Днес си проверих състоянието на маншоните по предното окачване. Температерата беше около 0 градеса.На старата биалетка, с която купих колата маншоните мяха доста по-меки от новите. На чисто нова биалетка НК маншона беше като камък.На носач МУГ маншона беше средно твърд, на другия носач маншона е силиконам - той малко по-мек.Да видим кой до кога ще изкара.За следващата смяна ще си купя биалетка НК за 15лв и преди монтажа ще сменя маншоните със силиконови.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Състояние на маншоните
Collapse
X
-
tarabas
Нормално е при тази температура всички гумени детайли да са по-твърди, особено ако не са сменяни скоро и са по-стари.
-
ogi28b написа:Провери ли маншоните на каретата? Ако да - как са те, нещо там сменял ли си скоро, в какво състояние е сега?Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Прегледах пак старата биалетка. Мисля, че е добре като се купи нова при смяна на паншоните със силиконови добре да се смаже шарнира и така да се сглоби като задължително се постави пръстен под новия маншон. Така би трябвало биалетка със средно добро качество да мине пон е25-30 хил километра.Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
Днес - основен преглед на всичко:- ляв външен маншон при карето - ок, сменян е през есента на 2009-та.- маншон на ляв външен накрайник Делфи - нацепен е от същия период, сега леко се е разхлопал.- маншон на ляв носач марка "Куче" - ок, носачът е на над 25 000 км. Тампони - също ок.- маншон при дясното каре - ок, сменян е през есента на 2008-ма, в комплекта на каре Гло- маншон на външен накрайник Фрап - ок, накрайникът - АУТ, много разбит. Сменян е миналата пролет или лято, на < 10000 км- маншон на носач Мууг - ок. Сменян е преди около 5000 км, октомври 2010. Тампони на този носач - ок.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар