Здравейте колеги!!! Колата ми е Фиат Темпра без ABS и от известно време имам следния проблем:Спука ми се задно ляво цилиндърче "майстора" каза че отзад не съм имал изобщо спирачки и смени и двете цилиндърчета, също каза че кантара ми е ръждясал бил го раздвижил за момента но трябвало да го го сменя, като цената за същия беше 50% от цената на колата. Реших да го оставя на мястото си за момента. Ефекта след излизане от сервиза беше потъване на педала при плавно натискане на спирачката, при по рязко натискане всичко си е наред. Въпросния "майстор " ми обясни че поради ръждата кантара сработвал по-лъсно и затова ми потъвал педала. Отидох в друг сервиз хората ми вдигнаха колата и какво да видя рамото на кантара разкачено то заднич мост и лек теч от цилиндърчетата му. Махнаха кантара напълно, но ефекта при спиране беше същия. Също ми направи впечатлени, че при блокирани задни колелета с ръчната спирачка педала не ни потъва. Според вас в помпата ли е проблема или да се насоча към задните спирачки и там да търся проблема?П.П. След като ми потъне педала ако го задържа долу хваща само предно ляво колело.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Потъване на педала на спирачката
Collapse
X
-
dindaki написа:pakumba написа:въздухТеоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Valiosport написа:dindaki написа:pakumba написа:въздух
Коментар
-
Ако при дръпната ръчна, педала не потъва, така като при отпусната такава, това е сигурен симптом за лошо регулирани задни спирачни механизми. Не е симптом за помпа и ли въздух в системата. Необходимо е да се престържат барабаните и да се регулират механизмите на задните спирачки.Значи:1. Опуска се ръчната от гайката за регулиране.2. Изваждат се барабаните и се престъргват на струг (а не само да се вземат ръбовете с ъглошлайфа, щото нищо не правим)3. Раздвижват се саморегулиращите механизми.4. Регулира се на ръка хлабината между барабаните и накладките, (от тресчотката на механизма) така че барабаните да се движат с известно усилие, но не и да затягат.5. Едва тогава се регулира ръчата да хваща на 3-ти зъб, от пластмасовата гайка, която е под лоста.След тази процедура, колега, ще видиш колко ще се "вдигне" педала на спирачката.п.п. Ела да ги погледна тез’ спирачки, че ми омръзна вече. Едно и също нещо за тез барабани го дъвчем за незнам кой път.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар