Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Теч от полуоските Фиат Типо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Теч от полуоските Фиат Типо

    Колеги вчера забелязах че полуоските са ми омаслевени Доколкото ми казаха това е теч от скоростната кутия ... Въпроса ми е може ли да се оправи да не тече и опасно ли е така да се кара Предварително благодаря на всички
    Теоритиците си лаят, голфа си върви!

    #2
    Приятелю,при всичките ми типота имаше такива ОМАСЛЯВАНИЯ.Не случайно подчертах последната дума,защото ако е ТЕЧ си е проблем ск. кутия да не изсъхне.Хубаво е да си провериш нивото на маслото в кутията.Айде със здраве!
    Fiat Brava 1.2,16в

    Коментар


      #3
      Аз и доливам масла щото си знам, че се губи ам не е нормално :D Мисълта ми е дали може да се оправи и какво е
      Теоритиците си лаят, голфа си върви!

      Коментар


        #4
        Семеринг е!
        Fiat Tipo
        Corsa b комби !

        Коментар


          #5
          Семеринг, маншон или и двете и трудно ли се сменя това чудо на техниката :D
          Теоритиците си лаят, голфа си върви!

          Коментар


            #6
            Valiosport написа:
            Семеринг, маншон или и двете и трудно ли се сменя това чудо на техниката :D
            абе не е трудно, но ако нямаш нужните познания, сръчност и инструмент, по добре не се захващай.Вервай ми :D
            Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
            Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

            Коментар


              #7
              Натисни маншоните на вътре, и ако имаш износване на полуоската, там където се търка със семеринга на маншона,смяната на маншон няма да реши проблема-пак ще тече.Имах такъв проблем и го реших по следния начин-източих маслото от ск. кутия,разтопих една кутия грес и го смесих с маслото след което го налях в ск. кут. и повече от 10 год. не съм имал проблем с теч.Иначе трябва да сменяш полуоските.Ако го правиш това нещо,го направи преди да тръгнеш на по-дълъг път,за да може да се разнесе греста хубаво навсякъде.
              Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
              ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

              Коментар


                #8
                Градски не вярвам да са износени полуоските Ама ако има такова износване ще ги сменям, няма да им се размине Иначе мерси за съвета ... А защо само маншона няма да реши проблема Не задържа ли той маслото
                Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                Коментар


                  #9
                  Valiosport написа:
                  Градски не вярвам да са износени полуоските Ама ако има такова износване ще ги сменям, няма да им се размине Иначе мерси за съвета ... А защо само маншона няма да реши проблема Не задържа ли той маслото
                  Разбира се, че може да е само маншон. Само че е комплект с лагерче, не знам дали има само маншон. Аз съм купувал комплект, а беше за смяна само маншона. Не е добре да се кара, ама никак - заминава маслото на скоростната кутия. За да се оправи, се сваля полуоската.
                  Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                  Коментар


                    #10
                    Е разбирасе, че ще се свали полуоската то иначе няма как да стане Продава се лагерчето с маншона (около 20 лева беше), а има и само маншона (3,50) ... Проблема не е в цената, а разбрах че зор се набива този лагер
                    Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                    Коментар


                      #11
                      За целта трябва да си направите или намерите подподящ дорник по вътрешното фи на лагера.Става и с тръба с подходящият размер.Ако можете и по двата размера-външен и вътрешен е още по добре.На типото и аз имах въпросното омасляване и смея да твърде че 90% се държи на лагера.Ако е от маншона течаще е видимо по голям.Няма нищо сложно но трябват и инструменти.
                      Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

                      Коментар


                        #12
                        Чука няма ли да свърши работа
                        Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                        Коментар


                          #13
                          Смяната е мн лесна,ако има под ръка инструмент.
                          Fiat Tipo
                          Corsa b комби !

                          Коментар


                            #14
                            Инструмент има, ама няма условия а в студа няма да сменям ще чакам по топли дни, само се чуда как ще вкарам новия лагер
                            Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                            Коментар


                              #15
                              новия лагер влиза много лесно с подходяща тръба по ВЪТРЕШНАТА гривна на лагера.зора е докато стигнеш чак до там, че бая разкачане, източване на масло и ако нямаш канал си е голямо залягане.
                              Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
                              Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

                              Коментар

                              Working...
                              X