерименти със скорости, двигател, носачи и други подобни. По-добре прежали 50 или 60 лв. да ти го направят като хората отколкото да рискуваш. А иначе ако скъсаш маншон на полуоска примерно в скоростите ти остава малко масло с което да можеш да се предвижиш до най-близкият сервиз. Това го знам от собствен опит.

                Коментар


                  #23
                  При двуваловите типота теч на кутията през маншон неможе да има, защото оплътнението е посредством чаша с шлиц и семеринг
                  '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                  '97 Coupe 16VT 262WHP+

                  Коментар


                    #24
                    SWAT, ами ако можеш да ме светнеш защо е омаслевено ще съм ти благодарен
                    Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                    Коментар


                      #25
                      Семерингите са заминали
                      '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                      '97 Coupe 16VT 262WHP+

                      Коментар

                      Working...
                      X