Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Състояние на маншоните

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Състояние на маншоните

    Днес си проверих състоянието на маншоните по предното окачване. Температерата беше около 0 градеса.На старата биалетка, с която купих колата маншоните мяха доста по-меки от новите. На чисто нова биалетка НК маншона беше като камък.На носач МУГ маншона беше средно твърд, на другия носач маншона е силиконам - той малко по-мек.Да видим кой до кога ще изкара.За следващата смяна ще си купя биалетка НК за 15лв и преди монтажа ще сменя маншоните със силиконови.
    Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

    #2
    Нормално е при тази температура всички гумени детайли да са по-твърди, особено ако не са сменяни скоро и са по-стари.

    Коментар


      #3
      tarabas написа:
      Нормално е при тази температура всички гумени детайли да са по-твърди, особено ако не са сменяни скоро и са по-стари.
      Съвсем нов маншон е доста по-твърд от стар такъв, с който колата е минала над 70 000 км.
      Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

      Коментар


        #4
        Провери ли маншоните на каретата? Ако да - как са те, нещо там сменял ли си скоро, в какво състояние е сега?

        Коментар


          #5
          ogi28b написа:
          Провери ли маншоните на каретата? Ако да - как са те, нещо там сменял ли си скоро, в какво състояние е сега?
          маншоните на външните ми карета /все пак те се движат и прегъват доста, за разлика от вътрешните/ са си оригиналните от завода- твърди са като к..р :D , обаче са си така от 3 години и не са се скъсали. Вътрешните обаче се скъсаха, срязаха ги скобите- откакто ги смених 1 път, изкарват по 7-8 месеца и се сцепват, а са много по-меки от тези на външното каре. Така че твърдостта очевидно не е най-важното в тази сфера.
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            по каретата не съм сменял нищо - маншонитесамо виднъж допълних грес на четирите карета
            Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

            Коментар


              #7
              Прегледах пак старата биалетка. Мисля, че е добре като се купи нова при смяна на паншоните със силиконови добре да се смаже шарнира и така да се сглоби като задължително се постави пръстен под новия маншон. Така би трябвало биалетка със средно добро качество да мине пон е25-30 хил километра.
              Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

              Коментар


                #8
                Днес - основен преглед на всичко:- ляв външен маншон при карето - ок, сменян е през есента на 2009-та.- маншон на ляв външен накрайник Делфи - нацепен е от същия период, сега леко се е разхлопал.- маншон на ляв носач марка "Куче" - ок, носачът е на над 25 000 км. Тампони - също ок.- маншон при дясното каре - ок, сменян е през есента на 2008-ма, в комплекта на каре Гло- маншон на външен накрайник Фрап - ок, накрайникът - АУТ, много разбит. Сменян е миналата пролет или лято, на < 10000 км- маншон на носач Мууг - ок. Сменян е преди около 5000 км, октомври 2010. Тампони на този носач - ок.

                Коментар

                Working...
                X