Колеги вчера забелязах че полуоските са ми омаслевени Доколкото ми казаха това е теч от скоростната кутия ... Въпроса ми е може ли да се оправи да не тече и опасно ли е така да се кара Предварително благодаря на всички
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Теч от полуоските Фиат Типо
Collapse
X
-
Valiosport написа:Семеринг, маншон или и двете и трудно ли се сменя това чудо на техниката :DLancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша
Коментар
-
Натисни маншоните на вътре, и ако имаш износване на полуоската, там където се търка със семеринга на маншона,смяната на маншон няма да реши проблема-пак ще тече.Имах такъв проблем и го реших по следния начин-източих маслото от ск. кутия,разтопих една кутия грес и го смесих с маслото след което го налях в ск. кут. и повече от 10 год. не съм имал проблем с теч.Иначе трябва да сменяш полуоските.Ако го правиш това нещо,го направи преди да тръгнеш на по-дълъг път,за да може да се разнесе греста хубаво навсякъде.
Коментар
-
Valiosport написа:Градски не вярвам да са износени полуоските Ама ако има такова износване ще ги сменям, няма да им се размине Иначе мерси за съвета ... А защо само маншона няма да реши проблема Не задържа ли той маслотоAlfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
За целта трябва да си направите или намерите подподящ дорник по вътрешното фи на лагера.Става и с тръба с подходящият размер.Ако можете и по двата размера-външен и вътрешен е още по добре.На типото и аз имах въпросното омасляване и смея да твърде че 90% се държи на лагера.Ако е от маншона течаще е видимо по голям.Няма нищо сложно но трябват и инструменти.Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар